Fitness Seller

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laatste dag en week(week 3, dag 4) smolov base mesocycle, dit betekent 10 triples met een gewicht wat je 95-100% van je 1RM was drie weken terug. Het ging eigenlijk makkelijker dan ik had verwacht.. duurde wel lang bij de laatste paar sets voordat ik weer zin had om op te staan om weer te gaan squaten. Maar eenmaal die bar op je rug kan je niet meer terug.

Squats:
3*135
3*135
3*135(bij 2e rep bleef ik beetje hangen op m'n diepste punt.. weet niet precies waardoor)
3*135
3*135
3*135
3*135
3*135
3*135

Allemaal PRs!:D Op full squat i.i.g. Mijn full squat is trouwens gewoon ATG.
Nu week "rust" en dan nieuwe 1RM testen en op naar de intense mesocycle.

Wow, denk dat ik ook maar een Smolovje ga doen (en ja dit zeg ik erg makkelijk en luhctig :D)

Misschien was die 135 wat te laag voor jou qua inschatting, toch puik gedaan.
Ik weet hoe zwaar het is, geniet van je rust en dan lekker knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien was die 135 wat te laag voor jou qua inschatting, toch puik gedaan.
Ik weet hoe zwaar het is, geniet van je rust en dan lekker knallen!
Thanks. Eind dit jaar/in de herfst misschien nog een smolov, kijken of het me dan nog zo "gemakkelijk" af gaat.

Wow, denk dat ik ook maar een Smolovje ga doen (en ja dit zeg ik erg makkelijk en luhctig :D)

Totdat je het gedaan hebt en hijgend en piepend op de grond naar lucht ligt te happen! :roflol:
Mwoah valt ook wel mee. Voordeel is dat je zoveel mogelijk pauze "mag" houden. Er zit geen tijdsdruk op per set of voor de totale workout. Maar die 4*9 sessies vond ik toch wel behoorlijk zwaar, zeker qua buiten-adem-heid. Ik ben geen held met hoge reps.

CoC#1.5 en CoC#2.5 binnen. Ik pakte m'n #2 op voordat ik naar de deur liep om het pakketje aan te nemen en ik sloot 'em gewoon. Zonder warming-up of iets dergelijks, was echt bizar.:D

Crushgriptraining:
Rechts:
CoC#2*1 close
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5

Links:
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3

hehe geen PR.. die #2?

Goeie squats dude!! Als dit 3 weken nog je 1rm was dan is dit crazy fu*king strong!! :D

Nee, ik had 'em al eerder gesloten maar daarna was't niet meer gelukt om een of andere reden.

Goeie squats dude!! Als dit 3 weken nog je 1rm was dan is dit crazy fu*king strong!! :D
Thanks, nu hopen dat ik eind dit jaar nog wat echte gewichten ga verplaatsen. Ik zou nog graag voor m'n 20e aan een powerlift wedstrijd mee willen doen.. ben nu 18, word in maart 19. Met een beetje geluk en weinig blessures lukt 'et me hopelijk nog.

CoC#1.5 en CoC#2.5 binnen. Ik pakte m'n #2 op voordat ik naar de deur liep om het pakketje aan te nemen en ik sloot 'em gewoon. Zonder warming-up of iets dergelijks, was echt bizar.:D

Crushgriptraining:
Rechts:
CoC#2*1 close
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5
CoC#1.5*5

Links:
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3
CoC#1.5*3

Vette shit gast, doe je goed!!

(Bompa = opa ;) )

Toch getrained, had geen zin in rust en heb al helemaal geen zin in om na een week rust te lopen alsof je in je broek hebt gescheten. Voor 't eerst weer gebankdrukt in bijna anderhalve maand. Eerste paar reps waren beetje uit balans maar daarna ging 't gewoon weer goed.

Squats(alleen om spierpijn te vermijden):
20*50
20*70

Bankdrukken:
10*50
5*80
5*90
5*95
1*100
1*105 Ben blij dat ik niet in kracht achteruit ben gegaan
1*100
1*100
3*95

Bankdrukken op verschillende pin hoogtes in't squatrek:
Midden(net boven dode punt)-boven ROM:
110*5
130*3
140*1

Rom van 15-20cm:
160*1

Lockout(nja.. lockout.. ROM was iets van 5cm):
180*5

1h snatch:
10*20
5*40
1*45
1*45
0*50......

2h (power) snatch:
50*5
60*5
60*5
75*2
75*2
60*5

Hoe ver uit elkaar zitten jullie handen bij een snatch? Ik zit helemaal met buitenkant hand tegen dat ijzeren ding aan. Moet het minder ver?

Vergeten: was vandaag naar de dokter en het ziekenhuis gegaan ivm hartkloppingen. Eerst bloeddruk meten, 150/90..:eek: Toen later meette de dokter het opnieuw en was het opeens 125/75.

Maandag hoor ik wat de cardioloog te zeggen heeft. Het is niks ernstigs waarschijnlijk omdat ik anders gebeld zou zijn. Maarja hopen dat ze kunnen vinden wat het is want het is echt kanker vervelend.

goeie bench

Beste training Tjok!

De handplaatsing is persoonsafhankelijk
.. Heeft onder andere met lenigheid.. en hoe makkelijk je onderin zit te maken

Makkelijkste als je erg stijf bent dan kun je zelfs met een Clean Grip overweg. Ik zie toppers altijd breed pakken.. Maar kleine mensen pakken hem niet over de hele breedte.. Er zal wel ergens wat info over te vinden zijn...

Makkelijkste als je erg stijf bent dan kun je zelfs met een Clean Grip overweg. Ik zie toppers altijd breed pakken.. Maar kleine mensen pakken hem niet over de hele breedte.. Er zal wel ergens wat info over te vinden zijn...

Een clean grip is juist moeilijker als je stijf bent? En kleine mensen pakken hem natuurlijk niet over de hele breedte omdat hun armen daar te kort voor zijn.. dan hebben ze hem bovenop hun hoofd hangen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven