Fitness Seller

Tips gezocht een leuk vakantieland

ccnp zei:
Wie is er wel eens naar grieks eiland Santorinni geweest, dat ziet er namelijk ook wel heel leuk uit.
http://www.santorini-greece.biz/santorini-pictures.htm

Samos lijkt mij ook wel wat, heb nog maar een keer het vakantieverhaal van DBC01 gelezen, alleen jammer dat je in Samos haast niets meer in de apotheek kan kopen.
Ikzelf zit er een maand, als je in de buurt ben en dezelfde tijd kunnen we misschien meeten en dan kunnen we misschien wel wat regelen, ken wel iemand met een appotheek vlak bij m'n oma. ;)
Tenminste als ze genoeg voorraad hebben voor ons bijde :D

• Topic Starter Topic Starter
Hertje zei:
Dat verschilt heel erg per appotheek. Bij eentje kwamen we bijna iedere dag. Ze bestelde steeds meer bij. Beetje leuk praatje maken en ze zijn gelijk een stuk vriendelijker en behulpzamer ;)

Ohh , dus jullie hebben wel meer mee gekregen , dan alleen maar hcg , clomid en nolvadex.

Das mooi :D

Dimi P zei:
Ikzelf zit er een maand, als je in de buurt ben en dezelfde tijd kunnen we misschien meeten en dan kunnen we misschien wel wat regelen, ken wel iemand met een appotheek vlak bij m'n oma. ;)
Tenminste als ze genoeg voorraad hebben voor ons bijde :D

Heel goed kan ik al mijn bestelling doorgeven doe maar alvast (10 setjes van 100iu HGH) :p

Ik ga ergens tussen 22 juli en 22 augustus

Hoe is het in Bulgarije?

Terug
Naar boven