AndroidHealthClinic

tips nodig

pumaah

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Hallo leden,
Ik ben in januari begonnen met trainen maar helaas heb ik in maart al een blessure opgelopen.
Nu wil ik weer beginnen met trainen maar ik heb wat hulp nodig. Ik trainde 3x per week met een full body beginners schema maar ik wil graag wat strakker en breder worden ik ben nu 1.90m en weeg 76kg alleen het probleem is ik ben een ecto met veel vet op mijn buik en onderborst. Nu is de vraag wat is slim om nu te doen ik wil niet weer een blessure oplopen maar wel een mooi gespierd lichaam kweken. Wat raden jullie voor schema aan?

Stronglifts. Rustig opbouwen. Technieken goed onder de knie krijgen. Goed eten.

Hallo leden,
Ik ben in januari begonnen met trainen maar helaas heb ik in maart al een blessure opgelopen.
Nu wil ik weer beginnen met trainen maar ik heb wat hulp nodig. Ik trainde 3x per week met een full body beginners schema maar ik wil graag wat strakker en breder worden ik ben nu 1.90m en weeg 76kg alleen het probleem is ik ben een ecto met veel vet op mijn buik en onderborst. Nu is de vraag wat is slim om nu te doen ik wil niet weer een blessure oplopen maar wel een mooi gespierd lichaam kweken. Wat raden jullie voor schema aan?
zo werkt het niet knul, je moet kiezen of je wilt aankomen of vet wilt verliezen maar aangezien je nieuw ben zou ik eerst een kleine basis maken (dus gewoon trainen) zodat je beter weet hoe alles werkt en als je denkt dat je sterk genoeg bent voor nu cutten om je buik weg te halen ik denk niet dat je nu een six pack wilt en 60kg weegt

Terug
Naar boven