Fitness Seller

Tomorrowland ~ 2012

• Topic Starter Topic Starter
Nice, gaat stuk vlotter dan de eerste voorverkoop. Heb al 4 kaartjes binnen! :)

Hoe veel minuten heb je intotaal moeten wachten? Ik moet nog 30 minuten in de rij staan

15 min ofzo, ik denk wel dat je er ook snel aan zult geraken. De wachtrij is een stuk eerlijker nu.

Ik kreeg te zien dat ik 2 minuten moest wachten. Staat hij nog steeds op. Op andere pc iets later gedaan, die stond op 60, inmiddels op 45

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 11:27 ----------

FUUUUU 3 dagen ticket uitverkocht

HELL YEA got my tickets.

Zo raar, ik kreeg eerst te zien dat full comfort was uitverkocht en full madness gewoon kon. Ik full madness bestellen, gaf hij aan dat dit uitverkocht wordt. Vervolgens daypass geprobeerd en daarna weer terug gegaan, full madness was weer avalaible, maar het lukte me niet om er 3 te bestellen. Vier lukte wel, dus het risico genomen en er maar 4 besteld.

We zijn op dit moment de orders aan het verwerken, we verwachten dat verschillende soorten tickets uitverkocht gaan zijn maar het is mogelijk dat er nog dagtickets beschikbaar zijn, dit hangt af van de bevestiging van de gedane betalingen door de banken. Door de enorme interesse voor dit evenement hebben de systemen van de banken hier wat extra tijd voor nodig. We wachten daarom even tot we zeker weten dat we alle betalingen hebben ontvangen.

:((

@Joer

Het kan dus zo zijn dat er nog tickets terug komen, doordat mensen niet genoeg geld hebben/creditcards die niet werken etc.

Als je erin zit zou ik even een paar x van het kiesscherm naar het gegevens scherm heen en weer gaan. Bij mij was het dus zo dat er verschillende dingen verschenen.

alles uitverkocht
wie van de nederlanders hebben tickets?

ik zat om 11 uur op de site toen stond die op 2 minuten toen ging die over naar een wit scherm wat een
KANKER
zooi

Got 'em. Ga met o.a. Luc M

nice ik zie juist dat The Advent ook een set draait op zaterdag, ga daar zeker een kijkje nemen :)

Heb 4 kaarten weten te bemachtigen wat een hel was t zeg. Heb er alleen nog 1 nodig, iemand hier nog een kaart over die die kwijt wilt??

die chick uit tomorrowland after movie, hnnnnggg

Zou der sowieso doen. Reserveer wel alvast een plekje voor der in mn tent als ze dit jaar weer gaat.

Ik ga allren zaterdag. dbb meet? smokkel welwat whey mee naarr binnen.

uitverkocht shiit

Kwa vrouwen is het daar wel heaven, als je die aftermovies kijkt:D

Dus... wie heeft zijn ticket? Welke dagen? Camping?

Zet ik dit even in de openingspost, en kan er misschien gekeken worden naar een meet als er genoeg belangstelling voor is.

3 dagen, geen camping want slaap bij een vriend in boom :D.

In 4 meeting. Zal 3 dagen shirtless rondlopen met Dbb op mijn pecs geschreven :P

Terug
Naar boven