MuscleMeat

Tips gezocht een leuk vakantieland

Ik ga dit jaar naar Fuerteventura

Weekendje Bagdat...?

Ik ben vorig jaar in Egypte wezen duiken, dat was wel flex. Voor 500 euro zit je er een week in degelijk hotel, inclusief vlucht en kun je 4 dagen duiken (en je padi open water halen). Dat is zekers wel lachen en ook wel leuk om met je vriendin/vrouw te doen. Er zitten geen breezahs maar wel erg veel mooie meiden, en je kan er behoorlijk wat juice halen. Alleen paar weken nadat wij daar waren geweest hebben ze daar het halve winkelcentrum opgeblazen, en nog een hotel. Maarja, paar aanslagen moet je voor lief nemen.

Ik ga naar Mexico waarschijnlijk. Echt vet 5* resort daar gezien, met gym, free food & drinks 24/7 :D Mooi strand.

Alleen ben ik benieuwd naar de apotheek daar, weet iemand of dat streng is daar? :P

k ga heerlijk naar de VS..:cool:

Ik ga naar Mexico waarschijnlijk. Echt vet 5* resort daar gezien, met gym, free food & drinks 24/7 Mooi strand.

Alleen ben ik benieuwd naar de apotheek daar, weet iemand of dat streng is daar?

Jij gaat waarschijnlijk in het noorde van Mexico, in het toerisme gebied daar is het redelijk streng in het midden en het zuiden niet.

Silva zei:
Jij gaat waarschijnlijk in het noorde van Mexico, in het toerisme gebied daar is het redelijk streng in het midden en het zuiden niet.
nu kunnen ze bij die juice apotheekjes wel niet zo streng zijn.. maar de douane is wel andere koek toch..

Gewoon Griekenland, ik ben er deze zomer ook weer een maand te vinden!
Griekenland is altijd goed! Huur een auto, dan kom kan je nog eens ergens naartoe ook, kan je vakantie niet meer stuk!

• Topic Starter Topic Starter
Wie is er wel eens naar grieks eiland Santorinni geweest, dat ziet er namelijk ook wel heel leuk uit.
http://www.santorini-greece.biz/santorini-pictures.htm

Samos lijkt mij ook wel wat, heb nog maar een keer het vakantieverhaal van DBC01 gelezen, alleen jammer dat je in Samos haast niets meer in de apotheek kan kopen.

(voor de 4e keer op rij) Kroatie!!!!!!! Kan niet wachten..3,5 week heerlijk genieten!

beetje toeren lang de kust en binnenland..als mensen vragen hebben over Kroatie..dan kun je hier terecht

www.kroatiehrvatska.com (voor vragen check forum)

Voor algemene info:
www.kroatischverkeersbureau.nl

Laatst bewerkt:
ccnp zei:
Wie is er wel eens naar grieks eiland Santorinni geweest, dat ziet er namelijk ook wel heel leuk uit.
http://www.santorini-greece.biz/santorini-pictures.htm

Samos lijkt mij ook wel wat, heb nog maar een keer het vakantieverhaal van DBC01 gelezen, alleen jammer dat je in Samos haast niets meer in de apotheek kan kopen.

Dat verschilt heel erg per appotheek. Bij eentje kwamen we bijna iedere dag. Ze bestelde steeds meer bij. Beetje leuk praatje maken en ze zijn gelijk een stuk vriendelijker en behulpzamer ;)

spiertje16 zei:
Zijn er lekkere wijfen in kroatie?
Jep, ongelofelijk :)

Toen ik ging riep een bootverhuur-vent mij naar hem toe.

Hij zei: "Do you want to see the girls?"

Ik:"Euuuhhh, yes." (14 jaar :o)

Ik loop mee naar binnen, komen daar z'n 2 bloedgeile nichtjes tevoorschijn:eek:

Ik schrok me kapot:o
Die gast zei gewoon "coïtus for free".

Kolere ik ging dood daar:D
Maar aangezien moeder en vader 100 meter verderop op het strand lagen heb ik het niet gedaan, vertrouwde die lui ook niet:o

akiraC zei:
Jep, ongelofelijk :)

Toen ik ging riep een bootverhuur-vent mij naar hem toe.

Hij zei: "Do you want to see the girls?"

Ik:"Euuuhhh, yes." (14 jaar :o)

Ik loop mee naar binnen, komen daar z'n 2 bloedgeile nichtjes tevoorschijn:eek:

Ik schrok me kapot:o
Die gast zei gewoon "coïtus for free".

Kolere ik ging dood daar:D
Maar aangezien moeder en vader 100 meter verderop op het strand lagen heb ik het niet gedaan, vertrouwde die lui ook niet:o
:orly:

Volgens mij luister jij goed naar je pareltje

Terug
Naar boven