XXL Nutrition

TK210's Log

Die elektronische dingen moet je echt niet naar kijken! Bij ons op de sportschool staat zo'n tanita ding. Heb je ook verschillende standen (sporter, normaal etc.), die uitslagen wijken ook dik af. Denk dat voor afvallen af en toe een foto maken van dezelfde houding het beste is, kan je zelf kijken of je progressie maakt of niet.

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt ja! dat blijft nog het beste, ik ga ook zeker niet meer op dat ding staan wat een miskoop is dat, hadden ze beter een skyndex huidpooi meter kunnen kopen, hadden ze nog geld over gehad ook

maatje die dingen zijn waardeloos.. snap ook niet dat jij daar op gaat staan...demotiveerd alleen maar.

posten jij of ben je nu te slap aangezien je in de cut zit?

Yo broski las je laatste schema en vraagje waarom varieer je niet met gewicht met die lat pully mag vragen?

lat pulley
12x 70
12x 70
10x 70
10x 70

Kzie dat je overal "bouwt/varieert" met je gewichtenmaar met deze oefening niet waarom niet magk vragen? Beestachtige training voorderest maat :D keep em comin!
btw ik zit ook in de twijfel over me VP, kga vandeweek ook maareens huidplooi-meting pakken want krijg de laatste tijd verschillende uitslagen :(

Yo broski las je laatste schema en vraagje waarom varieer je niet met gewicht met die lat pully mag vragen?

lat pulley
12x 70
12x 70
10x 70
10x 70

Kzie dat je overal "bouwt/varieert" met je gewichtenmaar met deze oefening niet waarom niet magk vragen? Beestachtige training voorderest maat :D keep em comin!
btw ik zit ook in de twijfel over me VP, kga vandeweek ook maareens huidplooi-meting pakken want krijg de laatste tijd verschillende uitslagen :(

Omdat deze oefening niet zwaader kan in de gym waar wij trainen..en ja 70 is gewoon 2 vingers in de neus voor Tommie:D

lat pulley
12x 70
12x 70
10x 70
10x 70

Hey late reactie maar ben een tijdje niet op Dbb geweest. Dit is de max wat dat apparaat kan pakken daarom doe ik hem meestal als laatst en dan strikt netjes uitvoeren dan word hij best zwaar.. Volgende keer maar ff kijken hoe ik er schijven aan knutsel, met xtra pennetje ofzo

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 18:46 ----------

posten jij of ben je nu te slap aangezien je in de cut zit?

Hey ja maandag ga ik weer ff posten.. Heb het een beetje verwaarloosd me log, schandalig hè haha

Hey ja maandag ga ik weer ff posten.. Heb het een beetje verwaarloosd me log, schandalig hè haha
geeft niet man het is dat je sterk bent maar anders....;)
De trainingen die ik afgelopen tijd heb gehad had ik beter niet kunnen posten die gingen niet zo geweldig ivm aanhoudende zeurende pijntjes

Hey late reactie maar ben een tijdje niet op Dbb geweest. Dit is de max wat dat apparaat kan pakken daarom doe ik hem meestal als laatst en dan strikt netjes uitvoeren dan word hij best zwaar.. Volgende keer maar ff kijken hoe ik er schijven aan knutsel, met xtra pennetje ofzo
Heb je niet zo'n blok voor eraan? mijn sportschool gaat dat rugding tot 90 maar we hebben blokken van 15 kilo die kan je achterop zetten dan scheelt in ieder geval weer wat, maarja als je hem netjes strikt doet zit je voorlopig ook wel snor :) slecht hoor je log niet bijhouden :p ( das de reden waaromk geen log heb moek hem bijhouden en shizz...

Training van gister..

Was vroeg uit van school dus ben even 45 min. Gaan cardioen met hartslag rond de 160

Savonds KT

Borst

Benchpress
20 x 20
12 x 60
12 x 100
8x 120
6x 140
4x 150
2x 160
8x 120

Incline dumbbell press
8x 45
6x 45
8x 45
6x 45

Seated cable flys
12 x 25
12 x 30
10 x 35
8 x 40 en direct 8x 25

Wide Chest press. (hammer strength plated)
12 x 100
10 x 120
8 x 150
6 x 180
4x 200

Dumbbell bicep curl
12x 20
12 x 22
9 x 24
9x 24

Incline hammer curl
4x 10x 16

Preacher bench bicep curl
4x 10x 18

Buik
4x 12 x crunches

Was wel een lekkere training!

Damn, beste benchpress man.

damn jouw chest workout dwarfed mijne :( netjes man!

damn jouw chest workout dwarfed mijne :( netjes man!

Het gaat niet alleen om gewicht hè, ook intensiviteit.
Misschien train ik wel heel sloom en ouwehoer ik teveel in de sportschool.. Als ik 2 uur over deze workout doe dan train jij beter als mij hoor haha

Het gaat niet alleen om gewicht hè, ook intensiviteit.
Misschien train ik wel heel sloom en ouwehoer ik teveel in de sportschool.. Als ik 2 uur over deze workout doe dan train jij beter als mij hoor haha
Is dat je het zelf zegt ouwehoer:D;)
maar goed getraind. was ook wel te zien dat je wat meer gegeten had. spieren oogden wat ''voller'' oude bodybuilder

Sterk werk hier.

Vanavond rug triceps!

Stay tuned!

Deadlift
12x 60
10x 100
6x 130
4x 160 ging onverwacht goed
2x 180 goed bezigg
1x 200 fail! Geen PR voor vandaag
1x 200 met straps lukte ook niet
1x 180 helemaal op
6x 100

Pull up
12 x BW
3x8x BW

low row hammer strength machine plated
12x 70
10x 100
8x 120
8x 130

Dumbbell row
4x10x 45

Incline dumbbell extension
12x 18
10x 20
2x8x 20

Dip
12x Bw
10x Bw + 20
6x Bw + 40
4x Bw + 60 heavy!

Cable tricep extension
4x10x 50

Wel even lekkere training vandaag, nu maar is even een lekker zuur bakje kwark wegwerken hmmm

mooie training...de week erop kunnen we weleens samen deadliften zorgen we dat jij die 200 pakt!

Terug
Naar boven