Fitness Seller

Toenlytje's log

Bezoekers in dit topic

En..... gehaald?

Dat weet ik nog niet, heel gedoe omdat ik niet op de lijst stond. Gelukkig was het de fout van de school na een gefrusteerd telefoontje geregeld dat ik de toets die dag alsnog kon maken.
 
Fijn dat je hem alsnog kon maken. Ik duim voor je dat je t gehaald hebt. :)
 
Dat weet ik nog niet, heel gedoe omdat ik niet op de lijst stond. Gelukkig was het de fout van de school na een gefrusteerd telefoontje geregeld dat ik de toets die dag alsnog kon maken.
Jee, wat een gedoe... fingers crossed :)
 
Het loggen komt er even niet van ben behoorlijk druk...

zoals jullie gemerkt hebben heb ik een aantal trainingen niet gelogd. Binnenkort zal dit wel weer komen en ik zal updates blijven geven. Momenteel gaat het schema en dieet erg goed, heb mij nog niet gewogen maar ik hoop toch minimaal 2kg te pakken in 4 weken, zo niet dan verwacht ik dat mijn genetische limiet eraan zit te komen.

2kg in 4 weken klinkt als veel, echter zijn er 6 van de 6 mensen die 3kg of meer gehaald hebben in die 4 weken dus ik ben benieuwd
 
Hoe bevalt het dieet eigenlijk qua wat je kunt/mag/moet eten..?
 
Hoe bevalt het dieet eigenlijk qua wat je kunt/mag/moet eten..?

De zoete aardappels en de tofu begin ik behoorlijk zat te worden, verder vind ik het goed te doen. De zalm is al gewenning geworden en lukt goed. Ik heb erg veel pr's en zie echt verschil in de spiegel dus ik ben erg benieuwd naar de gewicht stats als ik weer ga wegen en meten. De vele PR's zorgen wel voor de motivatie om toch door te zetten. Ik denk dat ik binnenkort even 2 dagen rijst doe ipv zoete aardappel om even een break te hebben, Vind rijst wel echt vele malen lekkerder. De tofu proef je opzich niet zo zeer het is alleen een soort schuimige opvulling erbij.
 
Zoete aardappel kan je ook poffen. Gewoon schoonboenen en dan inprikken en in een keukenpapiertje rollen, natmaken en even flink nuken in de magnetron op max vermogen. 3 min dan aardappel even omdraaien en weer 3 min en even met mes erin prikken. Glijd die er makkelijk in dan is hij gaar.

Je kan hem dan daarna ook in parten snijden en met wat zeezout even 5 min grillen. Of met wat kaneel en komijn.

Je kan er ook puree van maken met kruiden als kerrie en dan balletjes van rollen en kort bakken of ook grillen.

Misschien ter variatie?
 
Zoete aardappel kan je ook poffen. Gewoon schoonboenen en dan inprikken en in een keukenpapiertje rollen, natmaken en even flink nuken in de magnetron op max vermogen. 3 min dan aardappel even omdraaien en weer 3 min en even met mes erin prikken. Glijd die er makkelijk in dan is hij gaar.

Je kan hem dan daarna ook in parten snijden en met wat zeezout even 5 min grillen. Of met wat kaneel en komijn.

Je kan er ook puree van maken met kruiden als kerrie en dan balletjes van rollen en kort bakken of ook grillen.

Misschien ter variatie?

Bedankt voor de tips maar,

Duurt allemaal veelste lang haha, magnetron gebruik ik sowieso niet omdat er dan voedingsstoffen verloren gaan.

momenteel kook ik ze en bak ze daarna kort mee met het gehakt, het is niet vies maar ik hou gewoon niet zo van zoete aardappel. elke dag 1.2kg gaat wel een keer vervelen, dat heeft weinig met bereidingswijze te maken
 
Bedankt voor de tips maar,

Duurt allemaal veelste lang haha, magnetron gebruik ik sowieso niet omdat er dan voedingsstoffen verloren gaan.

momenteel kook ik ze en bak ze daarna kort mee met het gehakt, het is niet vies maar ik hou gewoon niet zo van zoete aardappel. elke dag 1.2kg gaat wel een keer vervelen, dat heeft weinig met bereidingswijze te maken
Aha... nou dat poffen is wel heel snel.. :o maar als je geen magenetron gebruik is het wel langer ja.

Misschien een idee een keer soep te maken met pompoen, wortel en zoete aardappel. Beetje kerrie en kruiden erin en wat gerookte forel of kip. Erg lekker ook. Gewoon tot prut koken en staafmixer erdoorheen. :D
 
Aha... nou dat poffen is wel heel snel.. :o maar als je geen magenetron gebruik is het wel langer ja.

Misschien een idee een keer soep te maken met pompoen, wortel en zoete aardappel. Beetje kerrie en kruiden erin en wat gerookte forel of kip. Erg lekker ook. Gewoon tot prut koken en staafmixer erdoorheen. :D

Klinkt erg lekker, echter past het niet in het dieet. ik eet echt 6 dagen 100% clean, wanneer ik namelijk een beetje dingen verander ga ik het vaker doen en dat is niet de bedoeling.

gewoon zoete aardappel, gehakt, tofoe,brocolli dat zijn de maaltijden :D. Vraag me ook af of je al die aardappels wel in die soep krijgt.
 
Bedankt voor de tips maar,

Duurt allemaal veelste lang haha, magnetron gebruik ik sowieso niet omdat er dan voedingsstoffen verloren gaan.

momenteel kook ik ze en bak ze daarna kort mee met het gehakt, het is niet vies maar ik hou gewoon niet zo van zoete aardappel. elke dag 1.2kg gaat wel een keer vervelen, dat heeft weinig met bereidingswijze te maken
Ik neem dan aan dat je dus ook zeker niet kookt, bakt, braadt, poft of grillt? Daar treden namelijk grotere verliezen bij op dan in een magnetron.
 
Ik neem dan aan dat je dus ook zeker niet kookt, bakt, braadt, poft of grillt? Daar treden namelijk grotere verliezen bij op dan in een magnetron.

Ow, op mijn opleiding zei een leraar dat ik beter de magnetron kon vermijden maar dat zal dan niet waar zijn. Alsnog magnetron is vies vind ik zelf.
 
En ik dacht dat Marvin zijn log bol stond van broscience :roflol:
 
Ow, op mijn opleiding zei een leraar dat ik beter de magnetron kon vermijden maar dat zal dan niet waar zijn. Alsnog magnetron is vies vind ik zelf.
Dat is inderdaad absoluut niet waar. Je kunt met een magnetron het snelst dingen verhitten, zonder het bereiken van extreme temperaturen, met een minimale hoeveelheid water.
 
Ow, op mijn opleiding zei een leraar dat ik beter de magnetron kon vermijden maar dat zal dan niet waar zijn. Alsnog magnetron is vies vind ik zelf.

Die leraren van jou ook. :D
 
Back
Naar boven