Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ook zat er nog een rep in geloof ik, jammer! De Calf raises zijn toch telkens k*t; na een paar reps begin ik met mijn voeten van het verhoogje te glijden. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik zo hard gezweet heb vermoed ik; heel mijn broek zowel van voor als vanachter was volledig doorweekt, zelfde geldt voor mijn t-shirt
.

Hee, leuk dat je dat weet! Zijn er nog andere specifieke maatregelen voor andere bloedgroepen?![]()

. De bent-over laterals waren volgens mij met wat teveel gecheat uitgevoerd; de side raises daarentegen waren erg goed en strict gedaan.
. Waarschijnlijk speelde de wind een niet onbelangrijke rol
. Ook een k*tkoppel die ervoor zorgde dat ik niet meteen op de crosstrainer kon
.
. Daardoor gingen de volgende 2 sets waarschijnlijk ook een pak moeizamer. Volgende keer met 2,5kg verhogen maar en niet met 5kg zoals nu. Rug trainen blijft k*t omdat mijn biceps falen
.
.

.
. Op de één of andere manier duurde de training toch wel een pak langer dan voorzien, maar ik denk mss om elke week eens gewoon te wisselen tussen wrist curls en reverse wrist curls.
.
. Doordat mijn wekker vanmorgen niet afliep en ik mij overslapen heb, kon ik pas later eten en kon ik pas later trainen. Ik heb gewoon gedaan wat ik kon tot de zaal afsloot.
.