- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Finasteride gaan gebruiken. Uiterlijk wordt jonger, of blijft gelijk.
je wordt er gewoon een wijf van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Finasteride gaan gebruiken. Uiterlijk wordt jonger, of blijft gelijk.
Grapje?Finasteride gaan gebruiken. Uiterlijk wordt jonger, of blijft gelijk.

Grapje?
Voor het haar goed als je mannelijke kaalheid hebt.
Maar anders is het gewoon een extra belasting op je lichaam. Oftewel moet je aantonen dat je er ouder uitziet door dht.
Of jonger door meer invloed oestrogenen en extra t.
ik eet dagelijks pompoenpitten, het schijnt het verouderingsproces te vertragen.
Mijn vader eet dit ook altijd, hij is al 62 en nog kerngezond!!
Ik heb nog niet gekeken naar je linkjes maar wat je gequote hebt zegt nog niets?Hormone Treatment in Transcoïtusuals
[Link niet meer beschikbaar]
-------------
"... interference with the production of testosterone or its conversion to the potent metabolite 5alpha-dihydrotestosterone (DHT) can be exercised by drugs like spironolactone (AldactoneR) 100-200 mg/day. Finasteride is a potent 5 alpha-reductase inhibitor preventing the conversion of testosterone to DHT and therewith reducing its biological effect"
Some effects from hormone treatment designed to increase Estrogen in men (more listed in the document, ie gynecomastia):
"...Spontaneous erections are suppressed within 3 months but during erotic arousal erections still occur in the majority of our patients, evidencing the relative androgen-independence of this type of erection. Testicular volume is reduced by 25% within the first year of hormone use. "
"... Not infrequently male-to-female transcoïtusuals complain of a dry skin and fragile nails. This is a consequence of the reduction in sebaceous gland activity following antiandrogen treatment."
--------------
Other examples:
[Link niet meer beschikbaar]
http://books.google.ca/books?id=030K2HBsQGgC&pg=PA76&dq=finasteride+transcoïtusual&sig=jbXIFxYiELL54enERpj8SIjGpuQ#PPA76,M1
http://books.google.ca/books?id=I-8qZlGIpnQC&pg=PA185&dq=finasteride+transcoïtusual&sig=F33_kWkegnJlKIkPEqGZbyGqVsM
Ja tuurlijk, maar het kan geen kwaad om er goed uit te blijven zien... Sommige mensen leven op zo'n manier dat ze zichzelf onnodig verouderen.Leeftijd accepteren zoals een echte man. Baardgroei geen probleem, gewoon goed op je voeding letten goed blijven bewegen. Oude mannen die helemaal glad zijn zien er niet jonger uit maar beetje te smooth.
Ja tuurlijk, maar het kan geen kwaad om er goed uit te blijven zien... Sommige mensen leven op zo'n manier dat ze zichzelf onnodig verouderen.
Als je bescherming tegen UV gebruikt, krijg je dan alsnog een kleurtje van het zonnen enz?Enkele tips om veroudering van het uiterlijk af te remmen:
- niet te lang in de zon en anders bescherming tegen UV
- voldoende anti-oxidanten binnen krijgen Check
- schone voeding Check
- voldoende water drinken Check
- stress vermijden
- regelmatig en voldoende slapen
- niet roken Check
- voldoende bewegen / sporten Check
- verzorg je gebit Check

Britse dermatologen van de universiteiten van Manchester en Newcastle hebben zelfs ontdekt dat je door tien eetlepels tomatenpuree per dag te eten, het verouderingsproces van de huid kunt keren.Ik eet zelf tomatenpuree gemengd met tonijn en olijfolie, blikje/dag. Studie toonde aan dat 55gr/dag hielp voor een betere huid:
Als je bescherming tegen UV gebruikt, krijg je dan alsnog een kleurtje van het zonnen enz?
En hoe wou je stress vermijden? Als jij het vermijdt zoekt het jou wel op
Britse dermatologen van de universiteiten van Manchester en Newcastle hebben zelfs ontdekt dat je door tien eetlepels tomatenpuree per dag te eten, het verouderingsproces van de huid kunt keren.
Hoeveel gr. tomatenpuree zou 10 eetlepels zijn... volgens mij wordt het dan echt kotsen.[/QUOTE]
gewoon zo'n blikje AH huismerk nemen, is 70 gram.
in een groot glas water mengen, olijfolie erbij en opdrinken... is net tomatensap.
Als je bescherming tegen UV gebruikt, krijg je dan alsnog een kleurtje van het zonnen enz?
Jawel, maar heb me nooit echt 100% aan de richtlijnen gehouden. Om de 2 uur insmeren enz, ik deed gewoon af en toe volledig insmeren.Oei...denk dat het kwaad al is geschied. Je hebt nog nooit zonnebrandcrème gebruikt?
oke skinniegewoon zo'n blikje AH huismerk nemen, is 70 gram.
in een groot glas water mengen, olijfolie erbij en opdrinken... is net tomatensap.