Tito
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Stats
18 jaar
1 m 83
84.5 Kilo
BF ~ 12 - 14 pct
Ik ben aan het bulken vanaf begin september en heb redelijke progressie gemaakt op vlak van massa en kracht.
75 kilo - - - - - - - - -> 84.5 kilo
BF 10-11 % - - - - - - > 12 - 14 pct
Squat: Het niet doen
- - - - - -- - - - -> 135 kg * 5
Deadlift: 100 kg * 1 - - - - - - - - - - - - - -> 140 kg * 1
Bench Press: 65 kg* 6 - - - - - - - - -- - - - - - - -> 95 kg * 5
Ik ben vrij tevreden met de vooruitgang tot nu toe. Ik ben benieuwd wat de komende 2 maanden nog zullen geven. Ik heb geen echt voedingsschema of trainingsschema. Ik vind het moeilijk om mij daaraan te houden. Ik doe alles puur op gevoel. Ik ga 4-5 keer in de week naar de fitness en ik eet elke drie uur iets, ik zorg gewoon dat ik geen honger lijd.
Doel: Nog ongeveer twee maandjes goed doorbulken (nog goede 3-4 kilo proberen bij te komen) en dan beginnen met de cut.
Vandaag heb ik rug getraind, mijn onderrug is nog aant trillen
13 November 2007
Rug
Gewicht: 84.5 kg
Duur: 40-45 minuten
Ik wou beginnen met Pull-ups maar die oefening wil me maar niet lukken!!
Op alle oefeningen ben ik vooruit gevlogen met de gewichten maar nog lukt het me niet om mij meer als 3 keer op te trekken, om gek van te worden!
Heb dan maar Pulldowns gedaan, ook lekkere oefening voor de lats. Ik heb ze in een soort DC training sT gedaan. De pump in mijn lats is dan gewoon super en het is veel sneller en intensiever gedaan.
Lateral Pulldowns
45 kg * 20 (opwarming)
65 kg * 12/5/5/4
70 kg * 6
Bent Over Rows
40 kg * 10 (opwarming)
60 kg * 8
60 kg * 8
60 kg * 8
Bent Over Rows voelden goed aan, maar ik was eigelijk al met mijn gedachten bij de volgende oefening: Deadlifteuhhhhh!
Deadlift
60 kg * 10 (opwarming)
120 kg * 5
120 kg * 4
120 kg * 3
100 kg * 5
100 kg * 5
hola, de onderrug was eraan. Het is nu 3 uur later en mijn onderrug is nog ervan aan het beven. Geweldig gevoel!
Seated Cable Rows
40 kg * 12
45 kg * 10
50 kg * 8
50 kg * 8 -> 40 kg * 8 -> 35 kg * 8 (dropset)
Dat was het dan voor rug. Al bij al goede training. Maar die pull-ups zouden toch eens fatsoenlijk moeten gaan lukken want mijn lats is een probleempunt bij mij en ik kan de beste lat-oefening nogeens niet uitvoeren
18 jaar
1 m 83
84.5 Kilo
BF ~ 12 - 14 pct
Ik ben aan het bulken vanaf begin september en heb redelijke progressie gemaakt op vlak van massa en kracht.
75 kilo - - - - - - - - -> 84.5 kilo
BF 10-11 % - - - - - - > 12 - 14 pct
Squat: Het niet doen
- - - - - -- - - - -> 135 kg * 5Deadlift: 100 kg * 1 - - - - - - - - - - - - - -> 140 kg * 1
Bench Press: 65 kg* 6 - - - - - - - - -- - - - - - - -> 95 kg * 5
Ik ben vrij tevreden met de vooruitgang tot nu toe. Ik ben benieuwd wat de komende 2 maanden nog zullen geven. Ik heb geen echt voedingsschema of trainingsschema. Ik vind het moeilijk om mij daaraan te houden. Ik doe alles puur op gevoel. Ik ga 4-5 keer in de week naar de fitness en ik eet elke drie uur iets, ik zorg gewoon dat ik geen honger lijd.
Doel: Nog ongeveer twee maandjes goed doorbulken (nog goede 3-4 kilo proberen bij te komen) en dan beginnen met de cut.
Vandaag heb ik rug getraind, mijn onderrug is nog aant trillen

13 November 2007
Rug
Gewicht: 84.5 kg
Duur: 40-45 minuten
Ik wou beginnen met Pull-ups maar die oefening wil me maar niet lukken!!
Op alle oefeningen ben ik vooruit gevlogen met de gewichten maar nog lukt het me niet om mij meer als 3 keer op te trekken, om gek van te worden! Heb dan maar Pulldowns gedaan, ook lekkere oefening voor de lats. Ik heb ze in een soort DC training sT gedaan. De pump in mijn lats is dan gewoon super en het is veel sneller en intensiever gedaan.
Lateral Pulldowns
45 kg * 20 (opwarming)
65 kg * 12/5/5/4
70 kg * 6
Bent Over Rows
40 kg * 10 (opwarming)
60 kg * 8
60 kg * 8
60 kg * 8
Bent Over Rows voelden goed aan, maar ik was eigelijk al met mijn gedachten bij de volgende oefening: Deadlifteuhhhhh!

Deadlift
60 kg * 10 (opwarming)
120 kg * 5
120 kg * 4
120 kg * 3
100 kg * 5
100 kg * 5
hola, de onderrug was eraan. Het is nu 3 uur later en mijn onderrug is nog ervan aan het beven. Geweldig gevoel!
Seated Cable Rows
40 kg * 12
45 kg * 10
50 kg * 8
50 kg * 8 -> 40 kg * 8 -> 35 kg * 8 (dropset)
Dat was het dan voor rug. Al bij al goede training. Maar die pull-ups zouden toch eens fatsoenlijk moeten gaan lukken want mijn lats is een probleempunt bij mij en ik kan de beste lat-oefening nogeens niet uitvoeren

Laatst bewerkt:

Mijn rit naar de gym duurt normaal maar dikke vijf minuten, vandaag heb ik er een kwartier over gedaan omdat school uit was en er files waren van het kan niet meer omdat echt praktisch ELK kind op het gemak moest worden opgehaald door mama of papa terwijl ze amper een straat of twee van de school afwonen! Stop met die kinderen te verwennen en lui te maken! Leer ze is een stap wandelen! In mijn tijd ook al was het onweer van het kan niemeer, dan kon ik nog te voet naar school. man man man....