Fitness Seller

Tips mbt supplementen / voeding / training / etc

Ik drink alle whey graag in water. Weet niet anders dan dat.
Zou je eiwitten trouwens vooral uit vlees, kip en vis halen.

• Topic Starter Topic Starter
Oké net de Stracciatella Milkshake smaak (mijn favoriete ijs smaak maar ik weet niet of die smaak dus een beetje over één komt haha) en variety pack besteld zodat ik de komende tijd in ieder geval vooruit kan en een beetje kan experimenteren.

Alvast bedankt voor alle hulp guys, ik ben vandaag begonnen met de 5x5 training. Voor de eerste keer was het goed te doen alleen nog wel veel werk aan de winkel als je ziet wat er bij mij aan hangt en de grote beren in de sportschool ;)

Niks van aantrekken. Je traint voor jezelf en niet voor een ander. Als jij goed eet, goed traint en goed rust zul je vanzelf een mooie vooruitgang boeken. Zorg dat je qua voeding rond de 150 gram eiwit blijft, 60 gram vet en 465 gram koolhydraten (heb het je even uitgerekend :p) blijft. En zodra je merkt dat er te weinig vooruitgang in zit meer gaan eten.

Thanks! Zal met een paar weken laten weten of het mennneke groeit in de goede zin van het woord :)

465 gram eiwit? Zoveel?

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

O wacht .. pffff excuus

465 gram eiwit? Zoveel?

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

O wacht .. pffff excuus

jezus tis koolhydraten

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

o zag jouw edit niet haha

Laatst bewerkt:
Vooruitgang

Hoi,

We zijn bijna een maand verder en het schema is goed te volgen, ik ben zeker aangekomen maar er is iets vreemds... Ik heb best wel NIET clean gebulked... De ene dag kwam ik bijv. aan de 2000 kcal en dan compenseer ik het de volgende dag door 4000-5000 te eten. Nu ben ik van 59,2 KG naar 62,8 KG gegaan maar me vetpercentage is van 6,8 naar 5,6 gegaan...

Nu vinden de meeste dat denk ik super awesome om te horen maar ik snap het niet, want ik heb nog best wel veel Kcal uit pindakaas (denk echt zo'n 4 kilo gegeten afgelopen maand, ja ik vind het soms lekker om een half potje leeg te snoepen), gebak (suikerwafels een tussendoortje waar ik soms niet van af kan blijven) en alcohol afgelopen maand gehaald. Over het algemeen wel redelijk aan me eiwitten gekomen elke dag.

Uhm wat te doen? Want ik hoef niet 70 KG straks te wegen met een vetpercentage van 5% (liever iets van 8 a 10%) want zoals eerder gezegd hoef ik geen HULK te worden.

Groet,
Viktor

----------------

Update over me stats:
Squat - 60 KG
Bench press - 42.5 KG
Barbell row - 32.5 KG
Overhead press - 30 KG
Deadlift - 50 KG

Ik merk dat me benen iets meer aanleg hebben om sterker te worden kan dit te maken hebben met hetgeen dat ik vroeger aan volleybal en schaatsen heb gedaan?

Laatst bewerkt:
Update

Na 3 maanden zit ik al bijna waar ik wilde zijn van te voren en ben erg tevreden over het 5x5 schema echter ga ik vanaf morgen een nieuw schema volgen om toch door middel van afwisseling het plezant te blijven vinden.

Stats:
68.2 KG
9.6 BF

Squat - 5x95 KG
Bench press - 5x60 KG
Barbell row - 5x50 KG
Overhead press - 5x45 KG
Deadlift - 5x110 KG

Wil eigenlijk doorgaan tot de 70 en dan gewoon gaan onderhouden en misschien vanaf dat punt nog iets gespierder worden en iets minder BF ook al is dat nu ook wel al prima.

Nieuw schema is een 6 split schema... (max 15 cardio per sessie erbij, 1 vraag daarover kan je cardio nou beter na of voor je krachttraining doen? en als je die erna doet, kan je dan je shake beter direct na de krachttraining en voor de cardio drinken?)

Maandag
Been Schouders/trapezius

Dinsdag
Borst triceps

Woensdag
Biceps rug buik

Donderdag
Rust

Vrijdag
Been Schouders/trapezius

Zaterdag
Borst triceps

Zondag
Biceps Rug Buik

Kuurschema

Ik heb nog beetje spullen liggen
200 dbol
100 winstrol
24ml test
24ml sustanon
10ml tren
100 clomid

Iemand een idee hoe ik dit of iets van dit kan samenstellen vo kuurke?

jesus man, iemand train deze gast.

Terug
Naar boven