Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Dan doe ik ook al een behoorlijke tijd IIFYM..maar dat heb je al eens in mijn log gezegd volgens mij!Ik heb een basisschema van 3000 kcal, bestaande uit +- 200 gr eiwit, 80 gr vet en de rest uit kh. Als ik met de fiets ga naar de gym, geef ik mezelf 700 vrije kcal en als ik alleen kt doe, geef ik mezelf er 400. Deze kcal kunnen dus uit zilvervliesrijst komen, maar evengoed uit chips. Voor de rest zorg ik dat ik genoeg vezels / vitaminen en mineralen binnenkrijg.
Ook met mijn basisschema varieer ik er op los, het is gewoon gemakkelijk om een richtlijn te hebben (voor mij dan...)
IIFYM komt er ook gewoon op neer dat als je weet dat je 's avonds een zak chips gaat opvreten, dat je dit compenseert door ergens anders vetten en kh uit je voeding te halen zodat je toch nog binnen je macro's blijft op het einde van de dag.
Ik weet als geen ander hoe je junkfood moet compenseren...al begin ik de laatste tijd wel te denken dat het enige wat mij nog verder kan helpen buiten anabolen om is nog correctere voeding, maar als ik dit zo lees zal dat bullshit zijn..en is het vooral belangrijk te leren van welke hoeveelheden macro's mijn lichaam nodig heeft..

Leuke discussie moet ik zeggen.