Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en met dumbbells kan je normaal gezien minder gewicht nemen dan barbells (=> ~50kg).
als ik je eerste borst biceps zie,
doe je een bench van 40kg,
en dan ga je met wat dumbbell werk tot 24kgen met dumbbells kan je normaal gezien minder gewicht nemen dan barbells (=> ~50kg).
best sterk
Goede foto's om mee te vergelijken als je eenmaal verder bent!
Echt goede instelling heb je!
---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Hij bedoelt waarschijnlijk het gewicht van de dumbbells tesamen.

anyway aan de fotos te zien heb je veel werk te doen,
maar volgens mij heb je heel wat potentieel, dus vreten en trainen als een beest
succes !
Ik heb echt geen motivatie nodig van anderen om er te geraken hoor. Vel liever een eerlijk en rationeel oordeel
Maar toch bedankt voor de support!
Pully naar je buik
Heb je een goed filmpje + kan je uitleggen waarom?
Op de pagina http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/CBFrontPulldown.html staat Pull down cable bar to upper chest.
BOR trek ik wel goed.
---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------
Even ter verduidelijking; het zijn wel de gewichten van beide dumbbells samen opgeteld.
Nog even hiernaast zeggen ook dat ik voor de olympische bar 20kg reken en voor de kleine bars 10kg om het gemakkelijk te houden.

Ja idd. Maar waarom denkt iedereen dat het apart is? Het is toch logisch dat je alles telt wat je opheft?
---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------
Ik heb echt geen motivatie nodig van anderen om er te geraken hoor. Vel liever een eerlijk en rationeel oordeel
Maar toch bedankt voor de support!
![]()
Btw, Je hebt wel sterke deadlifts voor dat lichaam vind ik zelf!
Volgende keer mss 2,5kg bij en niet meer, wil toch de reps halen die ik had vooropgesteld.nee man, ik ben eerlijk, vooral als ik naar je borst kijk

Ja idd. Maar waarom denkt iedereen dat het apart is? Het is toch logisch dat je alles telt wat je opheft?

als je dumbbell curl doet, vermeld je het gewicht per dumbel. Doe je dumbbell bench of shoulder press, doe je het ook per dumbbell
Ik kijk naar je openingspost en zie dat je als doel hebt 95kg te wegen binnen 20maanden... 30kilo meer dan nu. Super dat je ambitieuze doelen hebt, maar als je de lat te hoog legt kan je alleen maar teleurgesteld zijn.
Stel ook korte termijn doelen, bv voor nieuwjaar wil je 70kg zijn.
Voor de rest lekker bljven trainen, ik zal je log af en toe checken
* edit * waarom doe je cardio als je op 8% vet staat en je wilt bulken :|

Je curlt toch gewoon 2 db met hetzelfde gewicht op hetzelfde moment. Heb geen zin om het te wijzigen eerlijk gezegd.
Ik heb gewoon mijn einddoel en ik kijk elke week week of ik progressie maak. Motivatie haal ik uit een constante geleidelijke stijging van gewicht en wekelijkse verhoging van gewicht/reps.
Ik wil mijn conditie niet verwaarlozen en doe dus ook nog wat cardio. Ik eet dus gewoon hetgeen ik heb verbruikt er bovenop, dus no problem.

Als je met DB's werkt vermeld je toch gewoon het aantal kg per DB? Ik snap je logica niet
Succes!

.Mijn achterwerk was behoorlijk warm na de cardio op de mobia
.Met mobia bedoel ik dit toestel: [Link niet meer beschikbaar]

nou hop ga trainen dan
lekker bezig man! maar 30 kilo in 20-24 maanden is irrationeel.
aangezien je al zo droog staat neem ik aan dat je ectomorf bent. dan haal je (tenzij je een genetische freak bent) niet in 2 jaar. maximaal 10 per jaar zou ik zeggen , en dat is al aan de hoge kant.
maar wel lekker bezig , veel vreten dan kom je er wel![]()
) en dit al sinds mijn 10de ofzo, dus ik weet niet echt hoe ripped zijn eruit ziet (als je naar jezelf kijkt) en hoe het voelt.

De dag dat ik zo ver loop... xD
OT: mooi te zien dat je telkens enkele 100gr bijkomt... Teken dat je toch wel genoeg binnenkrijgt nu?![]()