AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

Ja, ik zag vanavond in de gym nog goed dat het nu echt witter is. Hopelijk blijft dat langer hangen. Drink geen koffie of die meuk, wel suikerdrankjes.

Ik heb ook nog enkel 3 sessies gehad, zelfs met 1 dag pauze ertussen. Heb nog genoeg in de spuit voor 7x, dus we zullen zien ;)

Maar ik ben tot nu toe best positief en zou het iedereen aanraden. Over weken/maanden kan ik echter ook pas zeggen hoe blijvend het effect heeft.

Zou dus wel min. 40 minuten pakken. Uurtje is dan weer te lang, dat kan tandpijn opleveren.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 21:58 ----------

Het LED lampje werkte al na 1 beurt niet meer bij mij.

Heb dan een mailtje gestuurd naar de verkoper en die antwoordde mij dat hij direct, gratis, een nieuw lampje verstuurd.

Ook meldde hij me dat mensen van dit forum die nog kits willen bestellen
http://www.benl.ebay.be/itm/30CC-35...114?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3364363c72
een gratis spuit van 10 cc 35% Carbamide Peroxide erbij krijgen als ze via paypal het volgende vermelden 'forum.dutchbodybuilding'.

Geen dank ;-)

Oh wow kun je daar nou 40cc voor 15 euro kopen :eek: Heb 16,50 euro betaald voor 10cc van iemand van dit forum :roflol:

Mja, heb toch maar 10cc nodig voor 1 kuurtje, maar was wel handig meer achter de hand te hebben voor dat geld... :o

Laatst bewerkt:
Iemand al vergelijkings foto´s?

Heb geen foto's gemaakt. Maar ik heb het nu 9 dagen gedaan en ik zie goed, tot nu toe blijvend resultaat. Mijn tanden waren wat gelig, dus ik ben nu flink wat tinten witter. Iemand met wittere tanden zal misschien minder resultaat zien. Je krijgt ze misschien niet hollywood wit, maar wel een tint die je bij waarschijnlijk vrijwel niemand van nature zal aantreffen. Ik laat weten of dit zo blijft de komende weken.

Heb geen foto's gemaakt. Maar ik heb het nu 9 dagen gedaan en ik zie goed, tot nu toe blijvend resultaat. Mijn tanden waren wat gelig, dus ik ben nu flink wat tinten witter. Iemand met wittere tanden zal misschien minder resultaat zien. Je krijgt ze misschien niet hollywood wit, maar wel een tint die je bij waarschijnlijk vrijwel niemand van nature zal aantreffen. Ik laat weten of dit zo blijft de komende weken.

Wat tinten minder gelig bedoel je mss,en waar heb je die kit besteld!?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 14:31 ----------

Jij had toch ook je anus laten bleken ?

Loooool Lange :D

Wat tinten minder gelig bedoel je mss,en waar heb je die kit besteld!?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 14:31 ----------

Loooool Lange :D

De beste optie is via ebay, er staan hier 2 ebay links in dit topic, maar die van easywhitening is geloof ik de beste. Vermeld dbb in het bericht en dan krijg je ook nog een extraatje. Geloof ik ~15 euro inc. verzendkosten. En dan krijg je genoeg spul voor meerdere kuren, ben je voorlopig wel even zoet mee.

Ik heb gekocht van iemand van dit forum, omdat ik geen ebay account wilde maken, maar heb wel veel meer betaald (kwam er pas later achter hoe goedkoop het was op ebay).

Ja, ik zag vanavond in de gym nog goed dat het nu echt witter is. Hopelijk blijft dat langer hangen. Drink geen koffie of die meuk, wel suikerdrankjes.

Ik heb ook nog enkel 3 sessies gehad, zelfs met 1 dag pauze ertussen. Heb nog genoeg in de spuit voor 7x, dus we zullen zien ;)

Maar ik ben tot nu toe best positief en zou het iedereen aanraden. Over weken/maanden kan ik echter ook pas zeggen hoe blijvend het effect heeft.

Zou dus wel min. 40 minuten pakken. Uurtje is dan weer te lang, dat kan tandpijn opleveren.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 21:58 ----------

Oh wow kun je daar nou 40cc voor 15 euro kopen :eek: Heb 16,50 euro betaald voor 10cc van iemand van dit forum :roflol:

Mja, heb toch maar 10cc nodig voor 1 kuurtje, maar was wel handig meer achter de hand te hebben voor dat geld... :o

Ik heb enkel bij mijn ondertanden, daartussen wat bruinig/zwart en achter op mijn tanden zwarte plak voor de rest is me gebit normaal. Zal het effect hebben voor mijn ondertanden?

Ik rook verder ook niet, drink nauwelijks alcohol, maar wel veel suikerdranken.

Ik denk het wel, de donkerste plekken daar zie je het grootste verschil, dus je gebit zal mooi egaal worden.

Wel zorgen dat je goed poetst/flost voor het opdoen.

Suikerdranken is niet zo slecht voor het glazuur zolang je goed poetst. Frisdrank/zure drankjes (sinaasappelsap) is het slechtst, maar siroop is alweer meer ok. En zolang het glazuur niet aangetast wordt heeft suikerdrank zover ik weet geen nadelig invloed op kleur.

Ik denk het wel, de donkerste plekken daar zie je het grootste verschil, dus je gebit zal mooi egaal worden.

Wel zorgen dat je goed poetst/flost voor het opdoen.

Oke thanks. Ik heb namelijk ooit een ongelukje gehad waarbij stuk van ondertand afviel dat heb ze gevuld volgens mij, maar dat (en voor-ondertanden) is wel wat zwart geworden :roflol:

Oke thanks. Ik heb namelijk ooit een ongelukje gehad waarbij stuk van ondertand afviel dat heb ze gevuld volgens mij, maar dat (en voor-ondertanden) is wel wat zwart geworden :roflol:

Ooo, het zou kunnen dat die kunstmatige stof niet goed gebleekt kan worden :(
Zoiets heb ik gehoord in het tadnbleek topic op de misc.
Is dat kunstmatige/opgevulde stukje nu net het meest verkleurd dan?

Enne zwart? Bedoel je gelig of echt zwart, want zwart is wel ****ed up :p

Ooo, het zou kunnen dat die kunstmatige stof niet goed gebleekt kan worden :(
Zoiets heb ik gehoord in het tadnbleek topic op de misc.
Is dat kunstmatige/opgevulde stukje nu net het meest verkleurd dan?

Enne zwart? Bedoel je gelig of echt zwart, want zwart is wel ****ed up :p

Nee, gelukkig niet nee. Het is meer (donker)bruin en zit tussen de tanden en rond dat omhulsel is gewoon plak/lichte cariës denk ik.

Dus het zou in principe wel moeten kunnen?

Als het kunststof is zou het kunnen dat het niet goed bleekt.
Maar proberen kan geen kwaad, is 15 euro :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb enkel bij mijn ondertanden, daartussen wat bruinig/zwart en achter op mijn tanden zwarte plak voor de rest is me gebit normaal. Zal het effect hebben voor mijn ondertanden?

Ik rook verder ook niet, drink nauwelijks alcohol, maar wel veel suikerdranken.

Misschien beter eens naar de mondhygieniste toe gaan. Die aanslag en plak kunnen zij makkelijk verwijderen

• Topic Starter Topic Starter
Gaat dat ook weg door zelf goed te poetsen? Bijv. door middel van een tandenborstel, want dat raadde mijn tandarts destijds aan.

Ik dacht altijd dat ik goed poetste, maar toen ik voor het eerst bij de mondhygieniste was liet ze me met een speciaal spiegeltje de achterzijde van mn tanden zien. En daar zat allemaal bruine aanslag. Dat heeft ze allemaal netjes weggepolijst.

ik ga ook mn tanden bleken, heb altijd goed gepoetst maar ze zijn toch aan de gele kant dus puur genetics
zal met een op maat gemaakt bitje zijn en carbamide peroxide, 's nachts gedurende 3 weken volgens mn tandarts
is ongeveer 175 euro hier en een deel wordt nog terugbetaald

ik ga ook mn tanden bleken, heb altijd goed gepoetst maar ze zijn toch aan de gele kant dus puur genetics
zal met een op maat gemaakt bitje zijn en carbamide peroxide, 's nachts gedurende 3 weken volgens mn tandarts
is ongeveer 175 euro hier en een deel wordt nog terugbetaald

fuuu moest daar 250 voor betalen, zijn wel wit geworden erdoor :)

Is het normaal dat het enorm pikt/steekt wanneer je het product voor de eerste maal inbrengt? Alsof mijn tandvlees aan het wegsmelten is.

En je moet 1/4 cc aanbrengen per bitje, is dat dan 2,5 ml voor boven en 2,5 ml voor beneden?

Terug
Naar boven