Yff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
akiraC zei:
Jaaaaaaa ga ik dit jaar ook naar toe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
akiraC zei:

Ik ga naar Mexico waarschijnlijk. Echt vet 5* resort daar gezien, met gym, free food & drinks 24/7 Mooi strand.
Alleen ben ik benieuwd naar de apotheek daar, weet iemand of dat streng is daar?
chunky zei:

nu kunnen ze bij die juice apotheekjes wel niet zo streng zijn.. maar de douane is wel andere koek toch..Silva zei:Jij gaat waarschijnlijk in het noorde van Mexico, in het toerisme gebied daar is het redelijk streng in het midden en het zuiden niet.
pat21 zei:
ccnp zei:Wie is er wel eens naar grieks eiland Santorinni geweest, dat ziet er namelijk ook wel heel leuk uit.
http://www.santorini-greece.biz/santorini-pictures.htm
Samos lijkt mij ook wel wat, heb nog maar een keer het vakantieverhaal van DBC01 gelezen, alleen jammer dat je in Samos haast niets meer in de apotheek kan kopen.

JuggerNaut zei:(voor de 4e keer op rij) Kroatie!!!!!!! Kan niet wachten..3,5 week heerlijk genieten!
beetje toeren lang de kust en binnenland..als mensen vragen hebben over Kroatie..dan kun je hier terecht
www.kroatiehrvatska.com (voor vragen check forum)
Voor algemene info:
www.kroatischverkeersbureau.nl
Jep, ongelofelijkspiertje16 zei:

)

akiraC zei:Jep, ongelofelijk
Toen ik ging riep een bootverhuur-vent mij naar hem toe.
Hij zei: "Do you want to see the girls?"
Ik:"Euuuhhh, yes." (14 jaar)
Ik loop mee naar binnen, komen daar z'n 2 bloedgeile nichtjes tevoorschijn![]()
Ik schrok me kapot![]()
Die gast zei gewoon "coïtus for free".
Kolere ik ging dood daar![]()
Maar aangezien moeder en vader 100 meter verderop op het strand lagen heb ik het niet gedaan, vertrouwde die lui ook niet![]()

spiertje16 zei: