Fitness Seller

Toenlytje's log

• Topic Starter Topic Starter
@Skatermarvin leg jij aan toenlyntje eens uit wat ik bedoel, en leg mij eens uit wat hij bedoelt :D

ik snap wel wat jij bedoelt hoor, echter vind ik dat veel onduidelijker en moeilijker te noteren omdat ik dan hele schema door elkaar ga gooien.

de eerste superset = seated machine row gevolgd door side raise gevolgd door bb curl. Makkelijker als dit ga je het echt niet krijgen hoor.

Gelukkig jullie snappen elkaar wel ;)

Naar mijn mening is het geen superset wanneer je eerst 3 of 4 sets doet van de ene oefening om dan pas aan de ander te beginnen.

Een superset is naar mijn mening een samengestelde set, om en om...Bijvoorbeeld 1 set leg extensions, 1 set leg curls en dan weer 1 set leg extensions, 1 set leg curls...etc.

Gelukkig jullie snappen elkaar wel ;)

Naar mijn mening is het geen superset wanneer je eerst 3 of 4 sets doet van de ene oefening om dan pas aan de ander te beginnen.

Gelukkig doe ik dat ook niet, het is een set van elke oefening achter elkaar

Een superset is naar mijn mening een samengestelde set, om en om...Bijvoorbeeld 1 set leg extensions, 1 set leg curls en dan weer 1 set leg extensions, 1 set leg curls...etc.

Ik dacht dat we het nu toch wel een keer begrepen zeg, voor de laatste keer ik doe een set machine row dan een set side raise dan een set bb curl, dan 1 min rust en dat is de superset. Dit word in totaal 4x gedaan daarma volge een enkele set side raise en dan superset2.

Ik begin nu toch serieus te twijfelen aan jullie hoor:eek:

Seated row 15 reps
Side raise 20 reps
Bb curl 15 reps

1min rust

Seated row 15
Side raise 20
Bb curl 15

Enzovoort

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat we het nu toch wel een keer begrepen zeg, voor de laatste keer ik doe een set machine row dan een set side raise dan een set bb curl, dan 1 min rust en dat is de superset. Dit word in totaal 4x gedaan daarma volge een enkele set side raise en dan superset2.

Ik begin nu toch serieus te twijfelen aan jullie hoor:eek:

Seated row 15 reps
Side raise 20 reps
Bb curl 15 reps

1min rust

Seated row 15
Side raise 20
Bb curl 15

Enzovoort

Dat zeg ik toch? Bij jou zijn het toevallig 3 oefeningen (en dan wellicht een giant set), maar het gaat om het principe van om en om...

We waren er in het begin al uit hoor, zoals ik zei iedere keer AB AB AB (of als het een giant set van 3 is ABC ABC ABC) daarna ontstond pas de verwarring :D

Gelukkig maar haha, ja ik heb het zo in mijn schema staan dus zo noteer ik het ook graag. Even wennen dan komt het wel goed.

Vandaag de zwaarste training van het schema ben benieuwd

Godver..dit lijkt bijna op pesten inmiddels:roflol:

We snappen je hoor @toenlytje ;)

Training 10/04/2018

Legs (hamstring focus)
alle apparaten plate loaded

superset 1
lying leg curl 5x12 100kg
Frontsquat machine 4x20 130kg
standing calf raise 3x20 50kg

superset 2
one leg lying leg curl (seated leg curl was bezet) 4x15 25kg
walking lunges 4x 15 per been (30 totaal) 14kg
one leg legpress 4x20 geen extra gewicht

superset 3
seated calf raise 3x20 40kg
Stif leg deadlift 3x15 40kg
*one leg leg press (schuin) 3x20 geen extra gewicht

*met schuin word bedoeld op je zij liggen en het been diagonaal tegen het platform.

ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit een van de zwaarste trainingen ooit is die ik gedaan heb

dat is vooral door het hoge tempo denk ik. Hoe lang was deze training bij elkaar?

De supersets zijn gewoon zo zwaar en die highreps verzuren je volledig.

Omdat ik na superset1 bijna over me nek ging heb ik er denk ik 80-90min over gedaan.

Groei iniedergeval erg goed op die highreps. ik zie zoveel verschil in mijn borst sinds dit nieuwe dieet en training dat ik echt benieuwd ben hoe dit over een aantal weken is, aangezien borst bij mij toch echt totaal niet groeide

20 reps frontsquat is sowieso killing

training 11/04

superset 1
incline barbel bench 4x12
machine fly 4x15
machine dip 4x20

superset 2
flat db fly 4x15
flat machine press 4x10
reverse grip tricep pushdown 4x15

superset 3
cg bench 3x20
overhand grip pushdown 3x12
overhead tricep extension 3x15

Kun je nog eens uitleggen hoe je die supersets doet, snap er niks van zo!!

:windup:

j/k lekkere workout man! Intensieve supersets:D

Kun je nog eens uitleggen hoe je die supersets doet, snap er niks van zo!!

:windup:

j/k lekkere workout man! Intensieve supersets:D

Jij en @neet61 mogen bij mij wel een cursus supersets komen volgen, eenmalige betaling van 90€ dan leg ik in een uurtje alles uit over supersets, manier van noteren en eventuele andere vragen. Aanmelden kan via dit topic, uiteraard zijn anderen ook welkom.:D

De supersets zijn inderdaad echt killing, week 1 was echt meer de cardio die me in de steek liet maar nu ik er aan gewend ben is het eigenlijk een erg leuke manier van training

12/04

superset 1
Bent over bb row 4x15 (5kg pr)
seated side lateral 4x20
seated db curl 4x20 (2kg pr)

superset 2
wide grip latt puldown 4x15 (4,6kg pr)
machine shoulder press 4x15 (5kg pr)
machine preacher curl 4x10 (2,5kg pr)

superset 3
db row 3x20 (2kg pr)
bent over rear delt raise 3x12
two arm cable curl 3x15 (5kg pr)

superset 4
underhand grip seated row 3x15 (4,6kg pr)
db front raise 3x15
one arm preacher curl 3x12

Behoorlijk wat pr's weer voelde me duidelijk sterker, voeding en training slaat goed aan, ben benieuwd of ik net zo hard groei als die maat van me.

Jij en @neet61 mogen bij mij wel een cursus supersets komen volgen, eenmalige betaling van 90€ dan leg ik in een uurtje alles uit over supersets, manier van noteren en eventuele andere vragen. Aanmelden kan via dit topic, uiteraard zijn anderen ook welkom.:D

De supersets zijn inderdaad echt killing, week 1 was echt meer de cardio die me in de steek liet maar nu ik er aan gewend ben is het eigenlijk een erg leuke manier van training
Goed business model wel:thumbs:

voeding en training slaat goed aan
Alleen voeding en training..?

Wel lekker man, zoveel PR's!:woot:

Terug
Naar boven