XXL Nutrition

Tomorrowland ~ 2012

aanwezig op zaterdag

Dus... wie heeft zijn ticket? Welke dagen? Camping?

Zet ik dit even in de openingspost, en kan er misschien gekeken worden naar een meet als er genoeg belangstelling voor is.

Roth en ik zijn er het hele festival, camping ook.

• Topic Starter Topic Starter
New stage on Sunday! Woodstrasse

'Woodstrasse' have been playing with our feet for quite a while now, and not only in Belgium! Witnessing this statement is their presence in famous Berlin clubs as Watergate, Week-end Club or Salon zur Wilden Renate... There is clearly a reason why Loco Dice chose Woodstrasse for his 'Under300 Tour’ stop in Belgium. As Kollektiv Turmstrasse, Marc Romboy, Solomun, Stimming, Martin Eyerer, Catz 'n Dogz, Sebo K and labels such as Watergate, Mobilee, Get Physical, Diynamic have accepted their weekly invitations on thursday.
Not wanting to limit their work to parties, they launched their first EP "Sun" (by DC Salas) which is supported by Booka Shade, Agoria, Soul Clap, Nick Curly, Rodriguez Jr, Jimpster & many more!
Excited and pumped-up as it would be the first time, they're happy to announce their crushes & residents for “Woodstrasse Stage” Sunday at Tomorrowland 2012 : Kollektiv Turmstrasse - live -, Marcus Meinhardt, Matthias Meyer, Cue V, Laurenzinho and Curtis Zeki.
Woodstrasse Every Thursday, Die Feinste Elektronische Tanz- und Lausch-Musik aus Berlin!
http://www.youtube.com/watch?v=GWgrzYNiGfE&feature=player_embedded

Nog wat minimal voor zondag, belooft echt een goede editie te worden! :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:31 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=57VVXC5uKfg

in

ben er alle dagen:)

Maar tell me about de camping, Kane. Hoe is het daar? Zit je daar bijvoorbeeld met veel wauzen nog een paar uurtjes heerlijk te afteren na het festival? Kan je daar gewoon een jointje opsteken of moet je dat ergens stiekem doen?

Damn son, can't wait.

ben ik ook wel benieuwd naar!

hoeveel gaan jullie gebruiken? Ikzelf denk 1 avond pillen en de andere avonden drank misschien 1 avond noxipro ofzo. Word wel echt moeilijk katabool:(. Zit eraan te denken om 1kg lean gain mee te nemen en een zooi whey ofzo. 3x p dag gewoon dikke shake helpt denk wel veel daar

is het denk je mogelijk om aalleen een kaartje voor zaterdag te hebben en dan gewoon daarna de camping op te sneaken en nog een dag te blijven?

hoeveel gaan jullie gebruiken? Ikzelf denk 1 avond pillen en de andere avonden drank misschien 1 avond noxipro ofzo. Word wel echt moeilijk katabool:(. Zit eraan te denken om 1kg lean gain mee te nemen en een zooi whey ofzo. 3x p dag gewoon dikke shake helpt denk wel veel daar

Dat is een lastige. Vrijdag is de beste dag imho, met Joris Voorn, de Above & Beyond stage en Avicii, Allesso en Cazette op de main. Dan ga ik sowieso pillen pakken want dat wordt ultiem genieten. Echter, de dagen daarna drank.. Dat wordt lastig.

Persoonlijk dacht ik aan dag 1; mdma, dag 2; 1,5-2 p; dag 3; zuipen met een halfje/hele p. Maar dat wordt wel best wel heftig haha en een meeeegaaa sero dip. Hoe zou jij het indelen qua dagen dan als je twee dagen zuipt?

Ik ga (als larson kaarten fixed) de eerste avond zuipen, de tweede dag 4fmp/methylone(bijna zero dip) met hasj of wiet en de derde dag zwaar aan de pillen hehe:o

De dag na pillen ben ik gewoon niet vooruit te branden, geen zin om dingen mis te lopen alleen daardoor

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 00:34 ----------

Dat is een lastige. Vrijdag is de beste dag imho, met Joris Voorn, de Above & Beyond stage en Avicii, Allesso en Cazette op de main. Dan ga ik sowieso pillen pakken want dat wordt ultiem genieten. Echter, de dagen daarna drank.. Dat wordt lastig.

Persoonlijk dacht ik aan dag 1; mdma, dag 2; 1,5-2 p; dag 3; zuipen met een halfje/hele p. Maar dat wordt wel best wel heftig haha en een meeeegaaa sero dip. Hoe zou jij het indelen qua dagen dan als je twee dagen zuipt?

Verkijk je er niet op, denk je dat je 3 dagen mdma trekt?

zat zelf te denken dag 1: alcohol want dan nog fit
dag 2: op de hoofddag kneiterhard pillen dag 3: drank+ veel noxi voor energy ofzo. Dat 4fmp lijkt me ook wel wat eigenlijk:o

Verkijk je er niet op, denk je dat je 3 dagen mdma trekt?

Geen idee. In principe, als je het op lage hoeveelheden houdt.. Ik zou graag dezelfde volgorde als jou aanhouden, maar de vrijdag wordt zo ongelofelijk goed. Het zo heel fijn zijn dan te wauzen, maar dan commit je je er wel een beetje aan de andere dagen ook iets van stimulerende middelen te pakken anders ga je het waarschijnlijk niet trekken haha. 4fmp is eigenlijk wel een goed idee..

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 00:44 ----------

zat zelf te denken dag 1: alcohol want dan nog fit
dag 2: op de hoofddag kneiterhard pillen dag 3: drank+ veel noxi voor energy ofzo. Dat 4fmp lijkt me ook wel wat eigenlijk:o

Dat ga je niet trekken op dag 3 haha.

denk zelf dat je maar 1 avond echt goed op pillen/mdma kan. Na 1 avond wausen is je serotonine level super laag. DIe andere 2 avonden zul je dan niet veel meer merken van een euforisch gevoel, misschien puur voor de energy doen dan. Merk t zelfs op 1 avond al dat aan het einde ik niet meer blij word als ik nog een halfje heb getikt maar puur energy voel.

@tommie: de derde dag ben je zo brak gast, je bent niet vooruit te branden. Denk je maar eens in hoe gaar je bent de dag na een avondje wausen.

Nu zit je op een camping waar je bagger slaapt en eet, weinig rust. IMO dacht ik ook dat ik zou kunnen wat Roth deed op sziget 2 jaar terug maar dat viel toch ff vies tegen. De 2e en 3e dag had ik na een uurtje lopen al brakke benen, en na een uurtje dansen kon ik nergens meer van genieten door het weinige onrustige slapen.

Het is kiezen of delen, of vrijdag intens genieten:p
Of wat minder intens genieten, maar wel over 3 dagen heen chill genieten....:o

Je kan wel doen wat Roth doet, alleen zul je hoogstwaarschijnlijk de 2e maar SOWIESO de derde dag aangewezen zijn op speed, heb je dat niet zie ik het echt niet gebeuren dat je dan nog aan het genieten bent:(

Verder mis ik de vrijdag sowieso ivm tentamens

• Topic Starter Topic Starter
Nice man. Zo te zien kunnen we best een meet houden op zaterdag, dan is er het meeste volk.

Maar tell me about de camping, Kane. Hoe is het daar? Zit je daar bijvoorbeeld met veel wauzen nog een paar uurtjes heerlijk te afteren na het festival? Kan je daar gewoon een jointje opsteken of moet je dat ergens stiekem doen?

Damn son, can't wait.
Tja, zoals je weet eindigt het festival best vroeg 's avonds. Deels is dat wel fijn omdat je dan op tijd je nest in kan om de volgende dag er weer tegenaan te kunnen gaan. Anderzijds zit je dan nog tegen een uur of 1:00 nog lekker in de sfeer en eindigt het feest al veel te vroeg voor je. Een muziekinstallatie zou ik echt wel meenemen om gezellig met een groep nog wat na te genieten. Op de camping zelf was er de vorige jaren niets meer te doen 's avonds, en het zou me verwonderen moest het dit jaar anders zijn.

Qua controle...er loopt wel security rond op de camping, maar die zie je bijna nooit van de wandelpaden afkomen om tussen de tenten te neuzen. Dus geen stress, nog nooit heb ik iemand daar zien aangesproken worden op het gebruik van soft drugs. Ze zijn er wel om "enorm" luidruchtige groepen aan te spreken om het rustiger aan te doen. ;)

is het denk je mogelijk om aalleen een kaartje voor zaterdag te hebben en dan gewoon daarna de camping op te sneaken en nog een dag te blijven?
Het is wel mogelijk om binnen te sneaken op de camping hoor, zeker als het al wat laat is kan je er zo tussendoor glippen. Om de volgende dag het festival zonder geldig bandje binnen te geraken is een ander paar mouwen. Maar ook dat is mogelijk, hebben kenissen al bewezen van me. Moesten ze wel een stuk zwemmen d8 ik :P

Qua snoepen, ik dacht:
vr: x
za: 4fmp + g
zo: kleine dosis x en mephedrone (zat energie dan)

Eens je die tomorrowland- setting ziet wil je echt wel gewoon elke festivaldag los gaan :D

wat bedoelen ze eigenlijk als er na de naam van de dj (live) staat
bvb. The Advent <-> The Advent (live), wat is het verschil?

mijn snoepplan trouwens: voor de eerste keer molly :)

nu al zoveel artiesten die ik wil zien, wordt weer selecteren :(

Damn son, can't wait.

Nergens mee inzitten Roth. Gewoon lighten die handel. Vorig jaar hebben we echt aan 1 stuk door gepaft en nooit iets van commentaar op gehad, heb zelfs nooit security gezien. Bij het binnengaan voelen ze ook gewoon of je glas meehebt:o .Wel hopen op een goed kampingplekje. Wij hadden een tent of 10 in een ronde gezet en dan nog wat partytenten mee voor in het midden :).

Denk zelf trouwens gewoon aan 1e dag total loss op alcohol, dag erna gewoon goed smoken en drinken, als je eenmaal in die tml setting bent is die kater snel weg iig. Dus dag of 2-3 paffen en zuipen en dan de laatste dag x waarschijnlijk :). Ben erna sowieso 3 dagen niet vooruit te branden / in een down. Dat was vorig jaar al zo met enkel alcohol en weed, zal dit jaar niet veel beter zijn :D.

• Like
Waarderingen: Roth
Dus ook bij binnenkomst worden je tassen ofzo niet gecontroleerd? Of naja, op scherpe dingen, maar niet uitgebreid opzoek naar drugs.

Is het raadzaam om op donderdag al vroeg op de camping te zijn of zijn er tegen de avond ook nog goede plekken?

Zou deze combi vol te houden zijn?
1: 4-fmp
2: X
3: X

Dip op zondag zal miss wel wat k*t zijn denk ik?

Dus ook bij binnenkomst worden je tassen ofzo niet gecontroleerd? Of naja, op scherpe dingen, maar niet uitgebreid opzoek naar drugs.

Is het raadzaam om op donderdag al vroeg op de camping te zijn of zijn er tegen de avond ook nog goede plekken?

Zou deze combi vol te houden zijn?
1: 4-fmp
2: X
3: X

Dip op zondag zal miss wel wat k*t zijn denk ik?

Heb het wel over het binnengaan op de camping he. Bij het festival zelf controleren ze een stuk grondiger, zeker op drank. Soms helaas ook echt op weed, wij rollen ze altijd voor voor op het festival ( is nog zo gemakkelijk ) en staken ze in een sigarettenpak maar we hebben er gezien waarbij ze de sigarettenpakken controleerden. X in je boxer zou wel geen probleem moeten zijn.

En het is zeker raadzaam om vroeg op de camping te zijn, alle goeie plekken zijn s'avonds sowieso al weg :). Het kan echt een eind stappen zijn naar je tent. Wij waren er relatief vroeg bij en we hadden nog niet zo'n goeie plek. Donderdagavond is er trouwens ook al een goed feestje op de camping zelf :D.

En dat laatste zou ik niet weten bro :p, hangt volledig van jezelf af toch? Maar anderen hier zullen je er wel mee kunnen helpen :).

toen ik vorig jaar het festivalterrein binnentrad (dus niet de camping) werd ik maar heel even kort gefouilleerd. eigen voedsel meebrengen op het festivalterrein is verboden maar mijn zakken zaten vol met proteine bars etc. en die werden nog niet eens gevonden

Terug
Naar boven