AndroidHealthClinic

Sticky Tips om veroudering uiterlijk te verminderen

Alstublieft.
[FONT=Arial,Helvetica]
Huidtype 1
[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica](zeer licht huidtype, verbrandt snel, bruint nooit) [/FONT] [FONT=Arial,Helvetica]factor 30[/FONT]
[FONT=Arial,Helvetica]Huidtype 2[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica](licht huidtype, verbrandt vrij snel, bruint langzaam)[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica]factor 15-20[/FONT]
[FONT=Arial,Helvetica]Huidtype 3[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica](vrij licht huidtype, verbrandt niet snel, wordt makkelijk bruin)[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica]factor 10-15[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica]
Huidtype 4
[/FONT] [FONT=Arial,Helvetica](iets getint huidtype, verbrandt (vrijwel) nooit, bruint snel) [/FONT] [FONT=Arial,Helvetica]factor 5-10[/FONT]

Verder is ook de afstand tot de zon van belang, hoe dichter bij de evenaar je zit hoe hogere factor je nodig zult hebben. Maar deze tabel is een goede indicator voor de zomer in Nederland.

Als je bescherming tegen UV gebruikt, krijg je dan alsnog een kleurtje van het zonnen enz?
En hoe wou je stress vermijden? Als jij het vermijdt zoekt het jou wel op :D

Britse dermatologen van de universiteiten van Manchester en Newcastle hebben zelfs ontdekt dat je door tien eetlepels tomatenpuree per dag te eten, het verouderingsproces van de huid kunt keren.

Hoeveel gr. tomatenpuree zou 10 eetlepels zijn... volgens mij wordt het dan echt kotsen.[/QUOTE]

gewoon zo'n blikje AH huismerk nemen, is 70 gram.
in een groot glas water mengen, olijfolie erbij en opdrinken... is net tomatensap.

tomatenpuree bij je pasta of macaroni doen 2 vliegen in een klap:D

Sluit me aan bij Jacky hierboven. Gewoon die tomatenpuree door je pasta. Lekker voor voor de training.

Geweldig. :D

Ach, baadt het niet dan schaadt het niet. Heb op tv ook iemand horen praten dat tomaten zeer goed voor je waren. Nu ik het hier teruglees vraag ik me af.. waarom niet gewoon proberen? Bedankt T! ;)
Geloof het of niet, maar toen ik tomaat op m'n gezicht smeerde (zie je het al voor je?) hielp dat echt goed tegen m'n puistjes.
Komt waarschijnlijk door de zuren die er in zitten.

Voor de dames: Toch maar een facial dan? ;)

Laatst bewerkt:
Als je bescherming tegen UV gebruikt, krijg je dan alsnog een kleurtje van het zonnen enz?
En hoe wou je stress vermijden? Als jij het vermijdt zoekt het jou wel op :D

Britse dermatologen van de universiteiten van Manchester en Newcastle hebben zelfs ontdekt dat je door tien eetlepels tomatenpuree per dag te eten, het verouderingsproces van de huid kunt keren.

Hoeveel gr. tomatenpuree zou 10 eetlepels zijn... volgens mij wordt het dan echt kotsen.[/QUOTE]

gewoon zo'n blikje AH huismerk nemen, is 70 gram.
in een groot glas water mengen, olijfolie erbij en opdrinken... is net tomatensap.

Ik trek het elke dag door 1 van mijn rijstmaaltijden.

Een baard laten staan, het verbergt rimpels en een oude opa huid. Ook verbergt het een stuk van je gezicht als je lelijk bent. Ik voel me er een stuk beter door!

Neem elke dag een halve pot pastasaus van de AH die biologische pomodori en dan nog wat gezonde vetten erbij.

BALANS in het leven, je werkt om te leven en niet andersom (toch..), eet gezond, beweeg en vermijd stress, probeer de dingen in het leven te waarderen...(bijv. meeuw die stampt op de grond om wormpjes naar boven te halen, een kraai die zich aan het opwarmen is naast de schoorsteen, het magische wit, je dierbaren etc.) en probeer negatieve energie te vermijden en als het niet kan om te zetten in positieve energie. :)

BALANS in het leven, je werkt om te leven en niet andersom (toch..), eet gezond, beweeg en vermijd stress, probeer de dingen in het leven te waarderen...(bijv. meeuw die stampt op de grond om wormpjes naar boven te halen, een kraai die zich aan het opwarmen is naast de schoorsteen, het magische wit, je dierbaren etc.) en probeer negatieve energie te vermijden en als het niet kan om te zetten in positieve energie. :)

Weten waarom je dingen doet, of kunt doen. Werken is niet enkel om te leven en je van je behoeften en instincten te kunnen voorzien. Het is tevens goed om onder de mensen te zijn en je sociale contacten te onderhouden. Zo kan je stress voorkomen, en dus, rimpels voorkomen. Door te werken krijg je ook enigszins status, waardoor je het gevoel krijgt dat je ook een bijdrage levert. Het meest belangrijk vind ik nog wel dat je gewoon moet accepteren met hoe je eruit ziet. Heb ik al eens eerder gezegd. Lachrimpels bijvoorbeeld maken je erg sympathiek en krijg je een vriendelijke uitstraling van, wel handig voor mensen die twee bij twee meter zijn ;).

Weten waarom je dingen doet, of kunt doen. Werken is niet enkel om te leven en je van je behoeften en instincten te kunnen voorzien. Het is tevens goed om onder de mensen te zijn en je sociale contacten te onderhouden. Zo kan je stress voorkomen, en dus, rimpels voorkomen. Door te werken krijg je ook enigszins status, waardoor je het gevoel krijgt dat je ook een bijdrage levert. Het meest belangrijk vind ik nog wel dat je gewoon moet accepteren met hoe je eruit ziet. Heb ik al eens eerder gezegd. Lachrimpels bijvoorbeeld maken je erg sympathiek en krijg je een vriendelijke uitstraling van, wel handig voor mensen die twee bij twee meter zijn ;).

Groot deels eens met je post... maar je sociale contacten onderhouden kan op vele manieren. En status? me amahoela...wat boeit het wat andere over je denken, als je zelf maar gelukkig bent ;):D
Als je bezig bent met je status, dan vind ik al dat je teveel bezig bent met wat andere van je denken...en dat brengt ook een hoop stress en andere onzin met zich mee. Beter die energie ergens anders in steken.

Groot deels eens met je post... maar je sociale contacten onderhouden kan op vele manieren. En status? me amahoela...wat boeit het wat andere over je denken, als je zelf maar gelukkig bent ;):D
Als je bezig bent met je status, dan vind ik al dat je teveel bezig bent met wat andere van je denken...en dat brengt ook een hoop stress en andere onzin met zich mee. Beter die energie ergens anders in steken.

jij leeft zoals ik :D Heel goed
Zoveel energie heeft een mens niet dus je kunt het beter gebruiken om je eigen energie te vermenigvuldigen.
Alles in het leven is gebaseerd op energie. Ouderdom is vrijwel verlies van energie. Dat is een beetje hoe ik het zie teminste. Energie is wat de creatie van alles tot stand heeft gebracht. Energie is wat een mens gelukkig maakt en laat draaien. ze nest laat uitkomen. Als je een positieve instelling hebt zul je meer energie voor alles hebben.

Laatst bewerkt:

Begrijp me niet verkeerd. Misschien is status het verkeerde woord. Een vuilnisman kan ook status hebben. Ik bedoel dat je het gevoel hebt dat je wat goeds doet en jezelf nuttig voelen. Zonder vuilnismannen leven professoren etc. immers ook in een puinzooi toch, hehe.

Mensen die wegens omstandigheden niet meer kunnen werken gaan zich na enige tijd vaak miserabel voelen.

+1

ik denk dat je er nog aan kunt toevoegen dat je stress die je wel hebt, zoveel mogelijk zou moeten compenseren met "ontstressende" dingen. Dat kan voor iedereen wat anders zijn, maar ik noem er een paar:

- zonnen/zonnebank (met mate)
- een goed boek lezen
- massage
- goede coïtus
- een warm bad
- sauna
- lekker voor je uit staren en je gedachten laten varen/mediteren

Verder vind ik de mooiste knop op mijn mobieltje: de UIT-knop. Het is ook belangrijk om 'nee' te durven zeggen en lekker te doen waar JIJ zin in hebt (in plaats van dat gene te doen wat anderen (lees: de maatschappij) altijd van je verwachten). Zo heb ik maar weinig vervelende verplichtingen vandaag de dag en dat kan ik iedereen aanraden.

+1
Verder vind ik de mooiste knop op mijn mobieltje: de UIT-knop. Het is ook belangrijk om 'nee' te durven zeggen en lekker te doen waar JIJ zin in hebt (in plaats van dat gene te doen wat anderen (lees: de maatschappij) altijd van je verwachten). Zo heb ik maar weinig vervelende verplichtingen vandaag de dag en dat kan ik iedereen aanraden.

Ik hunker naar de dagen waarin mobiele telefonie te futuristisch was. Raar eigenlijk, vroeger bestond het niet en nu is het haast verplicht geworden. Vergeet je dat ding een dag mee te nemen naar werk/school krijg je meteen sores.

Heerlijk, een avondje zonder dat ding, lekker aarden.

Gelukkig zijn er nog meer mensen op deze aardbol die nog normaal kunnen nadenken en niet mee huppelen met de rest van de kudde schapen.

jij leeft zoals ik :D Heel goed
Zoveel energie heeft een mens niet dus je kunt het beter gebruiken om je eigen energie te vermenigvuldigen.
Alles in het leven is gebaseerd op energie. Ouderdom is vrijwel verlies van energie. Dat is een beetje hoe ik het zie teminste. Energie is wat de creatie van alles tot stand heeft gebracht. Energie is wat een mens gelukkig maakt en laat draaien. ze nest laat uitkomen. Als je een positieve instelling hebt zul je meer energie voor alles hebben.

Inderdaad inderdaad :) :)

+1

ik denk dat je er nog aan kunt toevoegen dat je stress die je wel hebt, zoveel mogelijk zou moeten compenseren met "ontstressende" dingen. Dat kan voor iedereen wat anders zijn, maar ik noem er een paar:

- zonnen/zonnebank (met mate)
- een goed boek lezen
- massage
- goede coïtus
- een warm bad
- sauna
- lekker voor je uit staren en je gedachten laten varen/mediteren

Jep... en vooral... Nee durven te zeggen, goede coïtus, mediteren... en die mobiel uit zetten. Echt ik heb niks met mobiele telefoons, het liefste had ik er geen....:o En dan ben je geneigd als je weer een nieuwe tel nodig hebt dat je een laptop krijgt in pocketsize... doe mij maar de goedkoopste sim only :o met mijn "nog" normale mobiel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven