- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel heel slim gezien, de ticketverkoop starten 2 dagen nadat bekend gemaakt werd dat ze weer verkozen zijn tot beste dansfestival ter wereld
was uitverkocht na 5 dagen dacht ik, mss 2e hands ofzo maar dat gaan ze nu wel tegen door de tickets op naam te verkopenIdd. Vorig jaar waren er nog tickets verkrijgbaar 3 weken voor aanvang. Zal dit jaar wel anders zijn.
sta al efkes in de wachtrij, sommige worden er ook gwn uitgeflikkert... handig![]()
Geraak zelfs niet eens op de homepage van tomorrowland. Benieuwd of ik nog aan tickets ga geraken.Ben zelf zo dom geweest om te refreshen.Geraak zelfs niet eens op de homepage van tomorrowland. Benieuwd of ik nog aan tickets ga geraken.
dat is wel k*t, sta er van 10u30 inKen nu ook iemand met ticket, stond van 10u50 in rij zei ze... dus lijkt nogal random te gebeuren...

..People of Tomorrowland,
The demand and number of people trying is never seen before…
Well, we knew the servers would have a difficult job today, so we provided the maximum capacity that a website in a country can handle. The ticketshop is still running, many many people are in the waiting queue, please be patient.
Buying tickets in the shop is history
Getting a ticket is a gift
How to get a ticket ... a mystery ?