Moj0
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
lol ownd +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gebruik het nu ruim een jaar en zeker 5 x per week, blikje van de AH is 70 gram.
inhoud in groot glas water, eetlepel olijfolie erbij flink roeren en opdrinken, tis net tomatensap.
resultaat: vlgs mijn vriendin geen rimpel te bekennen.. ik zie er zelf wel een paar...
maar geen oude kop tenminste voor mijn 48 jaar.
Denk het niet, of veel minder iig.maar als tomatenpuree zo goed is voor je huid, is tomatensaus(van heinz bijv.) dan ook goed voor je?
facelift.
Voldoende bruining
kleding.
Overigens krijgen mannen meer karakter naarmate ze ouder worden, terwijl vrouwen alleen maar ouder worden (sorry, maar met 1000 weken zijn ze op hun hoogtepunt, daarna is het bergaf).
Ja, want ik voel me al in de 50jaar oud man.

Ik eet zelf tomatenpuree gemengd met tonijn en olijfolie, blikje/dag. Studie toonde aan dat 55gr/dag hielp voor een betere huid:
vaak gaat de huid onder de ogen hangen naarmate we ouder worden, ene persoon meer last van dan de ander, mocht het erg worden bij mij dan bezoek ik een plastisch chirurg, lijk je zo 10 jaar jonger![]()
- niet te lang in de zon en anders bescherming tegen UV *
- voldoende anti-oxidanten binnen krijgen *
- schone voeding *
- voldoende water drinken *
- stress vermijden !
- regelmatig en voldoende slapen *
- niet roken *
- voldoende bewegen / sporten *
- verzorg je gebit *