Fitness Seller

(TIP) Benen bij Dumbbell press

Moet ik je nou serieus nemen ?
Maak er dan een filmpje van. Als je met een been/knie 50 kilo op schouderhoogte brengt.......

maar waarom wil je een gewicht van 50 omhoog brengen om het niet te pressen? Bij mij moeten ze 50 wel aangeven.

mbt curl
het is idd niet zomaar een curl, meer een slinger/hammercurl.
Ik kan het hooguit demonstreren met een dumbbell van 47kg want zwaarder gaan ze niet bij ons ;)

Maak er dan een filmpje van. Als je met een been/knie 50 kilo op schouderhoogte brengt.......

maar waarom wil je een gewicht van 50 omhoog brengen om het niet te pressen? Bij mij moeten ze 50 wel aangeven.

mbt curl

ik denk dat hij ze soort van cleaned om het omhoog te krijgen, doe ik ook en kan zo ook meer in de lucht krijgen in de start positie dan ik daadwerkelijk kan reppen hehehe.

Nee hoor, ik zet ze pas op mn schouders nadat ik zit.

Ook met 2 dumbbells van 50? ;)

mbt curl

Ik kan het hooguit demonstreren met een dumbbell van 47kg want zwaarder gaan ze niet bij ons ;)

Nou ik moest toevallig schouders trainen vandaag. Laatste set van tweede oefening, dus ik besloot maar wat negatieven ermee te doen.
Er staat overigens 46kilo op de zijkant, maar de eigenaar heeft er een beetje aan gesleuteld zodat ze 47kg zijn (kun je ook zien omdat 1 kant dikker is)

http://www.youtube.com/watch?v=kafwHAhjoQc

netjes wou dat ik het ook pakte. max is zoon beetje 30 ..wel op reps
tot 34 nog setjes gemaakt paar jaar terug. eigenaar beloofde me als ik 40 pakte...dat hij dan nieuwe dumbbellls zou bestellen

Nou ik moest toevallig schouders trainen vandaag. Laatste set van tweede oefening, dus ik besloot maar wat negatieven ermee te doen.
Er staat overigens 46kilo op de zijkant, maar de eigenaar heeft er een beetje aan gesleuteld zodat ze 47kg zijn (kun je ook zien omdat 1 kant dikker is)

Mijn respect heb je absoluut.!
Ziet er zeer goed uit man, top! Goede gewichten.

Nu MOET ik je echt wel serieus nemen (shit ook dat nog)

Maar serieus knap filmpje en mooi neergezet.

Terug
Naar boven