MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Het lijkt er op dat 9 maart de beste optie is. 16 maart zouden we eventueel als alternatieve datum aan kunnen houden. Ik hoop wel dat er nog wat meer animo is, want als we met nog geen 10 man/vrouw zijn, zou wel een beetje karig zijn. Ik laat de poll nog een paar dagen open staan en zal dan een datum prikken. Vervolgens zal ik een poll aanmaken waarin iedereen zijn voorkeur voor een gym kan aangeven.

Er zijn nog wel wat mensen die ik graag zou willen ontmoeten of die wellicht in zijn voor een meet; even nog wat mensen taggen:
@marina1975 @sneeuwwitje @Bubs @lienlien @Kathlinoo
@Brutushakt @Nootmuskaatje @Sanca Magni @RFFNCK @Jwdoetookmee
@CoolBuilder @Col_inc @dreamy1 @vntl @Tidus FFX @Rob G @Robke78 @Nomen Nescio
@ThuggishRuggish @040B @basmca @RaceRookie @neet61 @Pieter68 @darude0306 @harpep
@johnyjordaan @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Carloz @roei- en fietsfanaat @Schwarzeneggertje natuurlijk!!
@svenrpb @VinnieVince @Baby Olifant @flexx123 @Pillz @Pleister @Aeresan @Jasenko
Ik voel me vereerd.

Waar ligt die gym precies?

Edit, gym stat nog niet vast dus.

Het lijkt er op dat 9 maart de beste optie is. 16 maart zouden we eventueel als alternatieve datum aan kunnen houden. Ik hoop wel dat er nog wat meer animo is, want als we met nog geen 10 man/vrouw zijn, zou wel een beetje karig zijn. Ik laat de poll nog een paar dagen open staan en zal dan een datum prikken. Vervolgens zal ik een poll aanmaken waarin iedereen zijn voorkeur voor een gym kan aangeven.

Er zijn nog wel wat mensen die ik graag zou willen ontmoeten of die wellicht in zijn voor een meet; even nog wat mensen taggen:
@marina1975 @sneeuwwitje @Bubs @lienlien @Kathlinoo
@Brutushakt @Nootmuskaatje @Sanca Magni @RFFNCK @Jwdoetookmee
@CoolBuilder @Col_inc @dreamy1 @vntl @Tidus FFX @Rob G @Robke78 @Nomen Nescio
@ThuggishRuggish @040B @basmca @RaceRookie @neet61 @Pieter68 @darude0306 @harpep
@johnyjordaan @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Carloz @roei- en fietsfanaat @Schwarzeneggertje natuurlijk!!
@svenrpb @VinnieVince @Baby Olifant @flexx123 @Pillz @Pleister @Aeresan @Jasenko
In maart ben ik in de VS voor het werk. In mei weer een paar weken voor vakantie. Tussendoor nog Korea. Zal dus sowieso weinig getraind worden.

Ik haak vanaf de zomer weer aan voor trains en gains met het forum.

Is lekker verdeeld over de dagen zeg :( Succes Bert!

tenor.gif

ik bekijk nog met @mouss maar 9/03 kan ik al zeker niet...

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven