Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Ik train benen / glutes :cheer:

Maar ik doe geen superstoere oefeningen zoals de meeste van jullie, ik ben een fitgirl :peachy:

Oh en @Bert, na jouw poging om ons toch over te halen om mee te eten hebben wij het weekend nog even stevig gediscussieerd hierover en wij gaan misschien toch mee-eten. We hebben ook een verjaardag, dus we moeten even kijken hoe en wat qua tijd. Zodra ik één en ander zeker weet meld ik me ;)
Goed bezig! Alles beter dan die patatten.

Ik kom gewoon wat aanklooien denk..

net als altijd

Same here, beetje pompen :flex:en een beetje ouwehoeren :yes: en een beetje flierefluiten :fluit:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik train benen / glutes :cheer:

Maar ik doe geen superstoere oefeningen zoals de meeste van jullie, ik ben een fitgirl :peachy:

Oh en @Bert, na jouw poging om ons toch over te halen om mee te eten hebben wij het weekend nog even stevig gediscussieerd hierover en wij gaan misschien toch mee-eten. We hebben ook een verjaardag, dus we moeten even kijken hoe en wat qua tijd. Zodra ik één en ander zeker weet meld ik me ;)
Dat worden hip-thrusts dus?
Gezellig als jullie ook komen eten.... :thumb:

Ik voel een deadlift clinic aankomen

Ik ben het bewijs, zwaar liften met of zonder bochel is pertinent niet goed voor de ruggenwervels :(

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven