AndroidHealthClinic

Sticky Tips om veroudering uiterlijk te verminderen

Bezoekers in dit topic

Ik hunker naar de dagen waarin mobiele telefonie te futuristisch was. Raar eigenlijk, vroeger bestond het niet en nu is het haast verplicht geworden. Vergeet je dat ding een dag mee te nemen naar werk/school krijg je meteen sores.

Heerlijk, een avondje zonder dat ding, lekker aarden.

't Is vaak ook wat je er zelf van maakt. Er zijn mensen die maandelijks een fortuin opbellen. Zelf bel/sms ik zelden voor meer dan €5/maand. Ik gebruik het enkel voor het hoognodige. Email is makkelijker voor minder dringende zaken, en kost niets (enfin, geen bijkomende kosten bovenop je internetabonnement...)
 
't Is vaak ook wat je er zelf van maakt. Er zijn mensen die maandelijks een fortuin opbellen. Zelf bel/sms ik zelden voor meer dan €5/maand. Ik gebruik het enkel voor het hoognodige. Email is makkelijker voor minder dringende zaken, en kost niets (enfin, geen bijkomende kosten bovenop je internetabonnement...)


True, ik bel ook vrijwel nooit, meestal ff snel een smsje. E-mailen gaat inderdaad net zo makkelijk, en je hebt meer denktijd hehe.
 
Huidverzorging

Ik heb een goede tip voor een creme die veroudering van de huid tegen gaat: de night repair cream van de Spa lijn van Human Wellness.

Ik gebruik deze creme enige tijd en het is echt een super creme. Niet goedkoop, maar je doet er lang mee en het werkt echt goed.

Je kunt het via internet bestellen. Ga naar de site: [Link niet meer beschikbaar].
 
Ik heb een goede tip voor een creme die veroudering van de huid tegen gaat: de night repair cream van de Spa lijn van Human Wellness.

Ik gebruik deze creme enige tijd en het is echt een super creme. Niet goedkoop, maar je doet er lang mee en het werkt echt goed.

Je kunt het via internet bestellen. Ga naar de site: [Link niet meer beschikbaar].

Is aardig duur zie ik: 88.95 eurotjes! Hoe lang doe je met zo'n potje?
 
Ik heb een goede tip voor een creme die veroudering van de huid tegen gaat: de night repair cream van de Spa lijn van Human Wellness.

Ik gebruik deze creme enige tijd en het is echt een super creme. Niet goedkoop, maar je doet er lang mee en het werkt echt goed.

Je kunt het via internet bestellen. Ga naar de site: [Link niet meer beschikbaar].


Hmm dit als eerste post, inclusief een link naar het verkooppunt. Nee volgens mij heeft 'kimmbolt' er financieel belang bij als wij die crème kopen.
 
Hmm dit als eerste post, inclusief een link naar het verkooppunt. Nee volgens mij heeft 'kimmbolt' er financieel belang bij als wij die crème kopen.

Lijkt er idd wel op. Vragen we een paar testers aan hem :).
 
Gezicht wassen met koud water ipv warm? En geen scheerapparaat gebruiken maar een gillet, omdat door die cirkels draaien met je scheerapparaat je huid op termijn losser wordt.
 
Dacht even 100gr tomatenpuree+10ml olijfolie+water naar binnen te kunnen gooien GADVERDAMME
Vertellen ze in dat onderzoek er ook bij hoe de proefpersonen het naar binnen hebben gewerkt?
 
met drie man hebben ze dat gedaan....twee om de persoon vast te houden en de derde met een trechter en dan maar gieten
 
Het dieet van Patricia Paay volgen.
 
On topic:

Medicinaal: TRT, HGH
Supplementen: N-Acetyl Carnitine, Alpha Lipoic Acid, CoEnzyme Q10, en de andere bekendere anti-oxidanten en vitaminen; magnesium (houdt de huid soepel)
Leefwijze: niet jo-jo diëten (huid wordt daar slap van), geen suiker of andere koolhydraten met hoge glycemische index eten (geen gewone rijst bv, maar wel basmatirijst), voldoende omega 3 vetzuren (zijn ontstekingsremmend), niet teveel verzadigd vet
 
Goede genen hebben.
 
Goede genen hebben.

Het enige juiste antwoord.
Alle andere zaken zullen een procentje hier of een procentje daar kunnen schelen.
Maar als jouw genen bepalen dat je op je 20e grijs wordt dan is dat zo, als jouw genen bepalen dat je op je 40e kaal wordt, helaas dan, wallen onder je ogen vanaf je 18e? Genen.
Zo ook voor een slecht gebit, slechte huid etc. Natuurlijk kun je de zaken verder verergeren of iets verbeteren door je levensT, maar je genen bepalen voor de grootste bulk hoe je er op een bepaalde leeftijd erbij loopt.
 
Het gaat helemaal niet om een procentje hoor.
Iemand met "goede genen" die aan de heroïnespuit gaat zal er enorm veel slechter uitzien dan iemand met "slechte genen" die zo gezond mogelijk leeft.
Extreem voorbeeld, maar zomaar zeggen dat goede genen de belangrijkste factor zijn is larie.
Er zijn al genoeg testen gebeurd met eeneiïge tweelingen (die dus qua genetisch materiaal identiek zijn): diegene die zich verzorgde zag er enorm veel beter uit op latere leeftijd dan diegene die er op los leefde.
 
Het gaat helemaal niet om een procentje hoor.
Iemand met "goede genen" die aan de heroïnespuit gaat zal er enorm veel slechter uitzien dan iemand met "slechte genen" die zo gezond mogelijk leeft.
Extreem voorbeeld, maar zomaar zeggen dat goede genen de belangrijkste factor zijn is larie.
Er zijn al genoeg testen gebeurd met eeneiïge tweelingen (die dus qua genetisch materiaal identiek zijn): diegene die zich verzorgde zag er enorm veel beter uit op latere leeftijd dan diegene die er op los leefde.

Iemand met goeie genen die rookt en drinkt kan er op zijn 40ste nog stukken beter uitzien als kalend iemand met slechte genen die elke dag een liter tomaatpuree eet en 3 gezichtscremes opdoet. Denk ik ook...
 
Ik gebruik elke dag Biodermal PC-L-E creme. Dit is een vette voedende creme die geweldig aanvoelt. Niet goedkoop 100 ml tube kost rond de 27 euro. Maar ik doe er al snel 2 maanden mee en bij de etos is hij regelmatig met 25 % korting te koop.

Daarnaast was ik elek dag mijn gezicht met of een facewash, of baborgenic enzymatig face wash. Dat laatste is een fijn poeder dat je met een beetje water laat opschuimen en waar je je gezicht mee wast. Het is gelijk een milde peeling en ik heb nog nooit een geaichtsreiniger gehad zie zo goed je gezicht schoonmaakt. Vroeger gebruikte ik zeker tweemaal per week een masker maar met dit product van babor is dat niet meer nodig. Geweldig spul om je gezicht te wassen voor het scheren. En het kost rond de 17 euro en je doet er een eeuwigheid mee. te bestellen via www.babor.nl.

Van dat zelfde merk koop ik tenminste éénmaal per jaar een lading vitamine en anti age ampullen met vloeistof om over je gezicht te doen. Dit geeft je huid een geweldige oppepper. Niet goedkoop wel goed (6 ampullen rond de 17 to 45 euro afhankelijk van wat voor soort je koopt)

Tot slot niet teveel roken en drinken, sporten driemaal per week, op tijd je creatine, vitamine B12 (methylB12 van jarrows), vitamine D3 2000 iu per dag(schijnt je testosteron hoog te houden) en een gewone vitaminepil daarbij, En dan nog wheyeiwit 2-3 shakes per dag .

Ik voel me hier goed bij......

Groeten GdV42
 
Ik gebruik elke dag Biodermal PC-L-E creme. Dit is een vette voedende creme die geweldig aanvoelt. Niet goedkoop 100 ml tube kost rond de 27 euro. Maar ik doe er al snel 2 maanden mee en bij de etos is hij regelmatig met 25 % korting te koop.

Daarnaast was ik elek dag mijn gezicht met of een facewash, of baborgenic enzymatig face wash. Dat laatste is een fijn poeder dat je met een beetje water laat opschuimen en waar je je gezicht mee wast. Het is gelijk een milde peeling en ik heb nog nooit een geaichtsreiniger gehad zie zo goed je gezicht schoonmaakt. Vroeger gebruikte ik zeker tweemaal per week een masker maar met dit product van babor is dat niet meer nodig. Geweldig spul om je gezicht te wassen voor het scheren. En het kost rond de 17 euro en je doet er een eeuwigheid mee. te bestellen via www.babor.nl.

Van dat zelfde merk koop ik tenminste éénmaal per jaar een lading vitamine en anti age ampullen met vloeistof om over je gezicht te doen. Dit geeft je huid een geweldige oppepper. Niet goedkoop wel goed (6 ampullen rond de 17 to 45 euro afhankelijk van wat voor soort je koopt)

Tot slot niet teveel roken en drinken, sporten driemaal per week, op tijd je creatine, vitamine B12 (methylB12 van jarrows), vitamine D3 2000 iu per dag(schijnt je testosteron hoog te houden) en een gewone vitaminepil daarbij, En dan nog wheyeiwit 2-3 shakes per dag .

Ik voel me hier goed bij......

Groeten GdV42


Wie o' wie kopt hem in:rolleyes:?
 
Thjaaaa, Ik geloof niet dat ik iemand zie die hem erin kopt....

Kijk per defenitie zijn alle bodybuilders ijdele narcisten. Want we trainen om ons lichaam te laten voldoen aan schoonheidsidealen (of altans een ieders persoonlijke beeld daarvan).

En ik ben zeker ijdel en een narcist. Dus wat er hier volgends jouw ingekopt moet worden weet ik niet, ik begrijp namelijk niet helemaal waar je op doelt. Als je denkt dat ik homo ben kan ik je verzekeren dat ik dat met een hele mooie vrouw en twee zoons zeker niet ben. In ieder geval zal ik hem er bij jouw zeker niet "inkoppen".

Ik verbaas mij namelijk dat jij als vrouw verbaast ben over wat ik allemaal smeer en gebruik (wat te merken is aan ale stukken vet gemaakte tekst waar je waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord). Ik kan mij dus zo voorstellen dat jij dus lekker onverzorgd rondloopt met een vette huid en acne en pukkels. Dus waarschijnlijk wil geen ene vent hem er bij jouw inkoppen.

He doei he:p
 
Back
Naar boven