AndroidHealthClinic

TIPS voor BICEPS/TRICEPS 16 jaar.

[B zei:
Mast3rmind[/B];5740476]Hallo iedereen.
Voor dat ik begin ff intro ik ben 16 jaar en weeg 67 kilo en ben 1.74

Ik ben hier voor een paar vraagjes. Ik ben al ruim 1-2 jaar bezig met trainen van me biceps en triceps(met resultaat). Ik heb zelf dumbbells van 10 kg tot 15 kg. Ik doe om de dag 12 kilo 13x. ( eerst deed ik 10 kilo ben nu naar 12 kilo gegaan )

Nou is me vraag. Wat is het beste om aanteraden ? Wat zou ik moeten doen ? Wat zou ik beter kunnen doen ? ( Ik zou liever mijn triceps wat groter willen hebben . )

Graag wil ik meer info weten over wat jullie ervan denken.

Groet

Beter stop je met trollen.

je quote jezelf aap

Nee , maar het mag gewoon niet . Al zou ik een hele verhaal hier vertellen over wat ze zeggen. Het antwoord gaat toch nee blijven. Ze willen niet dat ik op een sportschool zit . En aan een sportvereniging meedoen lijkt me niets.

Maar als je ze nu vertelt dat sport je studieresultaten verbeterd, probeer ze over te halen man. Je bent 15 jaar dus je kunt nog alle kanten op.

idd je hebt maar 3,4 uurtjes nodig per week om te trainen gaat je school heus niet in gevaar brengen Arydan.

Nee , maar het mag gewoon niet . Al zou ik een hele verhaal hier vertellen over wat ze zeggen. Het antwoord gaat toch nee blijven. Ze willen niet dat ik op een sportschool zit . En aan een sportvereniging meedoen lijkt me niets.

Dreigen dat je van school af gaat als je niet naar een sportschool mag?

:trollface:

Plakkertjes lezen ;)

Wat voor eten lust je niet?

jonges jonges jonges toch :roflol:

ik heb ipod, blackberry...

ik heb ringen

money g

hoog geleid g

ik heb lessss

fokt op tog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stop trolling?