MuscleMeat

Tomorrowland ~ 2012

Verkakt systeem, heel dat internet gedoe...

jaa word leuk dat.....not. ga denk maar naar die last minute festivalletjes ofzo denk...sowieso bloemendaal meepakken kost geen k*t

wtf al uitverkocht in 1 dag

Voor mij kan TML de boom in

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik TL ga skippe.

Het zal best een tof feestje worden. Maar ik ga voor de last minut festivals. Invb met het weer enzo. Hou ook niet echt veel van planne.

En daarnaast zie ik jullie ellende met bestellen.
Er is voor de rest maar 40% over van de kaartjes.
En daar gaat dan heel de wereld om vechten:D
60 %
en gewoon dagticketje voor zaterdag regelen dude, gun be guud ;)

awakeningsfestival heeft trouwens ook wel een epic lineup, jammer dat het samenvalt met rock werchter anders had ik daar ook gestaan

jaa word leuk dat.....not. ga denk maar naar die last minute festivalletjes ofzo denk...sowieso bloemendaal meepakken kost geen k*t
duidelijk nog niet op TL geweest :) al hebben die kleinere festivals ook hun charme natuurlijk

Als je echt precies achter de pc zit als het begint kan je dan wel een kaartje krijgen of is het echt dat het er telkens uit ligt en je net mazzel moet hebben?
Moet namelijk stuk of 12 kaartjes hebben

60 %

awakeningsfestival heeft trouwens ook wel een epic lineup, jammer dat het samenvalt met rock werchter anders had ik daar ook gestaan

duidelijk nog niet op TL geweest :) al hebben die kleinere festivals ook hun charme natuurlijk

Ja maar als ik jullie zo begrijp. Is het gewoon super moeilijk om een kaartje te bemachtigen. Sommige zaten hier wel 7? uur achter de pc.

Je kan ook altijd ticketten kopen van al die indiërs aan de ingang :trollface:

60 %

Ja is puur voor het gemak aangezien kaartje bemachtigen niet makkelijk word en ik stiekem liever een kuurtje koop dan een kaartje voor festival (want wil eigenlijk 3 dagen pakken )

On Sunday July the 29th "Dave Clarke Presents" hosts a huge arena of high quality Techno and Tech House at the award winning Tomorrowland. He his joined by some of the most revered artists in electronic dance music today. Joining Dave we welcome the Detroit innovator and Transmat pioneer Derrick May, CLR's German techno power house Chris Liebing, Chicago's flamboyant jack master Green Velvet and the effervescent deck spinning skills of French chanteuse, producer and DJ, Caroline Herve aka Miss Kittin. Pierre and Joseph Capriati will offer the best warm-up beats!

Nice!

Techno is ook goed vertegenwoordigt op TL dit jaar:
vrijdag= carl cox & friends, zaterdag= kozzmozz en zondag= Dave Clarke Presents

Trouwens, Joseph Capriati draait op 28 april in de Petrol (Antwerpen). ;)

Laatst bewerkt:
Again we are happy to welcome internationally renowned DJ/ Producer Richie Hawtin at Tomorrowland! This year he will host the new concept Enter., his new concept for electronic music 2012. Curated by Hawtin, other acts on the bill include Loco Dic, Dubfire, Paco Osuna, tINI & Hector.

On Sunday you're more than welcome to Enter. the new area!
:)

En nog mensen die morgen een poging wagen om hun ticket te bemachtigen? Ik ga proberen om nog twee tickets te regelen voor mensen uit Schotland, hoop maar dat het vlotter verloopt dan de Belgische voorverkoop. Vrees er wel voor.

Ik ga morgen ook achter mijn pc zitten! Hoop dat het lukt, moet er 4 hebben

Ik zit er klaar voor, spannend!

60 minuten wachten :\

Terug
Naar boven