- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I'm backPM Big-T dan ff ofzo?!! (Als je dat nog niet gedaan had.) 'Tjok The Original' is much cooler!
was een fout van hoofdletters, lol..Kan m'n maat(Mart Stijvers) ook mee dan? Hij is alsnog best geinteresseerd.
Die meneer die de hamer levert heet Bram Degeling en die andere gozer weet ik niet hoe die heet, alleen z'n voornaam welke Ivo is. Hij zegt dat hij aan 300 wedstrijden heeft meegedaan waarvan tientallen gewonnen en is sinds 1993 begonnen met z'n prof carriere in schotse games. Zijn beste onderdeel is de hamer.
Dit is wat ik van hem weet. Hij zei dat hij nog contact met mij op zou nemen maar ik heb er niks meer over gehoord.
Ik hoop zaterdag de 25meter te gooien!Hmmm, Degeling de wereldtopper waar nog nooit iemand wat van gehoord heeft
Wacht maar Tjok...binnen een paar weken ziet jouw hamer er ook uit alsof je een veteraan bent.![]()

Ik hoop zaterdag de 25meter te gooien!
Tja.. die gozer. Ik weet het ook niet, er is op het internet uberhaupt weinig informatie over HG te vinden.

Ik hoop zaterdag de 25meter te gooien!
Tja.. die gozer. Ik weet het ook niet, er is op het internet uberhaupt weinig informatie over HG te vinden.

Ik hoop dat hamer niet is wat ik denk dat het is
Lekkere training man, goed volume!

Hamer = onderdeel van highland games. Spelen met hamer = trachten de hamer zo ver mogelijk te krijgen.

Netjes Tjok, nu ben je officieel ingewijd!
Die log die je gecleaned hebt, was dat die houten met dat touw om het uiteinde?