AndroidHealthClinic

Toenlytje's log

Bezoekers in dit topic

Jij en neet61 mogen bij mij wel een cursus supersets komen volgen, eenmalige betaling van 90€ dan leg ik in een uurtje alles uit over supersets, manier van noteren en eventuele andere vragen. Aanmelden kan via dit topic, uiteraard zijn anderen ook welkom.:D

:P

Ik doe zelf ook supersets hoor. Alleen schrijf ik het anders op. :D
 
Zijn er hier nog trouwe lezers die veel last hebben van stretch marks? ik heb dit altijd al gehad echter heb ik het nu ook bij de binnenkant van mijn benen (Bijna bij liesstreek) Erg leuk dat het zo snel groeit maar is hier wat tegen te doen?

Op de andere plekken vond ik het juist een goed teken echter vind ik het op die plek wat minder chil.
 
Zijn er hier nog trouwe lezers die veel last hebben van stretch marks? ik heb dit altijd al gehad echter heb ik het nu ook bij de binnenkant van mijn benen (Bijna bij liesstreek) Erg leuk dat het zo snel groeit maar is hier wat tegen te doen?

Op de andere plekken vond ik het juist een goed teken echter vind ik het op die plek wat minder chil.
Ik zou bijna zeggen, helaas niet. Want dat zou idd een teken van snelle groei zijn die je huid nauwelijks kan bijhouden.
 
Zijn er hier nog trouwe lezers die veel last hebben van stretch marks? ik heb dit altijd al gehad echter heb ik het nu ook bij de binnenkant van mijn benen (Bijna bij liesstreek) Erg leuk dat het zo snel groeit maar is hier wat tegen te doen?

Op de andere plekken vond ik het juist een goed teken echter vind ik het op die plek wat minder chil.
Uiteraard heb ik daar geen last van:roflol:

Maar zwangere vrouwen gebruiken vaak dit:

Bio-Oil.jpg


Of bijvoorbeeld PCLE creme.

Maar google maar eens naar 'stretch marks + product'
 
Ik zou bijna zeggen, helaas niet. Want dat zou idd een teken van snelle groei zijn die je huid nauwelijks kan bijhouden.

Uiteraard heb ik daar geen last van:roflol:

Maar zwangere vrouwen gebruiken vaak dit:

Bio-Oil.jpg


Of bijvoorbeeld PCLE creme.

Maar google maar eens naar 'stretch marks + product'

Thanks, ik zal er eens naar kijken. Ik loop zelf veel bij de dermatoloog dus die zal ik ook eens vragen of hun hier iets van weten.. Lijkt er wel op dat het bloedgroep dieet/training dat erg goed aanslaat, heb namelijk nog nooit zoiets op mijn benen gehad en je zou denken dat ik met mijn huidige stats toch niet zo heel snel meer vooruit ga.
 
Training 14/04/2018

FIetsen naar gym 12km heen 12km terug

Andere gym dus andere apparaten dus kon niet echt checken of ik pr's had, enkel de Squat een aantoonbaar PR kunnen zetten dus.

legday

Leg extension 4 x12
leg press 4x20
seated calf 4x20

Squat 4x12 (5kg pr)
standing calf 4x8
seated leg curl 4x12

lying leg curl 4x10
smith machine squat 4x10 (moest eigenlijk hack sq zijn maar die was er niet)
walking lunges 2x 15 per been

had weinig tijd dus de training in 55 moeten knallen, helemaal kapot. Squat PR blij mee aangezien ik ook al 12km had gefietst en ik me niet erg sterk voelde (slechte nacht want bij mijn vader de buren hebben een haan).
 
Man, man..dat is flink zweten of niet? Op 55 minuten:eek!:

Hoelang hou je pauze na 1 superset?

Om even te verduidelijken:

Superstet 1:
Squat 12 reps
standing calf 8 reps
seated leg curl 12 reps

Rust ?

Superstet 2:
Squat 12 reps
standing calf 8 reps
seated leg curl 12 reps

Rust? Etc..
 
Man, man..dat is flink zweten of niet? Op 55 minuten:eek!:

Hoelang hou je pauze na 1 superset?

Om even te verduidelijken:

Superstet 1:
Squat 12 reps
standing calf 8 reps
seated leg curl 12 reps

Rust ?

Superstet 2:
Squat 12 reps
standing calf 8 reps
seated leg curl 12 reps

Rust? Etc..

Bedoeling is 1 minuut maar dat red je bijna niet, ja 55 minuten erg kort was echt hard strijden
 
Druk met tentamens dus er kan hier en daar wat informatie missen
 
Toi toi toi! Zet hem op woensdag. :thumb:
 
Succes woensdag!
 

erg Intressant, ik ga het sowieso lezen. Los van of het een overeenkomst heeft of niet, Ik ga ERG hard vooruit dus ik hou het in iedergeval zo, het zal aan training liggen en voeding, wellicht niet het bloedgroep gerelateerde maar toch zitten er wat andere maaltijden in als voorheen.
 
Back
Naar boven