- Waardering
- 591
Ja, ik zag vanavond in de gym nog goed dat het nu echt witter is. Hopelijk blijft dat langer hangen. Drink geen koffie of die meuk, wel suikerdrankjes.
Ik heb ook nog enkel 3 sessies gehad, zelfs met 1 dag pauze ertussen. Heb nog genoeg in de spuit voor 7x, dus we zullen zien
Maar ik ben tot nu toe best positief en zou het iedereen aanraden. Over weken/maanden kan ik echter ook pas zeggen hoe blijvend het effect heeft.
Zou dus wel min. 40 minuten pakken. Uurtje is dan weer te lang, dat kan tandpijn opleveren.
---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 21:58 ----------
Oh wow kun je daar nou 40cc voor 15 euro kopen
Heb 16,50 euro betaald voor 10cc van iemand van dit forum 
Mja, heb toch maar 10cc nodig voor 1 kuurtje, maar was wel handig meer achter de hand te hebben voor dat geld...
Ik heb ook nog enkel 3 sessies gehad, zelfs met 1 dag pauze ertussen. Heb nog genoeg in de spuit voor 7x, dus we zullen zien

Maar ik ben tot nu toe best positief en zou het iedereen aanraden. Over weken/maanden kan ik echter ook pas zeggen hoe blijvend het effect heeft.
Zou dus wel min. 40 minuten pakken. Uurtje is dan weer te lang, dat kan tandpijn opleveren.
---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 21:58 ----------
Het LED lampje werkte al na 1 beurt niet meer bij mij.
Heb dan een mailtje gestuurd naar de verkoper en die antwoordde mij dat hij direct, gratis, een nieuw lampje verstuurd.
Ook meldde hij me dat mensen van dit forum die nog kits willen bestellen
http://www.benl.ebay.be/itm/30CC-35...114?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3364363c72
een gratis spuit van 10 cc 35% Carbamide Peroxide erbij krijgen als ze via paypal het volgende vermelden 'forum.dutchbodybuilding'.
Geen dank ;-)
Oh wow kun je daar nou 40cc voor 15 euro kopen
Heb 16,50 euro betaald voor 10cc van iemand van dit forum 
Mja, heb toch maar 10cc nodig voor 1 kuurtje, maar was wel handig meer achter de hand te hebben voor dat geld...

Laatst bewerkt: