MuscleMeat

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Smolov dag 1 week 3:
Squats:
60*20
110*9
110*9
110*9
110*9

JEZUS, wat een kankertraining. Geestelijk de zwaarste training tot nu toe. De laatste reps bij de laatste set waren geestveruimend :roflol:

Ik wou eigenlijk nog gaan deadliften maar dat ging ff niet door, ik was echt kapot.

Dus MP(hielen tegen elkaar, no leg drive):
5*stang
5*50
5*60
5*70
3*70
3*70
2*75
2*75
2*75

Erg korte training voor mijn doen, geloof dat ik binnen 3 kwartier weer buiten stond.

Binnen 3 kwartier geSquat

Is dat een vraag? Zoja, nee. Binnen 20-25 minuten, denk ik. Heb dit keer op de klok gelet en de eerste 3 werksets(niet de 60*20) binnen 15 minuten gedaan. De ander na 5 minuten adempauze. Dan weer ff 5 minuten pauze en rustig MP-en.

He Tjok ik zie geen HG-trainingen meer in je log. Zijn je trainingen geheim geworden of heb je even niks gedaan?

goeie 20-repper ;)

He Tjok ik zie geen HG-trainingen meer in je log. Zijn je trainingen geheim geworden of heb je even niks gedaan?
Ik ben m'n hamer vergeten in engeland.. :sad:

Ik ga maandag weer trainen op WFD, WFH en wat kogelstoottechnieken. Ik zit er over na te denken om een improviseer hamer te maken door gewoon een gewicht aan een lange ketting te hangen en die op dezelfde manier te slingeren als een normale werphamer.

Ik ga de cut 1.5-2 maanden verschuiven aangezien ik er nu helemaal geen zin in heb.:D

Eerst nog ff een (korte) 6-8 weekse, 3 keer pw, deadlift routine om m'n deadlift wat op te schroeven. M'n doel 1rm is 200 mijn huidige 1rm is 180.

Ik ben m'n hamer vergeten in engeland.. :sad:

Ik ga maandag weer trainen op WFD, WFH en wat kogelstoottechnieken. Ik zit er over na te denken om een improviseer hamer te maken door gewoon een gewicht aan een lange ketting te hangen en die op dezelfde manier te slingeren als een normale werphamer.

Dat is aardig k*t! Ga je die hamer nog terug krijgen of ben je hem nu kwijt?

Ik ga de cut 1.5-2 maanden verschuiven aangezien ik er nu helemaal geen zin in heb.:D

Eerst nog ff een (korte) 6-8 weekse, 3 keer pw, deadlift routine om m'n deadlift wat op te schroeven. M'n doel 1rm is 200 mijn huidige 1rm is 180.
Lol, change of plans. Ik zie net pas dat smolov nog 4 weken duurt de zogenaamde "intense phase". Ik snap niet dat ik dat niet eerder heb gezien.

I.i.g. die ga ik natuurlijk gewoon proberen. Deadlift routine van 3 keer per week gaat het dan maar niet worden. 1 keer per week deadliften en 1 keer per week rack pullen en 3 keer squaten.

Grip training:
Blokje van 2 cm
Rechts:
6*CoC#2
6*CoC#2
6*CoC#2
6*CoC#2
6*CoC#2
Links:
5*CoC#2
5*CoC#2
5*CoC#2
5*CoC#2

Aankomende week verwacht ik #1.5 en #2.5(voor de verre toekomst:D), kan ik iig betere setjes doen.

Gisteravond:

Smolov dag 2 week 3 in de introduction mesocycle:
Squats
110*7
110*7
110*7
110*7
110*7

BOR:
5*60.. :roflol:

Opmerking: kapot. Het begint z'n tol te eisen.

Vandaag:

HG-training; onderdelen: WFD 8kg, WFH 15kg en steenstoten.

WFD 8kg 1e draai:
Zo'n 10-15 worpen, dik boven de 16 meter consequent. Het loslaten ging op sommige worpen weer klote maar op andere ging die bijna helemaal goed. Vooruitgang dus.

WFD 8kg 2 draaien:
Zo'n 10 worpen en allemaal dik boven de 20 meter consequent. Loslaten ging zelfde als met de 1e draai. Soms gaat het goed, soms wat minder.

WFD 12kg: niet gedaan.

WFH 15kg:
Geoefend op zo recht mogelijk omhoog gooien en zo hoog mogelijk natuurlijk. Ging allemaal redelijk tot goed.

Steenstoten ging verschrikkelijk, m'n poten zijn ook een beetje verrot door smolov.

Haha, "een vriend" en een andere vriend van me besloten vandaag om een boom om te hakken in het bos voor het trainen op HG-onderdelen. Dus zij een boom uitzoeken, vonden ze een boom van bijna 15 meter hoog. De eerste 5 meter was te dik maar daarboven zag het er wel uit als een mooie caber. Dus zij hakken en na ruwweg een half uur was die boom om. Maare ze waren kapot van het harde hakken en hadden geen zin meer om 'em nu nog een keer door midden te hakken, waarop ze maar highland games onderdelen gingen trainen.

Ongeveer een uur in de training komt er ineens politie(en een homofiele boswachter die helemaal in paniek was) op ze afstormen en worden ze aangehouden onder verdenking van illegale houtkap waarop zij alles ontkende natuurlijk. De politie wou in een van de jongens hun auto kijken om te kijken of daar het "moordwerktuig" lag. Lag natuurlijk niks omdat de bijl goed verstopt was in het bos zelf.

Nu heeft de politie alle gegevens van de jongens afgenomen en zegt de zaak "..verder te onderzoeken.".

Nu is mijn vraag eigenlijk; kunnen ze die jongens iets maken of denken jullie van niet? En weten jullie wat de boete is voor illegale houtkap?

HAHAHA........... (sorrie..)

goeie training:)

ranzig harde gpp dat hout kappen. Onze boom is een tijd terug omgezaagd en wat vrienden van me wilden die ook wel in kachelhout hakken. Ik keek toe met een pilske want het aanzien was al als cardio voor me.

Vette trainingen, mentaal zware trainingen maken een monster van je.

Whahah RESPECT :D..

Pas nu maar op dit log dient als bewijsmateriaal :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven