JohnnybGood
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, nee hoor, maar je mooie openingsgedicht gaf me even de associatie van het gelukzalig gevoel dat je van een pilletje kunt krijgenSucces bro!

ik begin een terug kerend iets te zien in jouw posts![]()

ik begin een terug kerend iets te zien in jouw posts![]()
Biertje?Misschien moet je eens naar de dokter gaan als je verbanden begint te zien die er niet zijn
![]()

Hahhaaa, dat is het zomer/vakantiegevoel, brengt allerlei leuke herinneringen naar boven!Biertje?
Don't mind if I do 

)
Je deadlifts gaan wel lekker dat zie je mij niet doenmaar die bor mag wel wat zwaarder vind ik zelf
![]()
Ohh oke dat is ook goed ja.Heb BOR nog niet vaak gedaan en was nog eens een eindje geleden ook dusjah. Ik denk dat ik volgende keer met BOR begin, dan lat pully en daarna pas deadlift.
Ohh oke dat is ook goed ja.
Maar het beste kan je deadlift als 1e pakken of 2e omdat die oefening veel energie opvreet en een goeie oefening is.
Ik zou daarna de Bor pakken. wat ik deed om het gewicht op te bouwen
1x8
1x8
1x6
1x6
Heeft iig veel goed gedaan bij mijn bor's
Maar doe je trouwens barbell of dumbbell?
(grip zoals bij de wijde lat pully)

Ojah dit deed ik in het begin ook fout! Dus misschien jij ook.
Je moet de barbell naar je buik toe trekken dus niet naar je borst!
Als je hem naar je borst/schouders trekt dan train je je achterschouders meer.
Dus gewoon naar je buik trekken.
Zelfde als seated pully moet je ook naar je buik toetrekken
Want ik pak hem altijd iets breder dan schouder breedte.
Dat voelt het beste voor mij iig. Probeer het maar![]()

Ik moet ook nog iets sneller alles doen om de rust niet te laten uitlopen. Tijdens de flies had ik per ongeluk 2 verschillende gewichten genomen, ene 16kg andere 20kg. Zodoende heb ik niet beter kunnen doen dan de vorige keer op deze oef