MuscleMeat

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat ik lees op sites is dat je je zo breed mogelijk moet maken en je ellebogen moet uitsteken. Die afstand is de afstand waarop je je wijs/middelvingers moet leggen.

Een clean grip is juist moeilijker als je stijf bent? En kleine mensen pakken hem natuurlijk niet over de hele breedte omdat hun armen daar te kort voor zijn.. dan hebben ze hem bovenop hun hoofd hangen.

Ik bedoelde stijfheid in heupen, kuiten, lage rug, hams en quads.

Vandaag iets anders geprobeerd qua grip.(afgekeken van luuc's log:D)

Bending nails:
5mm bij 12.5cm - brutale 10 minuten geworsteld
5mm bij 13cm - 5 minuten, ik wist beetje hoe ik 'em makkelijk kon buigen door eerste keer

Is wel een stuk zwaarder dan ik had verwacht.. ik zweet me kapot.
Volgende keer misschien wat langere spijkers maken..

Edit: RVS spijkers

Laatst bewerkt:
Haha zweten tijdens het benden? Ben je dik Tjok?

Vandaag iets anders geprobeerd qua grip.(afgekeken van luuc's log:D)

Bending nails:
5mm bij 12.5cm - brutale 10 minuten geworsteld
5mm bij 13cm - 5 minuten, ik wist beetje hoe ik 'em makkelijk kon buigen door eerste keer

Is wel een stuk zwaarder dan ik had verwacht.. ik zweet me kapot.
Volgende keer misschien wat langere spijkers maken..

Edit: RVS spijkers

:D Netjes man, ik begon met 4mm spijkers.

Ken je de techniek al een beetje? Ik deed 3 maanden erover, omdat ik niet wist dat er echt een techniek voor was... ;) Dus ik vraag het gelijk maar.

RVS is trouwens anders dan gewone spijkers; de kink is ongeveer even zwaar, maar de crush down is echt veel zwaarder, alsof je 2 spijkers in je handen hebt in plaats van 1.
'T is daarom wel leuk om te buigen trouwens.

:D Netjes man, ik begon met 4mm spijkers.

Ken je de techniek al een beetje? Ik deed 3 maanden erover, omdat ik niet wist dat er echt een techniek voor was... ;) Dus ik vraag het gelijk maar.

RVS is trouwens anders dan gewone spijkers; de kink is ongeveer even zwaar, maar de crush down is echt veel zwaarder, alsof je 2 spijkers in je handen hebt in plaats van 1.
'T is daarom wel leuk om te buigen trouwens.
Crush down is zeker het laatste gedeelte? Dat ging inderdaad ****ing zwaar. Ik had er een t-shirt om heen gewikkeld en nog deed het pijn aan me poten.

Mijn techniek was gewoon zo hard mogelijk vasthouden en over m'n rechterduim buigen totdat ik 'em tussen beide handen kon houden(alsof je bidt) en 'em dicht kon knijpen. Ik kreeg ze net niet parallel beide.

Haha zweten tijdens het benden? Ben je dik Tjok?
Niet echt, 106kg bij 15-18% vet volgens huidplooimeter. Ik zweet alleen belachelijk snel. Als ik ergens moeite mee heb, fysiek of geestelijk, lopen de druppels over m'n hoofd.

Crush down is zeker het laatste gedeelte? Dat ging inderdaad ****ing zwaar. Ik had er een t-shirt om heen gewikkeld en nog deed het pijn aan me poten.

Mijn techniek was gewoon zo hard mogelijk vasthouden en over m'n rechterduim buigen totdat ik 'em tussen beide handen kon houden(alsof je bidt) en 'em dicht kon knijpen. Ik kreeg ze net niet parallel beide.

Haha :p zo deed ik het eerst ook, zie je pm maar eens, en als je 't een beetje snapt moet je het nog maar eens proberen, zal je van de week gelijk 6mm spijkers moeten halen denk ik. ;)

Haha :p zo deed ik het eerst ook, zie je pm maar eens, en als je 't een beetje snapt moet je het nog maar eens proberen, zal je van de week gelijk 6mm spijkers moeten halen denk ik. ;)
IK heb een hele schuur vol met spijkers en metalen stangen liggen, dus ik hoef er niet voor naar de winkel.:D

Bending pff... en Smolov :o

Vandaag ff op techniek gesnatched met lichte gewichten.

Volle Snatch:
stang*1*10
40kg*1*10
60kg*1

Overhead squat:
stang*10
40*5
50*5
60*5
70*3
70*3

Close grip bench(duimen tegen elkaar):
60*5
70*5
80*5
85*3
85*3
85*3
90*1
85*2
80*2

En nog wat CurLZzz(waaronder 50kg STRIKT MOTHER****ERS!) en reverse wrist curlZ.

:eek: Bizarre curls man! :eek:

De rest mag er ook wel zijn hoor.

:roflol:

serieus, duimen tegen elkaar.. als ik dat zou doen kan ik gelijk men polsen laten vervangen!

Niet echt, je moet constant spanning op je polsen houden. Ik ontspande ze ff onderaan met een setje met 60kg en kreeg de bar gelijk niet meer van me af totdat ik 'em normaal pakte..:o

Voelde wel m'n triceps lekker.

De dag des oordeels was vandaag. 3 weken zwoegen op smolov base mesocycle en vandaag moesten de vruchten geoogst worden.

Squat cleans(om op te warmen + techniek):
10*stang
10*40
10*60

Full squats:
1*90
1*120
1*135(evenaring PR voor smolov) easy
1*140 PR easy
1*150 PR redelijk zwaar
0*155 bleef hangen onderin..

Booyah. 150:D Ook al was 135 misschien wat laag ingeschat voor smolov, toch 15kg daarboven op gegooid in 4-5 weken.

Nu rust tot maandag en dan weer knallen met intense meso cycle. Ik hoop op nog een kg of 15.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven