Ik weet dat je in zekere zin gelijk hebt, maar ik kan mij hier echt niet toe zetten. Ik wil gewoon serieus en hard trainen, want:
- Ik heb deze week al een kuttraining gehad gisteren en wil dat mijn volgende Leg Day weer goedmaken;
- Mijn gemoed wordt heel erg bepaald door hoe mijn training gaat. Een training waarin ik flierefluit en te veel aan het ouwehoeren ben, geeft mij na afloop geen voldaan gevoel; sterker nog, ik ga mij er kut door voelen;
- Het weekend ben ik juist uitgerust en minder gehaast door de tijd, dus die trainingen wil ik optimaal benutten;
- Aangezien we 's avonds naar een AYCE-restaurant gaan, heb ik een goeie cheatmeal. Ik wil een cheat wel verdiend hebben, dus lekker knallen (geen halve training) en dan eten.

- Beentraining bij Fox moet ik gewoon knallen.

Zeker omdat ze fijne apparatuur hebben, zoals de Hack Squat, waar ik echt goed leeg op kan gaan;
- Mijn motto is: eerst inspannen, dan ontspannen. Na de training heb ik genoeg tijd om te socializen.
Maar ik snap je punt; ik kan mijzelf hier echter niet toe zetten. Of moet gewoon wat eerder beginnen, dat ik al een aantal (grote) oefeningen hebt gepakt voor de meet.