Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat cleans:
1x40
1x50
1x60
1x70
1x80
1x90
1x95 PR
Incline bench:
20xstang
20x40
5x60
5x75
5x85
3x90PR?
3x90
Squats:
4x100
4x105
4x120
4x120
4x120
4x120
MWAODASIODASN.
I'm back.
Haha, travestiet + n*ger = slecht idee.

Ik weet niet, ik hou 't allemaal bij op m'n computer/schrift en als ik vragen heb stel ik die wel. Als ik nog een keer zieke gewichten ga bewegen misschien weer..
Voorlopig mag die eigenlijk wel op slot, of misschien aan't einde van smolov(nog 1.5-2 weken).Ik moet het accepteren dat ik een ecto ben! Ik meld de hele shabang wel als ik klaar ben met smolov.Stel je niet zo aan, en vermeld je Midget progressie!
Gister 2e dag 3e week gedaan, 2 triples met je 95>% van je 1RM.. Morgen 4 triples..De Intense mesocycle is wel de interessantste cycle die er is, omdat die het zwaarst is. In welke week zit je nu ongeveer?

Je bent een heel mooi en, volgens mij, erg lief meisje... Je miste vandaag echter de benodigde portie AGRESSIE, die je echt nodig zult hebben ! Ik kan me echter voorstellen dat je stil wordt van al die lelijke mensen, die je niet kent. HG leer je echter niet in één dag (ik kan het zelf ook niet echt.....), maar je bent nog jong en kan een hoop leren ! Heeft Tjokkie je weer netjes thuis gebracht ? 
Haha, probeer maar.Volgende keer zal ik op de heenweg ruziemaken met Tjok ofzo, misschien word ik daar wat agressiever van. Vond 't ook wel leuk, ook al kan ik 't (nog?) niet.

Geen foto's.. Jammer he?
Misschien volgende keer, puur en alleen om de techniek te beoordelen.
Ik denk dat je mij wat overschat.. ik doe i.i.g. mijn best.Vandaag HG training gehad met oa Tjok en Flowerrrgirl
Tjok's progressie gaat met sprongen vooruit ! Zowel ik als de trainer stonden verbaast van met name je WFD. Het is nog niet iedere beurt goed, maar sommige vliegen al naar afstanden, waarmee je een gemiddelde B-atleet het moeilijk kan maken ! Pas echter op de sector en balk ! Een foute beurt is snel gemaakt ! Je hamer gaat ook al veel soepeler en ziet er goed uit, alleen de afworp moet veel beter. Maar ook hier vliegen ze al behoorlijk. De steen is het allermoeilijkste, en daar moet nog veel aangewerkt worden. Met je 18 jaar heb je nog 6 zes als junior te gaan en ik verwacht dat je straks alle NL records voor junioren op je naam zal hebben !
Flowergirl:
Erg leuk dat je mee was en dat je mee durfte gooienJe bent een heel mooi en, volgens mij, erg lief meisje... Je miste vandaag echter de benodigde portie AGRESSIE, die je echt nodig zult hebben ! Ik kan me echter voorstellen dat je stil wordt van al die lelijke mensen, die je niet kent. HG leer je echter niet in één dag (ik kan het zelf ook niet echt.....), maar je bent nog jong en kan een hoop leren ! Heeft Tjokkie je weer netjes thuis gebracht ?
![]()

Vandaag HG training gehad met oa Tjok en Flowerrrgirl
Tjok's progressie gaat met sprongen vooruit ! Zowel ik als de trainer stonden verbaast van met name je WFD. Het is nog niet iedere beurt goed, maar sommige vliegen al naar afstanden, waarmee je een gemiddelde B-atleet het moeilijk kan maken ! Pas echter op de sector en balk ! Een foute beurt is snel gemaakt ! Je hamer gaat ook al veel soepeler en ziet er goed uit, alleen de afworp moet veel beter. Maar ook hier vliegen ze al behoorlijk. De steen is het allermoeilijkste, en daar moet nog veel aangewerkt worden. Met je 18 jaar heb je nog 6 zes als junior te gaan en ik verwacht dat je straks alle NL records voor junioren op je naam zal hebben !
Flowergirl:
Erg leuk dat je mee was en dat je mee durfte gooienJe bent een heel mooi en, volgens mij, erg lief meisje... Je miste vandaag echter de benodigde portie AGRESSIE, die je echt nodig zult hebben ! Ik kan me echter voorstellen dat je stil wordt van al die lelijke mensen, die je niet kent. HG leer je echter niet in één dag (ik kan het zelf ook niet echt.....), maar je bent nog jong en kan een hoop leren ! Heeft Tjokkie je weer netjes thuis gebracht ?
![]()
Als de Goden me gezind zijn..Dit verwacht ik ook, dusss... stel ons niet teleur!