johnyjordaan Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 23 dec 2012 Berichten 15.375 Waardering 7.570 Lengte 1m64 Massa 74kg 22 jun 2017 #21 pendext zei: Dat is niet helemaal waar wat je zegt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... In heel uitzonderlijke gevallen bij vreemde medische aandoeningen waar nog geen 1% van de bevolking last van heeft. Anders is niet afvallen te veel eten.
pendext zei: Dat is niet helemaal waar wat je zegt Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... In heel uitzonderlijke gevallen bij vreemde medische aandoeningen waar nog geen 1% van de bevolking last van heeft. Anders is niet afvallen te veel eten.
H harpep Tuned Ecto Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 2 aug 2004 Berichten 8.254 Waardering 8.731 22 jun 2017 #22 pendext zei: Ik ben een vrouw. Dus nee, ik houd er niet van Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik ook, maar ik houd wel degelijk van stevige gespierde kuiten. Dus ja, ook bij een vrouw.
pendext zei: Ik ben een vrouw. Dus nee, ik houd er niet van Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik ook, maar ik houd wel degelijk van stevige gespierde kuiten. Dus ja, ook bij een vrouw.
P pendext Cool Novice Lid sinds 14 mei 2012 Berichten 110 Waardering 7 Lengte 1m60 Massa 68kg 25 jun 2017 Topic Starter Topic Starter #23 Steks zei: Je moet je drinken namelijk ook meerekenen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Water, thee, koffie? Voor de rest drink ik namelijk niets
Steks zei: Je moet je drinken namelijk ook meerekenen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Water, thee, koffie? Voor de rest drink ik namelijk niets
Banshee Freaky Bodybuilder Lid sinds 18 jan 2016 Berichten 4.696 Waardering 4.184 Lengte 1m82 Massa 76kg 26 jun 2017 #24 pendext zei: Water, thee, koffie? Voor de rest drink ik namelijk niets Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Koffie en thee zal wel iets bevatten maar dat reken ik niet mee
pendext zei: Water, thee, koffie? Voor de rest drink ik namelijk niets Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Koffie en thee zal wel iets bevatten maar dat reken ik niet mee