Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles was nat wat betekent dat bij het hamerslingeren de hamer soms niet naar achter maar naar opzij vloog ivm te weinig grip. Met het cabertossen ook te weinig grip.
ik moet naar iemand toe die me de techniek kan aanleren, dit gaat totaal nergens over.

Maar je stretcht ook na het squaten en shit of niet? Want sinds ik hardcore aan't squaten ben voel ik me elke dag stijver worden..Idd slecht idee om niet te eten. Dan kan je net zo goed niet trainen want je preststies zijn dan toch klote.
Enneh......Ik ben juist een stuk soepeler nu ik minimaal 3x per week aan het squatten ben.......![]()

Maar je stretcht ook na het squaten en shit of niet? Want sinds ik hardcore aan't squaten ben voel ik me elke dag stijver worden..![]()
Nee niet echt. Het enige wat ik na het squatten doe is een paar keer proberen om zo'n 3e wereld squat te maken en met mijn kont zo ver mogelijk naar de grond te gaan. Ik moet me wel vasthouden hoor want ik kan hem niet los.

Nope, m'n 6-7e denk ik.Was dit je eerste HG-training? Zalig getraind toch!!
Vandaag HG-training in hoofddorp. Heerlijk weertje.Alles was nat wat betekent dat bij het hamerslingeren de hamer soms niet naar achter maar naar opzij vloog ivm te weinig grip. Met het cabertossen ook te weinig grip.
Hamer:
Techniek gaat soms wat beter soms wat minder, wel beter dan dat het tot nu toe geweest is dus er is nog wel een vorm van progressie. Vandaag geleerd dat je je knieen in de tegenovergestelde richting moet houden dan daar waar de hamer is. Eindelijk goede schoenen aan = beter gevoel. Het loslaten moet nog veel beter.
Eerste rep bij 't warmdraaien een spiertje in m'n rug verrekt waardoor ik de hele tijd moest hurken ivm spanning op rug..
Afstanden: tussen de 15-21 meter schat ik met lichte hamer. Misschien dat ik op een droge dag nu wat verder kan gooien door m'n schoenen.
Kogelstoten:
ik moet naar iemand toe die me de techniek kan aanleren, dit gaat totaal nergens over.
WFD:
Ook hierbij gaat het loslaten nog steeds ****ing klote, hopen dat lub me wat kan helpen 9 feb.
WFH:
12.7kg ging met eerste worp niet over de 4.10m, was ook een rare bedoening ivm het feit dat je niet onder de bar kon staan. We gooiden over een hek van 4.10m. Tweede worp ging goed, daarna een stap naar voren wat ook nog ging maar 2meter(?) voor het hek lukte het niet meer. Daarna ook niet meer een stap terug, vermoeidheid denk ik.
Cabertossen:
Nat klote weer = geen grip = weinig mee kunnen doen.
Opmerking: Niet ontbeten, niks gedronken etc sinds 6 uur gisteravond tot half zeven vanavond... = 24 uur niet gegeten en gedronken. Slecht idee achteraf gezien, gezien m'n knallende koppijn.
Ik merk ook dat ik wat minder "soepel" ben sinds ik met smolov aan de gang ben, hier moet ik wel mee opletten denk ik.
Vooral als je kijkt naar hoe jacco zich beweegt..![]()
![]()

helaasVan 6-12 's avonds vergeten, van 12-12 geslapen en toen van 12-6 geen kans gehad om eten te maken.Beetje late reactie maar waarom eet en drink je dan ook zo lang niets?![]()
Ik weet het niet echt, ik ben behoorlijk moe de hele tijd en redelijk motivatieloos.. Maar ik ga 't gewoon doorzetten, ik had niets minder verwacht.Goede squat. Is het nog een beetje vol te houden dat smolov?