Sorry

wie weet andere keer!
Als we gewoon allemaal een klein beetje flierefluiten tijdens de training kunnen we op die manier ook nog wat kletsen

Mijn inziens is een meet waarbij je met z'n allen naar dezelfde sportschool gaat juist bedoeld om ook dan een beetje te kletsen en niet het maximale uit je training te hoeven halen.
Hoewel ik wel gewoon ga trainen ga ik er op voorhand al vanuit dat het geen "ekte" training wordt omdat ik er uiteindelijk kom voor de mensen en niet zozeer voor de training zelf
Ik weet dat je in zekere zin gelijk hebt, maar ik kan mij hier echt niet toe zetten. Ik wil gewoon serieus en hard trainen, want:
- Ik heb deze week al een kuttraining gehad gisteren en wil dat mijn volgende Leg Day weer goedmaken;
- Mijn gemoed wordt heel erg bepaald door hoe mijn training gaat. Een training waarin ik flierefluit en te veel aan het ouwehoeren ben, geeft mij na afloop geen voldaan gevoel; sterker nog, ik ga mij er kut door voelen;
- Het weekend ben ik juist uitgerust en minder gehaast door de tijd, dus die trainingen wil ik optimaal benutten;
- Aangezien we 's avonds naar een AYCE-restaurant gaan, heb ik een goeie cheatmeal. Ik wil een cheat wel verdiend hebben, dus lekker knallen (geen halve training) en dan eten.

- Beentraining bij Fox moet ik gewoon knallen.

Zeker omdat ze fijne apparatuur hebben, zoals de Hack Squat, waar ik echt goed leeg op kan gaan;
- Mijn motto is: eerst inspannen, dan ontspannen. Na de training heb ik genoeg tijd om te socializen.
Maar ik snap je punt; ik kan mijzelf hier echter niet toe zetten. Of moet gewoon wat eerder beginnen, dat ik al een aantal (grote) oefeningen hebt gepakt voor de meet.