Fitness Seller

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice snatch!

Je schouders blessure is mss wel heel makkelijk te verklaren... zover ik zie doe je zelden rows, die zijn onmisbaar voor gezonde schouders.

Snatches lijken me ook niet prettig voor je schouders..... Ik kan ze dus niet evenals OHSQ, veel te pijnlijk... ... Ik zou ook de vlakke bench vervangen door een incline

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ff naar de dokter geweest omdat ik vanochtend echt belachelijke steken had, tandenpoetsen en shit ging neit echt lekker. Ze zegt dat het een ontsteking/irritatie van de aanhechtingen van de pezen van m'n schouderspieren zijn. 2 weken rust en dan weer langzaam opbouwen en 'k zou er geen last meer van moeten hebben.

Gelukkig dus geen gewrichtsshit.

beetje hamerslingeren ?

Flink wat volume Tjok. Wat vind je van het sheiko protocol tot nu toe..?

Dat is klote man..

Je traint nu dus vast in Hilversum, als het een beetje meezit.. Zit ik er ook binnen een maand..

Sterkte met je schouder Bro..

Ook van Hellemond sport?

Vandaag ff naar de dokter geweest omdat ik vanochtend echt belachelijke steken had, tandenpoetsen en shit ging neit echt lekker. Ze zegt dat het een ontsteking/irritatie van de aanhechtingen van de pezen van m'n schouderspieren zijn. 2 weken rust en dan weer langzaam opbouwen en 'k zou er geen last meer van moeten hebben.

Gelukkig dus geen gewrichtsshit.

Kijk uit met dit advies heb het idee dat doktoren dat wat te vaak zeggen terwijl het anders behandeld moet worden. Zelfde als bij mn knie, 2 weken rust dan mag je weer.... Dank je wel maar tis Osgood slotter ofzo, knie naar de klote geweest. Sportarts of Fysio zo´n nerd huis arts niet naar luisteren, t*ring lijers :fire:

Verder succes der mee!

Pff, meeste klote autodag vandaag gehad. Eerst de hele dag in de file(zo'n 250km in de (soms rijdende) file) in totaal en vervolgens een brutale kettingbotsing op de A10 overleeft.

Vanavond weer een squatsessie.. 'k heb er nu al zin in..:p

Laat dit je een geweldige squatsessie bezorgen :D

inderdaad als je een kettingbotsing overleeft kan je dag niet meer mis dude. squat like you never squatted beforeee

Pff, meeste klote autodag vandaag gehad. Eerst de hele dag in de file(zo'n 250km in de (soms rijdende) file) in totaal en vervolgens een brutale kettingbotsing op de A10 overleeft.

Vanavond weer een squatsessie.. 'k heb er nu al zin in..:p

Als dat geen motivatie is.........:D

Ja, alleen m'n auto is een beetje naar de t*fus.. tenminste voor zover ik kan zien alleen blikschade maar de volkswagen dealer zal er wel weer zo'n verhaal van maken dat ik 1-1.5k euro kwijt ben..

Ik kom dus bij de sportschool ben ik verdomme m'n schema vergeten.. dus ik heb maar wat aan lopen klooien.

Squatten:

12*60 (front)
12*80(front)
5*110
5*110
5*110
3*115
4*130(vanaf hier parallel)
4*130
3*135
3*135
3*135
3*135
3*135
Volume PR

Pin squats(bovenbeen net boven parallel maar ook weer geen 1/4 squat.. dus een 2/5 squat ofzo):

3*150
3*150
2*160
2*160

Hang Powerclean:

5*60
5*60
5*60
5*60
3*75
3*75
2*80
2*80

Deadlift(korte sessie sportschool begon te b**chen dat ze snel wouden sluiten):
12*90
15*120
15*120
10*130
5*140 En een dikke pomp, FEEL THE PUMP.

BO-Rows:

5*60
5*60
5*80
3*90
3*90
3*90
3*90
Sportschool ging sluiten en ik moest oprotten..

Achja, PRetje op volume en reps trouwens ook, 160 is een 1RM parallel voor mij.

Edit: brutale 2 liter water erdoorheen na het squatten

Is toch een mooie training geworden.

en dat zonder schema... :)

Vandaag 1kg muesli opgegeten bovenop m'n normale toch al hoge kcal inname(zo'n 4.5k kcal).. vond het wel een vermelding waard.

Betekent dat ik op ongeveer 9k kcal zit vandaag :roflol: dat wordt schijten morgen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven