Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus... wie heeft zijn ticket? Welke dagen? Camping?
Zet ik dit even in de openingspost, en kan er misschien gekeken worden naar een meet als er genoeg belangstelling voor is.
New stage on Sunday! Woodstrasse
'Woodstrasse' have been playing with our feet for quite a while now, and not only in Belgium! Witnessing this statement is their presence in famous Berlin clubs as Watergate, Week-end Club or Salon zur Wilden Renate... There is clearly a reason why Loco Dice chose Woodstrasse for his 'Under300 Tour’ stop in Belgium. As Kollektiv Turmstrasse, Marc Romboy, Solomun, Stimming, Martin Eyerer, Catz 'n Dogz, Sebo K and labels such as Watergate, Mobilee, Get Physical, Diynamic have accepted their weekly invitations on thursday.
Not wanting to limit their work to parties, they launched their first EP "Sun" (by DC Salas) which is supported by Booka Shade, Agoria, Soul Clap, Nick Curly, Rodriguez Jr, Jimpster & many more!
Excited and pumped-up as it would be the first time, they're happy to announce their crushes & residents for “Woodstrasse Stage” Sunday at Tomorrowland 2012 : Kollektiv Turmstrasse - live -, Marcus Meinhardt, Matthias Meyer, Cue V, Laurenzinho and Curtis Zeki.
Woodstrasse Every Thursday, Die Feinste Elektronische Tanz- und Lausch-Musik aus Berlin!
http://www.youtube.com/watch?v=GWgrzYNiGfE&feature=player_embedded

. Zit eraan te denken om 1kg lean gain mee te nemen en een zooi whey ofzo. 3x p dag gewoon dikke shake helpt denk wel veel daarben ik ook wel benieuwd naar!
hoeveel gaan jullie gebruiken? Ikzelf denk 1 avond pillen en de andere avonden drank misschien 1 avond noxipro ofzo. Word wel echt moeilijk katabool. Zit eraan te denken om 1kg lean gain mee te nemen en een zooi whey ofzo. 3x p dag gewoon dikke shake helpt denk wel veel daar
ben ik ook wel benieuwd naar!
hoeveel gaan jullie gebruiken? Ikzelf denk 1 avond pillen en de andere avonden drank misschien 1 avond noxipro ofzo. Word wel echt moeilijk katabool. Zit eraan te denken om 1kg lean gain mee te nemen en een zooi whey ofzo. 3x p dag gewoon dikke shake helpt denk wel veel daar

Dat is een lastige. Vrijdag is de beste dag imho, met Joris Voorn, de Above & Beyond stage en Avicii, Allesso en Cazette op de main. Dan ga ik sowieso pillen pakken want dat wordt ultiem genieten. Echter, de dagen daarna drank.. Dat wordt lastig.
Persoonlijk dacht ik aan dag 1; mdma, dag 2; 1,5-2 p; dag 3; zuipen met een halfje/hele p. Maar dat wordt wel best wel heftig haha en een meeeegaaa sero dip. Hoe zou jij het indelen qua dagen dan als je twee dagen zuipt?
Dat is een lastige. Vrijdag is de beste dag imho, met Joris Voorn, de Above & Beyond stage en Avicii, Allesso en Cazette op de main. Dan ga ik sowieso pillen pakken want dat wordt ultiem genieten. Echter, de dagen daarna drank.. Dat wordt lastig.
Persoonlijk dacht ik aan dag 1; mdma, dag 2; 1,5-2 p; dag 3; zuipen met een halfje/hele p. Maar dat wordt wel best wel heftig haha en een meeeegaaa sero dip. Hoe zou jij het indelen qua dagen dan als je twee dagen zuipt?

Verkijk je er niet op, denk je dat je 3 dagen mdma trekt?
zat zelf te denken dag 1: alcohol want dan nog fit
dag 2: op de hoofddag kneiterhard pillen dag 3: drank+ veel noxi voor energy ofzo. Dat 4fmp lijkt me ook wel wat eigenlijk![]()

Nice man. Zo te zien kunnen we best een meet houden op zaterdag, dan is er het meeste volk.
Tja, zoals je weet eindigt het festival best vroeg 's avonds. Deels is dat wel fijn omdat je dan op tijd je nest in kan om de volgende dag er weer tegenaan te kunnen gaan. Anderzijds zit je dan nog tegen een uur of 1:00 nog lekker in de sfeer en eindigt het feest al veel te vroeg voor je. Een muziekinstallatie zou ik echt wel meenemen om gezellig met een groep nog wat na te genieten. Op de camping zelf was er de vorige jaren niets meer te doen 's avonds, en het zou me verwonderen moest het dit jaar anders zijn.Maar tell me about de camping, Kane. Hoe is het daar? Zit je daar bijvoorbeeld met veel wauzen nog een paar uurtjes heerlijk te afteren na het festival? Kan je daar gewoon een jointje opsteken of moet je dat ergens stiekem doen?
Damn son, can't wait.

Het is wel mogelijk om binnen te sneaken op de camping hoor, zeker als het al wat laat is kan je er zo tussendoor glippen. Om de volgende dag het festival zonder geldig bandje binnen te geraken is een ander paar mouwen. Maar ook dat is mogelijk, hebben kenissen al bewezen van me. Moesten ze wel een stuk zwemmen d8 ikis het denk je mogelijk om aalleen een kaartje voor zaterdag te hebben en dan gewoon daarna de camping op te sneaken en nog een dag te blijven?

Maar tell me about de camping, Kane. Hoe is het daar? Zit je daar bijvoorbeeld met veel wauzen nog een paar uurtjes heerlijk te afteren na het festival? Kan je daar gewoon een jointje opsteken of moet je dat ergens stiekem doen?
Damn son, can't wait.
.Wel hopen op een goed kampingplekje. Wij hadden een tent of 10 in een ronde gezet en dan nog wat partytenten mee voor in het midden
.
. Ben erna sowieso 3 dagen niet vooruit te branden / in een down. Dat was vorig jaar al zo met enkel alcohol en weed, zal dit jaar niet veel beter zijn
.Dus ook bij binnenkomst worden je tassen ofzo niet gecontroleerd? Of naja, op scherpe dingen, maar niet uitgebreid opzoek naar drugs.
Is het raadzaam om op donderdag al vroeg op de camping te zijn of zijn er tegen de avond ook nog goede plekken?
Zou deze combi vol te houden zijn?
1: 4-fmp
2: X
3: X
Dip op zondag zal miss wel wat k*t zijn denk ik?
. Het kan echt een eind stappen zijn naar je tent. Wij waren er relatief vroeg bij en we hadden nog niet zo'n goeie plek. Donderdagavond is er trouwens ook al een goed feestje op de camping zelf
.
, hangt volledig van jezelf af toch? Maar anderen hier zullen je er wel mee kunnen helpen
.