Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen kwartier nodig om om te kleden :gay:
dus kan waarschijnlijk nog lekker 10 minuutjes langer trainen
Douche jij niet dan? O, nee wacht... bij Fox hebben ze geen douches. :P
Dat vind ik wel het enige nadeel. Ben zo gewend na iedere training te douchen, zeker als we daarna uit eten gaan.

Ik heb ik de 5 jaar dat ik lift ik geloof 1x gedouched na het trainen. Maar ik train vaak in de avond en douche in de zomer als ik echt zweet thuis wel.

schone kleding en een beetje deo, prima toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb ik de 5 jaar dat ik lift ik geloof 1x gedouched na het trainen. Maar ik train vaak in de avond en douche in de zomer als ik echt zweet thuis wel.

Same here. Douche altijd het lekkerste thuis

Ik weet dat je in zekere zin gelijk hebt, maar ik kan mij hier echt niet toe zetten. Ik wil gewoon serieus en hard trainen, want:
- Ik heb deze week al een kuttraining gehad gisteren en wil dat mijn volgende Leg Day weer goedmaken;
- Mijn gemoed wordt heel erg bepaald door hoe mijn training gaat. Een training waarin ik flierefluit en te veel aan het ouwehoeren ben, geeft mij na afloop geen voldaan gevoel; sterker nog, ik ga mij er kut door voelen;
- Het weekend ben ik juist uitgerust en minder gehaast door de tijd, dus die trainingen wil ik optimaal benutten;
- Aangezien we 's avonds naar een AYCE-restaurant gaan, heb ik een goeie cheatmeal. Ik wil een cheat wel verdiend hebben, dus lekker knallen (geen halve training) en dan eten. :eatmeat:
- Beentraining bij Fox moet ik gewoon knallen. :flexgrin: Zeker omdat ze fijne apparatuur hebben, zoals de Hack Squat, waar ik echt goed leeg op kan gaan;
- Mijn motto is: eerst inspannen, dan ontspannen. Na de training heb ik genoeg tijd om te socializen. :D

Maar ik snap je punt; ik kan mijzelf hier echter niet toe zetten. Of moet gewoon wat eerder beginnen, dat ik al een aantal (grote) oefeningen hebt gepakt voor de meet.
OK Bert, nu even uitademen.... schouders ontspannen.... en laten gaan. Gaat het weer een beetje :D
French shower heet dat toch? :)

Ik weet dat je in zekere zin gelijk hebt, maar ik kan mij hier echt niet toe zetten. Ik wil gewoon serieus en hard trainen, want:
- Ik heb deze week al een kuttraining gehad gisteren en wil dat mijn volgende Leg Day weer goedmaken;
- Mijn gemoed wordt heel erg bepaald door hoe mijn training gaat. Een training waarin ik flierefluit en te veel aan het ouwehoeren ben, geeft mij na afloop geen voldaan gevoel; sterker nog, ik ga mij er kut door voelen;
- Het weekend ben ik juist uitgerust en minder gehaast door de tijd, dus die trainingen wil ik optimaal benutten;
- Aangezien we 's avonds naar een AYCE-restaurant gaan, heb ik een goeie cheatmeal. Ik wil een cheat wel verdiend hebben, dus lekker knallen (geen halve training) en dan eten. :eatmeat:
- Beentraining bij Fox moet ik gewoon knallen. :flexgrin: Zeker omdat ze fijne apparatuur hebben, zoals de Hack Squat, waar ik echt goed leeg op kan gaan;
- Mijn motto is: eerst inspannen, dan ontspannen. Na de training heb ik genoeg tijd om te socializen. :D

Maar ik snap je punt; ik kan mijzelf hier echter niet toe zetten. Of moet gewoon wat eerder beginnen, dat ik al een aantal (grote) oefeningen hebt gepakt voor de meet.

Snap ik wel hoor, misschien komt het ook omdat ik minder dedicated ben en geen wedstrijdambities heb.

Gelet op de start van je week snap ik wel dat je bij Fox alles er wel uit wilt halen wat er in zit. Ik ga juist naar deze gym omdat jullie er komen en ik vind dat sociale aspect van deze keer "trainen" gewoon leuk.

Als ik perse een knaltraining zou willen hebben kan ik net zo goed naar m'n eigen gym gaan in plaats van anderhalf uur x2 rijden..

Daarnaast kan ik nog altijd hard en goed mijn best doen op mijn setjes en tussendoor wat kletsen (als er bijv. iemand met mij meetraint). Maargoed.

Ga anders lekker een uurtje eerder ook, zodat je in ieder geval er uit kunt halen wat je wilt en je niet aan het eind van de dag gestressed bent omdat het toch wat anders liep dan je had gedacht en daardoor misschien ook niet kunt genieten van het eten.

• Like
Waarderingen: BB_
Hoe is het met de brommer @vntl

Teamtraining van fox powerlift team is in de ochtend dus het valt nog maar te bezien of we nog aanwezig zijn om 3 uur in de gym :(

Zo vlak voor het NK heeft dat de prioriteit om daar aanwezig te zijn en te helpen met de lifts in plaats van de dbb meet helaas.

Mocht er mensen squat, deadlift en bench tips willen krijgen ben je van harte welkom vanaf 10 uur.

Same here. Douche altijd het lekkerste thuis
Snap ik, maar dan douche je toch na het trainen? :)
Nu is die gelegenheid er niet als we na het trainen gaan eten, of je moet om de hoek wonen.
@Bert ik moet helaas toch afzeggen me auto is nog steeds kapot en de kosten lopen helaas op :(
Balen zeg... :(
Ben jij er wel?

Ik ga er even vanuit dat @wovano & @ScumbagAnnie niet mee-eten gezien de wedstrijd.

Dan houden we voor het eten de volgende mensen over:
- @Aquaexplo
- @The Admiral
- @basmca
- @neet61
- @Bert

Onzeker:
@Furryx94 ?
@ProudPizza ?
@Nomen Nescio ?
@Vieze jij ?

De vraag aan de eters is: vinden jullie het nog de moeite? Ik heb er zin in en het lijkt me tof als jullie blijven eten. Mijn ervaring is dat je toch niet met 15 aan tafel zit te praten. Daarnaast heb ik wel erg veel zin om even te cheaten (AYCE :cheer:). :eatmeal:

als de rest het ook nog de moeite vindt ga ik wel mee hoor! als we uiteindelijk met zijn 3en overblijven vind ik het misschien net te weinig man...:o

• Like
Waarderingen: BB_
Wij gaan niet mee eten inderdaad. Krijg morgen bij de kaakchirurg mijn verstandskies getrokken dus is nog maar de vraag of ik normaal kan eten :o

De vraag aan de eters is: vinden jullie het nog de moeite? Ik heb er zin in en het lijkt me tof als jullie blijven eten. Mijn ervaring is dat je toch niet met 15 aan tafel zit te praten. Daarnaast heb ik wel erg veel zin om even te cheaten (AYCE :cheer:). :eatmeal:
Ja, hoor. Lekker.....
Wij gaan niet mee eten inderdaad. Krijg morgen bij de kaakchirurg mijn verstandskies getrokken dus is nog maar de vraag of ik normaal kan eten :o
O ja, ik moet ook naar de tandarts morgen. Die gaat een knobbel van een kies afslijpen en vervangen door ? iets .... :roflol: Maar als het goed is, wordt het alleen beter :)

Terug
Naar boven