kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het een aanrader om dit op jonge leeftijd te doen?? ben 19 en vraag me af of het wel nodig. wil wel graag mooie witte tanden alleen moet het er niet op langere termijn kapot van gegaan zijn
Of ze moeten echt fluogeel zienis niet echt dat ze geel zijn. maar heb over algemeen van jonge leeftijd redelijk snel dat tande geel lijken als ik ze niet 3x per dag poets. heb nu aquafresh extra white ofzoiets maar heb wel eens gehoord dat dat ook niet echt goed is. maar denk dat die ebay ook eens ga proberen. twijfel alleen aan ebay of voor een leuk prijsje op vakantieveiling kijken. daar kun je ze late bleken voor 15 euro als je goed bied. gewoon op vroege morge keer kijken en hopen dat je luck hebt. alleen die 2 die ik kan vinden apeldooren en ... zijn poep ver voor mij ;(Je kan er nog even mee wachten héOf ze moeten echt fluogeel zien
Denk dat ik dat ebaylinkje toch ook maar eens ga uitproberen. is echt geen geld.