Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bent een juicer manhet is nooit genoeg he, zo lang er nog wat in zit natural haal ik het er uit! maar kracht is ook wel leuk natuurlijk! het blijft lastig haha

Wat de anderen al zeggen, gewoon meedoen 3 maartWie weet haal je wel een hoger totaal dan Jeroen
![]()

nou nou, spannend hoor! jij heb sowieso meer ervaring en met deadlift pak je veel meer, maar wie weet misschien doe ik wel mee ja, flink vreten is nu geen optie ben juist zo goed bezig.. ik kijk wel ffje bent een juicer man
oja en ik daag je uit voor het hoogste totaal... wordt spannend... ik doe ook raw mee(fullmeet)
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 21:08 ----------
Ga jij je dan ook dik vreten en bij ons in de klasse?![]()
Training van gister, Benen!
Squat
20x 20
12x 60
10x 90
8x 110
4x 140
3x 160 Even wennen aan het gewicht snelheid zat er nog niet in.
3x 160 Deze ging al stuk sneller
3x 160 Deze was explosief en Full
3x 160 Hier werd hij al iets zwaarder
seated hamstring curl (plated hammer strength)
12x 40
10x 50
8x 50
8x 50
leg extension (plated hammer strength)
12x 40
12x 50
10x 60
10x 60
Superset standing calve raises/seated calve raises
4x 15x 200/100
Cardio
Bicycle 45 min! pfff
ja idd! zo elke week een beetje het gewicht opschroeven traint wel lekker zo.Beste training! Dus volgende week drietjes op 165 kg!
haha filmen heb ik nog niet echt in m'n agenda staan.. op kracht trainen is nu eigenlijk niet echt mijn prio dus ik weet niet of je het interessant vind hoe ik 120kg bankdruk? haha even aankijken hoe het gaat.. ik laat het wel weten okee? ben nu bezig met droger worden, binnekort nieuwe pics!gaat lekker man, komen er nog meer filmpjes binnenkort?
(no homo ofc.)
ja ik ook ja! ga minimaal tot 12% zit nu ongeveer op 15,5 nog even er flink tegen aan dus..Ben benieuwd wat voor massa eronder zit als je je gewenste vp hebt behaald.
Ja en nee, heel raar.. met deadliften en squatten gaat het erg lekker maar schouders en borst is wel zwakker geworden door de cut ik probeer er wel weer een beetje naar toe te werken anders kan je helemaal opnieuw beginnen. met bankdrukken probeer ik nu 160 ongeveer 5 herhalingen te doen dat gaat steeds beter. barbell shoulder press deed ik eerst 100kg en nu lukt me dat niet meer, beetje demotiverend maar ik zie dat me vp daalt dus dat is goed..Merk je ook nu dat je aan het cutten bent dat er wat krachtverlies is? Oude Pr's die niet meer haalbaar zijn?
haha ik heb 21 jaar lang gebulkt!
Niet luisteren naar die speklappen TK!
Blijf jij maar lekker sterk EN mooi![]()
hahaahahaha challenge accepted!Sterk worden is vet worden.. is niet anders..bewijs ik wel 3 maart als ik je eruit til! (zie dit als motivatie..)