AndroidHealthClinic

Sticky Tips om veroudering uiterlijk te verminderen

• Topic Starter Topic Starter
Serieuze secties graag serieus houden.

ik gebruik het nu ruim een jaar en zeker 5 x per week, blikje van de AH is 70 gram.
inhoud in groot glas water, eetlepel olijfolie erbij flink roeren en opdrinken, tis net tomatensap.
resultaat: vlgs mijn vriendin geen rimpel te bekennen.. ik zie er zelf wel een paar...
maar geen oude kop tenminste voor mijn 48 jaar.

Dit schreeuwt om voor en na foto's.

maar als tomatenpuree zo goed is voor je huid, is tomatensaus(van heinz bijv.) dan ook goed voor je?

facelift.
voldoende bruining
kleding.

Overigens krijgen mannen meer karakter naarmate ze ouder worden, terwijl vrouwen alleen maar ouder worden (sorry, maar met 1000 weken zijn ze op hun hoogtepunt, daarna is het bergaf).

Tja ik denk dat je door je kleding en haardracht er al een stuk jonger uit kan zien.
Uiteraard met een gespierd lichaam t.o.v. een vent met uitgezakte buik zie je er ook jaren jonger uit.
Ze schatten mij ook jonger dan ik ben ondanks mijn grijze kop.
In mijn topic kan je mijn foto's zien
Ben trouwens van mening dat tegenwoordig de oudere vrouwen er ook goed uit zien.
soms zie je wel eens wat lekkers lopen en verwacht je een jonge meid en dan blijkt het een hippe vrouw van middelbare leeftijd te zijn.
Ben het dus niet eens dat vrouwen na hun 20e berg af waards gaan

Jong in je kop zijn...

vaak gaat de huid onder de ogen hangen naarmate we ouder worden, ene persoon meer last van dan de ander, mocht het erg worden bij mij dan bezoek ik een plastisch chirurg, lijk je zo 10 jaar jonger :)

vaak gaat de huid onder de ogen hangen naarmate we ouder worden, ene persoon meer last van dan de ander, mocht het erg worden bij mij dan bezoek ik een plastisch chirurg, lijk je zo 10 jaar jonger :)

dat zit bij mij in de familie en jawel als ik dat heb ook daar een stukje vel weg laten halen

Klinkt een beetje stom.. maar eerder dood gaan.

- niet te lang in de zon en anders bescherming tegen UV *
- voldoende anti-oxidanten binnen krijgen *
- schone voeding *
- voldoende water drinken *
- stress vermijden !
- regelmatig en voldoende slapen *
- niet roken *
- voldoende bewegen / sporten *
- verzorg je gebit *

*
= check...
! = onregelmatig...

Laatst bewerkt:
Finasteride gaan gebruiken. Uiterlijk wordt jonger, of blijft gelijk.

fijne tip´s allenmaal !
voel me al 10 jaar 26. ben dus niet gek ?

Terug
Naar boven