AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Die Hack Squat is gewoon lekker, maar vergelijkbare met andere Hack Squat Machines.

Probeer eens bij die andere helemaal te gaan zakken tot je hamstrings op je kuiten komen zonder dat de machine al op de safeties komt onderin.
Bij deze, dat vind je alleen op de Bodymasters Hack.
De Martix versie locked bij als je net onder par. bent. (oh, en het aantal graden van die hack icm de graden van de voetplaat klopt voor geen meter)

:)

Probeer eens bij die andere helemaal te gaan zakken tot je hamstrings op je kuiten komen zonder dat de machine al op de safeties komt onderin.
De Martix versie locked bij als je net onder par bent. (oh en het aantal graden van hack icm de graden van de voetplaat klopt voor geen meter)

Klopt helemaal, wat een h**ren ding is dat van Matrix :mad: Verkoop hem dan gewoon niet..

Sorry @Bert, officieel out voor het eten..

wel gaan we een patatje eten nadien bij Brammetje, en uiteraard altijd in voor gezelschap :D (for those die ook niet mee gaan uit eten)

Ik moet nog even kijken of ik het financieel red en vervoer heb, gisteren is me drukgroep van me koppeling er uit gevlogen. Laat het door een maat repareren want bij de garage is financieel sowieso te duur.

Ik moet nog even kijken of ik het financieel red en vervoer heb, gisteren is me drukgroep van me koppeling er uit gevlogen. Laat het door een maat repareren want bij de garage is financieel sowieso te duur.
Laat je mij nou helemaal alleen rijden :(

• Topic Starter Topic Starter
De Martix versie locked bij als je net onder par. bent. (oh, en het aantal graden van die hack icm de graden van de voetplaat klopt voor geen meter)

Ik bedoelde qua beweging. Loopt idd erg lekker.

Sorry @Bert, officieel out voor het eten..

wel gaan we een patatje eten nadien bij Brammetje, en uiteraard altijd in voor gezelschap :D (for those die ook niet mee gaan uit eten)
Ik had al een kutdag en je maakte net mijn dag weer een beetje goed toen ik las dat jullie misschien toch mee zouden eten. :sad:

Ik had al een kutdag en je maakte net mijn dag weer een beetje goed toen ik las dat jullie misschien toch mee zouden eten. :sad:
Kutdag op de eerste dag van je nieuwe functie? Dat belooft niet veel goeds. Hopelijk toch niet al te erg dan...

• Like
Waarderingen: BB_
Kutdag op de eerste dag van je nieuwe functie? Dat belooft niet veel goeds. Hopelijk toch niet al te erg dan...
Eerste werkdag op nieuwe locatie. Reistijd is kut, gebouw afstandelijk, geen eigen bureau, geen magnetron en verse koffie, gym is klein en training gaat kut . En ik verblijf op een Landmachtkazerne. :(
Qua werk gaat het hopelijk wel bevallen, het zal ook een beetje mijn autisme zijn. En het feit dat ik minder zelf voor het zeggen zal hebben en vaker moet overwerken of in het weekend en dan niet meer altijd kan trainen (nu trainde ik ook gewoon al in eigen tijd hoor, maar wist ik dat dat s avonds altijd kon).

Qua werk gaat het hopelijk wel bevallen, het zal ook een beetje mijn autisme zijn. En het feit dat ik minder zelf voor het zeggen zal hebben en vaker moet overwerken of in het weekend en dan niet meer altijd kan trainen (nu trainde ik ook gewoon al in eigen tijd hoor, maar wist ik dat dat s avonds altijd kon).
Yep, ik lees zo net waarom je een kutdag had in dat andere topic :D
Ik snap het helemaal. Is vervelend maar je moet denken: alles went (en je vindt op de duur wel manieren om er mee om te gaan). En mss dat je op dag 1 enkel de nadelen ziet tov je vorige functie. Binnenkort zal je zonder twijfel ook wel de (hopelijk vele!) voordelen ervan ontdekken :)

Yep, ik lees zo net waarom je een kutdag had in dat andere topic :D
Ik snap het helemaal. Is vervelend maar je moet denken: alles went (en je vindt op de duur wel manieren om er mee om te gaan). En mss dat je op dag 1 enkel de nadelen ziet tov je vorige functie. Binnenkort zal je zonder twijfel ook wel de (hopelijk vele!) voordelen ervan ontdekken :)
Het werk gaat ook zeker wel bevallen. :D
De legering en reistijd is een beetje klote en ik ga denk ik elders sporten 's avonds. Verder is de locatie gewoon erg afstandelijk en anders; beetje gevangenis idee. :P
https://forum.bodybuilding.nl/topic...-verpest-topic.264761/page-5309#post-10162163

Sorry :( wie weet andere keer! :D

Als we gewoon allemaal een klein beetje flierefluiten tijdens de training kunnen we op die manier ook nog wat kletsen ;) Mijn inziens is een meet waarbij je met z'n allen naar dezelfde sportschool gaat juist bedoeld om ook dan een beetje te kletsen en niet het maximale uit je training te hoeven halen.

Hoewel ik wel gewoon ga trainen ga ik er op voorhand al vanuit dat het geen "ekte" training wordt omdat ik er uiteindelijk kom voor de mensen en niet zozeer voor de training zelf :D

Hoewel ik wel gewoon ga trainen ga ik er op voorhand al vanuit dat het geen "ekte" training wordt omdat ik er uiteindelijk kom voor de mensen en niet zozeer voor de training zelf :D
Precies. Zaterdag hoef je je niet te laten afbeulen door die klerenkast :P

Doe maar als ik ook weer mee ga eten..:rolleyes:

Als we gewoon allemaal een klein beetje flierefluiten tijdens de training kunnen we op die manier ook nog wat kletsen ;) Mijn inziens is een meet waarbij je met z'n allen naar dezelfde sportschool gaat juist bedoeld om ook dan een beetje te kletsen en niet het maximale uit je training te hoeven halen.
Kan vaak een beetje twee kanten op, maar meestal is het veel te druk om fatsoenlijk te trainen

Ik neig ook wel in de ochtend mijn eigen training al te doen:roflol:

Sorry :( wie weet andere keer! :D

Ik weet dat je in zekere zin gelijk hebt, maar ik kan mij hier echt niet toe zetten. Ik wil gewoon serieus en hard trainen, want:
- Ik heb deze week al een kuttraining gehad gisteren en wil dat mijn volgende Leg Day weer goedmaken;
- Mijn gemoed wordt heel erg bepaald door hoe mijn training gaat. Een training waarin ik flierefluit en te veel aan het ouwehoeren ben, geeft mij na afloop geen voldaan gevoel; sterker nog, ik ga mij er kut door voelen;
- Het weekend ben ik juist uitgerust en minder gehaast door de tijd, dus die trainingen wil ik optimaal benutten;
- Aangezien we 's avonds naar een AYCE-restaurant gaan, heb ik een goeie cheatmeal. Ik wil een cheat wel verdiend hebben, dus lekker knallen (geen halve training) en dan eten. :eatmeat:
- Beentraining bij Fox moet ik gewoon knallen. :flexgrin: Zeker omdat ze fijne apparatuur hebben, zoals de Hack Squat, waar ik echt goed leeg op kan gaan;
- Mijn motto is: eerst inspannen, dan ontspannen. Na de training heb ik genoeg tijd om te socializen. :D

Maar ik snap je punt; ik kan mijzelf hier echter niet toe zetten. Of moet gewoon wat eerder beginnen, dat ik al een aantal (grote) oefeningen hebt gepakt voor de meet.

Ik heb geen kwartier nodig om om te kleden :gay:
dus kan waarschijnlijk nog lekker 10 minuutjes langer trainen

Terug
Naar boven