Fitness Seller

Tips gezocht een leuk vakantieland

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ben op zoek naar een land waar het :

Ik zat zelf te denken aan Egypte, Griekland.

Warm is

Rustig is geen breezar achtige gezeur.

Waar elke apotheek mij heerlijk HGH ,Test, Winstrol, T3, Clomid, Nolvadex verkoopt.

Lekker kunnen eten.

S' avonds heerlijk kan genieten van de avond zonder gestoord te worden door irritante Engelse, Russen, Duitsers.

Wie heeft een tip??? Karma geil kom maar op met die Tip

In Egypte worden deze zomer weer aanslagen verwacht. ALs dat je niks interesseert gewoon daar heen gaan. Je kan nog mooi duiken daar ook

Griekenland is altijd goed, download het nummer 'Mooi Griekenland' van vader abraham maar eens. Je hebt er de breezerachtige plaatsen zoals chersonissos maar er zijn ook genoeg plekken/eilanden waar je in alle rust van je vakantie kan genieten.

De griekse keuken heeft mij geen moment verveeld toen ik er was, wat mij betreft een aanrader. In de apotheken krijg je over t algemeen niet veel bijzonders mee. Nolva lukt nog wel maar denk dat je daarvoor wel beter naar Egypte kan gaan. Vanuit veel Griekse eilanden kan je wel uitstapjes maken naar Turkije, wat misschien uitkomst kan bieden.

Malta/Cyprus kan je misschien ook overwegen?

Het Griekse eiland Hydra! Zijn geen apotheken maar ook geen auto's, die zijn niet toegelaten. Het is er prachtig en als je weg wil dan neem je gewoon de boot naar elders.

kijk eens in Kroatie is ook erg mooi en niet zo duur

POLEN! :D kan je alles kopen voor wènig :D .. Weinig breezer, veel h**ren ... zoals ik zei :D je kan er alles kopen :D

• Topic Starter Topic Starter
FuzZyBeeR zei:
POLEN! :D kan je alles kopen voor wènig :D .. Weinig breezer, veel h**ren ... zoals ik zei :D je kan er alles kopen :D

is dat zo, dat wist ik niet, dus een weekendje heen en weer rijden om wat te halen.......:rolleyes:

Turkije .. zul je ook wel goedkoop heen kunnen omdat veel mensen bang zijn voor de vogelgriep

Daster zei:
Turkije .. zul je ook wel goedkoop heen kunnen omdat veel mensen bang zijn voor de vogelgriep
heey je hebt bijna 1000 posts man ;) enne Turkije is ckr wel goedkoop nu stond heel stuk in krant gister dat iedreen het laat afweten dit jaar maar dat er wel superveel ingekocht is

ik zit zelf aan mexico te denken.

Ik ga in ieder geval niet naar een moslim land.

waarom niet naar de Dominicaanse Republiek of Bonaire anders als je toch ver gaat. Thailand ben ik zelf een maand geweest is ook super en kan je ook alles in de apotheek kopen zonder recept als je wilt,

JAXX zei:
waarom niet naar de Dominicaanse Republiek of Bonaire anders als je toch ver gaat. Thailand ben ik zelf een maand geweest is ook super en kan je ook alles in de apotheek kopen zonder recept als je wilt,

In Bonaire verkopen ze dat echt niet hoor.
Probeer anders eens mexico, of een ander zuid-amerikaans land.

DBC en ik zijn vorig jaar naar Samos gegaan.. Mooi eiland, lekker rustig en dus niet te veel toeristen. Alles lekker dichtbij doordat het eiland niet heel groot is. Er is alleen niet heeeeel veel te doen. Als je ook uit wilt gaan enzo, kun je beter naar een ander eiland van Griekenland gaan.

Ik vond het een SUPER eiland om mijn vakantie door te brengen. Lekker weer, heerlijk eten en niet zo heel duur...

Kroatië

Bulgarije

Terug
Naar boven