MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nee had je een keer in iemand zijn topic gepost. Hoe ga je naar die meet? Ik ben dat weekend in steenwijk anders dacht ik misschien samen rijden scheelt benzine.
Goede deal, ik heb alleen niet zo'n grote auto :D maar rijd er prima heen. Tel nr in karma gestuurd

Endo's zijn nooit skinny ;)

@Nootmuskaatje @Valandinz:
Ik zie dat jullie ook hebben gestemd, laat nog even weten of jullie inderdaad komen en mee-eten.
@CoolBuilder: ik begrijp dat jij mogelijk ook komt. Eet je ook mee? En welke locatie heeft jouw voorkeur?

De stemmen zijn binnen: ik tel 14 stemmen voor Fox en 13 voor Gold's Gym (@lloydatoni komt niet, dus beide -1). De aanwezigheid van iedereen die heeft gestemd is echter nog niet helemaal zeker.

Als ik van enkelen nog een reactie heb gehad, zal ik morgen de locatie vastleggen.
Globaal stel ik dit voor als tijdsplanning:

15:00 uur verzamelen
15:00 - 17:00 uur trainen
17:00 - 17:30 omkleden, douchen etc. (bij Fox kun je niet douchen)
17:30 groepsfoto maken en verplaatsen richting eetgelegenheid
18:00 uur eten
Zo hebben we een beetje relaxed de tijd om ook wat te ouwehoeren etc.
Als er ideeën zijn v.w.b. eten, hoor ik het graag. In Nieuwegein ben ik niet bekend. In R'dam hebben we vorige keer bij Shiki Sushi gegeten. Ondanks dat ik niet zo'n sushifan ben, was dit voor een AYCE zeker prima. Mij maakt het verder niet zo veel uit, maar in de buurt van de gym is wel het meest praktisch.

Terug
Naar boven