MuscleMeat

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ze hebben je geblokt totdat je een beetje sterk begint te worden :D

:jk:

PM Big-T dan ff ofzo?!! (Als je dat nog niet gedaan had.) 'Tjok The Original' is much cooler!

Kan m'n maat(Mart Stijvers) ook mee dan? Hij is alsnog best geinteresseerd.

Die meneer die de hamer levert heet Bram Degeling en die andere gozer weet ik niet hoe die heet, alleen z'n voornaam welke Ivo is. Hij zegt dat hij aan 300 wedstrijden heeft meegedaan waarvan tientallen gewonnen en is sinds 1993 begonnen met z'n prof carriere in schotse games. Zijn beste onderdeel is de hamer.

Dit is wat ik van hem weet. Hij zei dat hij nog contact met mij op zou nemen maar ik heb er niks meer over gehoord.

HAHA Ivo Degeling, zoon van, heb ik ook ooit hamers gekocht.... Kampioen van alles maar is niets van te vinden... Vraag Wout maar eens naar Bram, denk dat ie gek wordt, vertel ik dan wel in de auto.. PM of bel me maar even. (ik heb plaats voor 7 in de auto...)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Hij zat de nederlandse werpers ook af te kraken.. maarja hij heeft wel mooie hamers.

Ik heb m'n hamer overigens al opgehaald, hij's nog zo bling in vergelijking tot jouw hamers:D

Hmmm, Degeling de wereldtopper waar nog nooit iemand wat van gehoord heeft :rolleyes:

Wacht maar Tjok...binnen een paar weken ziet jouw hamer er ook uit alsof je een veteraan bent. :D

Hmmm, Degeling de wereldtopper waar nog nooit iemand wat van gehoord heeft :rolleyes:

Wacht maar Tjok...binnen een paar weken ziet jouw hamer er ook uit alsof je een veteraan bent. :D
Ik hoop zaterdag de 25meter te gooien!:hedbang:

Tja.. die gozer. Ik weet het ook niet, er is op het internet uberhaupt weinig informatie over HG te vinden.

Gooien met die handel! :D

Ik hoop zaterdag de 25meter te gooien!:hedbang:

Tja.. die gozer. Ik weet het ook niet, er is op het internet uberhaupt weinig informatie over HG te vinden.

Kijk op ...::: REAL DUTCH POWER :::... voor alle uitslagen vanaf 2003 (inclusief foto's van BRAM én WOUT) of op Highlandgames Federatie voor uitslagen vanaf 2005 en tientallen links......

of anders internationaal:

.:www.kiltedthrower.com:.

http://www.nasgaweb.com (heel goed forum met alle int. TOPPERS)

World Heavy Event

Sorinex Living Strong - Powered by vBulletin (veel filmpjes)

Bedankt voor de links, sommige kende ik al maar die nasgaweb.com bijv. niet.

Vandaag:

Squatten:
12*60
12*80
7*100
7*100
7*100
7*100
7*100
7*100
7*100

Moesten eigenlijk 5 setjes worden... maar het ging wel lekker dus maar paar setjes erbij gedaan.

BOR:
10*50
8*70
8*70
5*80
5*80
3*90
3*90
3*90
2*95
2*95

Pullups:
5*5*BW(104.. 1.5kg afgevallen op een of andere manier..)

Pfff, nog niet eens de tijd gehad vandaag om ff met m'n hamer te spelen:sad:

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat hamer niet is wat ik denk dat het is :D

Lekkere training man, goed volume!

NSFW
:jk:
hammer.gif

???

Verklaring aub

Hamer = onderdeel van highland games. Spelen met hamer = trachten de hamer zo ver mogelijk te krijgen.

Vandaag ff geen squats, al deed ik een paar ter warming up in folsgare. Morgen weer squats. Vandaag was highland games training. Maar 't ging niet zo lekker.. had ook niet geslapen en slecht ontbeten(alleen maar 1.5lt melk).

Op alles verloor ik eigenlijk grip bij m'n voeten. M'n schoenen hebben ook totaal geen profiel. Ik had wel andere schoenen maar niet bij me..

Discustechniek: dumbbell van 3-5kg(?) met een draai met de heupen zo technisch correct proberen te gooien.. erg lastig onderdeel vind ik zelf.

WFD: 1e draai ging redelijk, ik kom veel te ver omhoog met m'n arm. Of iig het gewicht gaat niet omhoog genoeg en m'n arm is te hoog bij het loslaten. Na een 6-tal "spins" gingen we eigenlijk alleen nog maar achteruit in de techniek en zijn we met de hamer gaan werpen.

Hamer:
Ik had mezelf beloofd verder te gooien dan tot nu toe maarja, alles zit niet altijd mee en ik had foute schoenen aan = massive gripverlies = hamer kan geen/niet voldoende snelheid maken. Stah en Marco gooide flink ver.

Steen- & kogelstoten:
Eerst achterwaarts werpen en daar je hele lichaam voor gebruiken. Voornamelijk eigenlijk je poten. Ging best redelijk, kwam net onder stah met 7.70m en hij 7.80m met hetzelfde gewicht.

Het stoten daarintegen was afschuwelijk.. zo'n verschrikkelijk technische beweging als je het juist wilt uitvoeren.

WFH:
Met 15kg over de 4.40m, redelijk easy. Is geloof ik 70cm bovenop wat ik op de weiland games had gegooid. Hoger gingen we niet dacht ik. Mart was op dit onderdeel goed op de weiland games maar het ging niet zo lekker vandaag.. hij kwam niet op dezelfde hoogte als op de weiland games.

Voor de rest wat lopen k*tten in zijlstra's gewichtenwalhalla.

Squatten als opwarming 12*40.. :roflol:

En een log van, ik schat, 90kg "gecleaned" maar niet gepressed.. was ook niet warm met m'n schouders. Het voelde iig een stuk zwaarder aan dan 80kg cleanen met een normale barbell.

3-5meter gelopen met 2 timbers van ieder 100kg. Misschien had ik nog wel wat verder kunnen lopen maar 't was al tegen het einde van de trainsessie aan en ik was moe + had niet geslapen.

1h powersnatch van 44kg omdat Mart wedde dat het mij niet lukte:D

Netjes Tjok, nu ben je officieel ingewijd!

Die log die je gecleaned hebt, was dat die houten met dat touw om het uiteinde?

Oke dan, hij heeft weer nieuw speelgoed. (Niet dat ik daar voor naar Friesland zal rijden....;))

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven