Fitness Seller

Tips voor witte tanden

80 eurie voor bleeklepel met 35% set. Dacht dat 35 in nl niet verkocht mag worden of begreep ik dat verkeerd?

Oh gaat blijkbaar ook naar texas (edit)

Laatst bewerkt:
Binnen :)

Als je geen tanden hebt moet je geen witte tanden hebben
problem solved

Wtf?

Ik heb vanavond de eerste sessie gedaan en daarvoor ook even een before foto geschoten, dus over 7-14 dagen kan ik mooi vergelijken. Weet iemand toevallig of het kwaad kan dat ik een spalkje achter me voortanden heb zitten?

Moet je eerst tandsteen laten verwijderen voor dat je tanden laat bleken?

Ik heb vanavond de eerste sessie gedaan en daarvoor ook even een before foto geschoten, dus over 7-14 dagen kan ik mooi vergelijken. Weet iemand toevallig of het kwaad kan dat ik een spalkje achter me voortanden heb zitten?

Heb ik ook, zie niet in wat voor kwaad het zou kunnen.. Bleek vloeistof moet enkel op de zichtbare kant van de tanden he? ;)

Moet je eerst tandsteen laten verwijderen voor dat je tanden laat bleken?

Is wel het best volgens mij, omdat tandsteen zijn eigen kleur houdt.

Heb ik ook, zie niet in wat voor kwaad het zou kunnen.. Bleek vloeistof moet enkel op de zichtbare kant van de tanden he? ;)

Thnx! Ja ik smeer het ook alleen aan de binnenkant van de buitenste rand van het bitje, maar ik merkte toch wel dat de rest van me mond ook onder zat. Misschien toch iets te veel gel:o

Ik heb me tanden wel eens laten bleken dmv. een lamp en een chemisch goedje.
Wat een pijnscheuten achteraf door de tanden, verschrikkelijk. En het resultaat (wat overigens erg tegenviel) was met enkele maanden alweer verdwenen.

Niet te veel koffie en cola en dergelijke!
En goed poetsen!

Ik ben nu 4 dagen bezig en ben redelijk tevreden met het resultaat tot nu toe. Gelukkig nog geen last van me tandvlees. Hoe gaat het met de andere ondertussen hier? Bij interesse kan ik wel een fototje plaatsen met het verschil.

Ik ben nu 4 dagen bezig en ben redelijk tevreden met het resultaat tot nu toe. Gelukkig nog geen last van me tandvlees. Hoe gaat het met de andere ondertussen hier? Bij interesse kan ik wel een fototje plaatsen met het verschil.

Ik heb het pakketje ontvangen, wacht denk tot na mijn tandarts bezoek. Foto's zou top zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Idd, progressie pics! Kale? Jij zou toch before slash after fotos posten?

Verschil is nog niet heel erg, maar voor 4 dagen ben ik wel tevreden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wauw, ik vind het toch een mooi verschil !

Nice man !

Moet je na de remineralizing gel nou wel of niet je tanden poetsen, want op de bijsluiter staan nogal tegenstrijdige dingen.

Moet je na de remineralizing gel nou wel of niet je tanden poetsen, want op de bijsluiter staan nogal tegenstrijdige dingen.

ik heb het op een filmpje wel een paar keer gezien enzo maar ik heb het zelf ook nooit gedaan dacht misschien doet het alleen maar pijn dus nooit erna gedaan ervoor wel altijd ofcourse!
ik heb het nu een tijdje niet gedaan en ben nogsteeds tevreden met het resultaat binnenkort weer eens ff doen om bij te houden.

Terug
Naar boven