MuscleMeat

Tips voor witte tanden

is het een aanrader om dit op jonge leeftijd te doen?? ben 19 en vraag me af of het wel nodig. wil wel graag mooie witte tanden alleen moet het er niet op langere termijn kapot van gegaan zijn

Oh shit vorige keer helemaal geen link gepost van wat ik bedoelde : www.labdirect.com

is het een aanrader om dit op jonge leeftijd te doen?? ben 19 en vraag me af of het wel nodig. wil wel graag mooie witte tanden alleen moet het er niet op langere termijn kapot van gegaan zijn

Je kan er nog even mee wachten hé :) Of ze moeten echt fluogeel zien

Denk dat ik dat ebaylinkje toch ook maar eens ga uitproberen. is echt geen geld.

Je kan er nog even mee wachten hé :) Of ze moeten echt fluogeel zien

Denk dat ik dat ebaylinkje toch ook maar eens ga uitproberen. is echt geen geld.
is niet echt dat ze geel zijn. maar heb over algemeen van jonge leeftijd redelijk snel dat tande geel lijken als ik ze niet 3x per dag poets. heb nu aquafresh extra white ofzoiets maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet echt goed is. maar denk dat die ebay ook eens ga proberen. twijfel alleen aan ebay of voor een leuk prijsje op vakantieveiling kijken. daar kun je ze late bleken voor 15 euro als je goed bied. gewoon op vroege morge keer kijken en hopen dat je luck hebt. alleen die 2 die ik kan vinden apeldooren en ... zijn poep ver voor mij ;(

Ik wil eig alleen weten hoe je op een niet te dure manier aan zon bleeklepel komt, die smeltzooi lijkt me toch niet zo safe

Dit zou btw wel een sticky kunnen worden met 10 pagina's, toch?

Misschien eens de mogelijkheden uitsplitsen in de openingspost en dan sticky maken maar?

Vandaag binnen gekregen!

Uit enthousiastme gelijk begonnen, hierdoor heb ik een aantal foutjes gedaan haha.
Zo had ik eert de blauwe gel in mijn mond gedaan (iets te veel overigens haha) en daarna de witte gel.

Tanden/tandvlees zijn wel gevoeliger geworden..

Gatver het ene bitje is te veel gekrompen en krult naar binnen.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :mad:

BTW die rem gel staat op guidelines slechts een drupje op voorkant en achterkant bitje, klopt dit ?

Tot nu toe weinig resultaat, helaas. Net dag 3 achter de rug, nog 11 te gaan...

Had gister mijn 2de dag. Zie direct er na goed resultaat, maar de volgende dag al een stuk minder.

Heb de gebitjes helaas een beetje verdoet, maar het zit aardig en het resultaat is vrij egaal.

Geen last gehad van tandvlees, wel als ik slik dat het een klein beetje in mijn keel brand.

Alleen begon ik gisteren een poosje na de behandeling last te krijgen van wat tandpijn aan de randjes van een paar boventanden, alsof ik heel veel snoepjes heb liggen eten.
Dit vind ik wel even eng, dus ik denk eraan even te pauzeren met de behandeling... ook kan ik nergens aanwijzingen vinden dat dit goedje afbrekend is voor tandglazuur, dus misschien is het slechts een irritatie.

Ik deed dag 1 45 min en dag 2 iets langer dan een uur, misschien dat het te lang is geweest? Ik heb wel een study gezien waarbij in de onderzoeksopzet gewoon 1 uur gedaan werd. Maar miss. kan ik het toch beter 45 min. houden.

Volgens mij is het ook de bedoeling om de bitjes met gel niet langer dan 30 minuten in te hebben.

Iemand ervaring met bleken in combinatie met een gerepareerde (gebroken) tand? Hoe wordt de breuklijn?

Het LED lampje werkte al na 1 beurt niet meer bij mij.

Heb dan een mailtje gestuurd naar de verkoper en die antwoordde mij dat hij direct, gratis, een nieuw lampje verstuurd.

Ook meldde hij me dat mensen van dit forum die nog kits willen bestellen
http://www.benl.ebay.be/itm/30CC-35...114?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3364363c72
een gratis spuit van 10 cc 35% Carbamide Peroxide erbij krijgen als ze via paypal het volgende vermelden 'forum.dutchbodybuilding'.

Geen dank ;-)

Nog iemand before en after pics?
Ben wel geinteresseerd.

Ik ben er na 5 dagen mee gestopt. Mijn tandvlees en tanden doen na gisteren nog steeds pijn. Echt troep. Over het resultaat ben ik ook niet tevreden.

Hoe lang deed je?
Heb zelf juist geen last van tandvlees.

max 30 minuten zoals in de handleiding staat. Vind het erg jammer, ik had best hoge verwachtingen. Nou ja, gelukkig was het maar 15 euro :)

Ik ben best tevreden over het resultaat. Zie hem nu de dag later nog goed. En ik denk dat het na de kuur wel een mooi blijvend effect geeft.

30 min. lijkt me te kort ahv. andere bronnen die ik heb gezien. Pas na 20 min. op de tanden begint carbamide peroxide het bleekproces, dus dan heb je maar 10 min. bleektijd. Zou toch min. 40 minuten pakken, zolang het maar geen tandpijn oplevert. Gisteren 40 minuten ging uitstekend, en zo ga ik het denk ik blijven doen.

Vind het eigenlijk best een comfortabele manier. Gewoon bitjes in en je merkt het niet eens. Enige jammere is dat de bitjes zelf nogal k*t zijn en makkelijk verdoet worden.

@ markrot.

Dus je bent van mening verrandert ivm het korte effect ?

Had eerst ook de indruk dat het resultaat slechts enkel 24h zichtbaar bleef, maar na 5 sessies merk ik wel dat het een blijvend effect heeft.

Terug
Naar boven