- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk 't wel. Het schema gaat ervan uit dat je een 1RM gebruikt die realistisch is voor jouzelf. Die heb ik gebruikt.Heb je je Squat doelen wel hoog genoeg gesteld..? Normaal gesproken zie ik niemand nog bijoefeningen erbij doen..
- Can I include DLs while following the Smolov Squat routine?
NO! After a full run through the whole routine AS WRITTEN you might experiment with using DLs as part of the warm-up procedure or other means of including lighter DLs.
Ik denk 't wel. Het schema gaat ervan uit dat je een 1RM gebruikt die realistisch is voor jouzelf. Die heb ik gebruikt.
En 't is niet echt een onmenselijk schema zoals door vele gepreekt wordt, mensen die er niks bij doen gaan gewoon niet tot hun uiterste/komen niet in de buurt van hun uiterste. Soms denk ik ook dat ik helemaal kapot ben en niks meer kan maar dan ga ik gewoon alsnog een oefening ernaast doen en 't is meestal wel goed te doen ook al heb ik wat meer rust nodig tussen sets.
Ja, direct na de training ben ik behoorlijk brak maar na het avondeten/2e avondeten voel ik me gewoon redelijk goed behalve wat vermoeide poten. Ik lees in sommige smolov logs van mensen dat ze een paar uur na de training nog steeds helemaal kapot zijn, dat ze er slecht door slapen etc.. Dat is niet het geval, misschien komt het omdat ik wat jonger ben dan de meeste die het doen.Ik lees nochtans dat je na elke traniing brak bent Tjok?
De moeilijkste weken komen nog, ik zou die DL zo laten. (heb wel zelf nog geen smolov gevolgd).
Ik heb 135(full squat) ingevuld. M'n parallel was 160.Weet je zeker dat je je 1RM hebt gebruikt?
Heb zelf vorig jaar de basis mesocycle gedaan en was bij de laatste 10x3 gewoon volledig gesloopt..
geen last van.Doe ik met volle teugen.Pff dit is het laatste.. dan nog 3 Examens.. Eindstage.. en het zou zo maar zijn dat ik dan moet gaan werken.. Dus geniet er nog maar even van![]()
Nog 8 maanden vrije tijd..
Op full squat i.i.g. Mijn full squat is trouwens gewoon ATG.Nope. Die boom vroeg er overigens gewoon om. Perfecte caber.
Nope. Die boom vroeg er overigens gewoon om. Perfecte caber.