Shivo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom ?
Ik heb nog nooit uitgehangen bij chins... slecht voor mijn schouders.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/13324-zintuigen-receptoren-en-sensoren.html
Lees maar eens het stukje over rekreceptoren en peeslichaampjes.
sommige mensen kunnen nauwelijks bewust hun lats activeren. Maar initieren een pull bv bijna altijd vanuit de biceps. Met de toegenomen hoeveelheid signalen die je krijgt vanuit de rekpositie wordt je bewuster van de spier en kun je hem ook beter aanspannen.
That's why.
)Waarom branden? Da's geen garantie voor groei hoor.
Behind the head shrugs werken gegarandeerd.
Maar je hoeft ze niet in brand te zetten hoor.
3 goeie setjes met fatsoenlijk gewicht werkt goed genoeg.

500 sit-ups is wel een flinke cardio workout, als je dit een tijdje doet zul je het six-pack veel beter zien dan wanneer je 3x 10 reps weighted sit-ups doet. Massa bouw je er natuurlijk niet mee op, dat niet, maar een laag vetpercentage doet in 90% van de gevallen meer dan wat massa.
D8 dat het achterhaald was dat wide-grip oefeningen voor wijde rug zorgen? 3XL had volgens mij ooit gezegd dat small grip juist voor dat wijde zorgen.
500 sit-ups is wel een flinke cardio workout, als je dit een tijdje doet zul je het six-pack veel beter zien dan wanneer je 3x 10 reps weighted sit-ups doet. Massa bouw je er natuurlijk niet mee op, dat niet, maar een laag vetpercentage doet in 90% van de gevallen meer dan wat massa.