AndroidHealthClinic

Sticky Tips om veroudering uiterlijk te verminderen

Bezoekers in dit topic

Allejezus zeg, had je honger:eyebrow:?

Zou serieus niet durven te suggereren dat iemand homo is namelijk. Zo ben ik niet. Bedoelde meer dat ik mij verbaasde dat een man zo enorm kan smeren incl. kennis ook nog eens. Heb zat mannen (door werk) om mij heen. N.a.v post gewoon gevraagd wat en of zij smeren. En nee, ze zien er verre van onverzorgd uit.
Waarom niet gewoon goede voeding, goede training, genoeg slaap, elke dag douchen en eindigen met koudwater, veel plezier, goede coïtus en vooral genieten?

Bedoelde eigenlijk dat, sorry! Ben er niet op uit een sneer te verkopen hoor.
 
Tja veel mensen zullen het overdreven vinden wat jij allemaal gebruikt... maar je moet maar doen waar jij je goed bij voelt!

ikzelf gebruik een voedende creme voor m'n gezicht, wat vitamines, creatine en whey elke dag, that's it...

Ieder z'n ding natuurlijk. De schoonheidsindustrie is niet zo maar de meest winstgevende ter wereld... Je kan bijna op je potje zetten wat je wil, als je het maar goed genoeg brengt, kopen de (lelijke, dikke, ...) mensen het toch wel... want stel je voor dat het helpt ;-)
 
Ik vind het wel gay, maar dat is mijn mening. doei
 
Gezicht wassen met koud water ipv warm? En geen scheerapparaat gebruiken maar een gillet, omdat door die cirkels draaien met je scheerapparaat je huid op termijn losser wordt.

Gewoon minder scheren? 1 of 2 x per week scheren is toch meer dan voldoende.
Ik ga echt niet elke dag de stoppels liggen scheren hoor.
 
Ik gebruik na het scheren een cremetje van nivea
Denk dat alles wat je huid een beetje vochtig houd goed is
Een uitgedroogte kop ziet er al snel oud uit.
Verder denk ik dat je gewoon lekker jong moet blijven qua kapsel en kleding.
Er zijn mannen van 30 die zich heel oud kleden en dan ook nog een onverzorgte kop met haar hebben.
Ik ben dan wel grijs aan het worden maar toch wil ik een modern kapsel.
Beter goed oud worden dan snel oud worden denk ik maar
 
Minder pigmentvlekjes + zonnefilter, dus ik gebruik 's morgens: Roc Unify
 

Bijlagen

  • roc.doc
    24 KB · Weergaven: 185
Laatst bewerkt:
Heeft iemand die creme van Gilette al geprobeerd? Hij ruikt namelijk naar de zee.. Voelt ook enorm fris aan, iig een aanrader.


179188_1_Gillette_Gezichtscreme_Series.jpg
 
Vochtinbrengende lotion of een goede serum (speciaal voor je gezicht).
Niet in plaats van dag- en nachtcrème, maar erbij. :)
 
matubeer , ik zie er ook nog erg jong uit. krijg je wel slechtere ogen van. -3
 
veel sporten gezond eten .....en zorg dat het tussen de oren goed zit
 
Ik heb een belangrijke aanvulling hierop: NANOGREENS

Sinds ik NanoGreens gebruik zijn mijn bloedwaarden, die ik elk jaar laat meten, perfect....
Haar, huid en gezondheid. Ik zie er zeker 10 jaar jonger uit dan ik ben.
 
Kijk per defenitie zijn alle bodybuilders ijdele narcisten. Want we trainen om ons lichaam te laten voldoen aan schoonheidsidealen (of altans een ieders persoonlijke beeld daarvan).

Ik zie het effect op het uiterlijk/lichaam meer als een neveneffect. Voor mij gaat het primair om de training(pump, endorphines ed). Ik ben wel een narcist daar niet van ;)
 
Veelvuldig coïtus.
 
Kijk per defenitie zijn alle bodybuilders ijdele narcisten. Want we trainen om ons lichaam te laten voldoen aan schoonheidsidealen (of altans een ieders persoonlijke beeld daarvan).

Dus jij denkt dat Ronnie traint om er goed uit te zien? :roflol:
 
In het gezicht ejaculeren helpt vast
Zie altijd strakke gezichten bij de vrouwen van oude kerels
Dus of ze zijn allemaal een stuk jonger of het werkt







:)
 
In het gezicht ejaculeren helpt vast
Zie altijd strakke gezichten bij de vrouwen van oude kerels
Dus of ze zijn allemaal een stuk jonger of het werkt







:)

I kid you not...

514cilFR7NL._SL500_AA300_.jpg
 
zoeken ze nog donoren?
 
Back
Naar boven