- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je eig regelmatig vernieuwen? Hoor hier op facebook dat mensen zogezegd blaren hebben op hun vingers van steeds op vernieuwen te klikken..
Lijkt me net van niet. Ze zullen wel degene die er het langst instaan voornemen en als je refreshd kom je wss terug later op de lijst. Tenzij je al gehoord hebt van die mensen dat ze hun ticket hebben?

Had wss een uur geleden ook al gelukt. Die virtual waiting line lijkt me dus onzin.Dan kan ik in eindelijk inloggen, ga ik naar koop tickets en staat daar leuk: Er is op dit moment geen evenement beschikbaar. Zeer grapppig.
Edit, ga even op de site en klik op presale belgium en daar kan je ze meteen kopenHad wss een uur geleden ook al gelukt. Die virtual waiting line lijkt me dus onzin.
Aesthetics crew komt ook wrs !!!!! alleen daarvr zou ik al gaan![]()
Aesthetics crew komt ook wrs !!!!! alleen daarvr zou ik al gaan![]()
, zou nu wel best grappig zijn dat ze niet aan tickets geraken 
aesthetics crew komt ook wrs !!!!! Alleen daarvr zou ik al gaan![]()
Lol. Wat gaan jullie dan doen als je de Athestic crew ziet? Alleen staren? Praatje maken? Handtekening vragen?
Praatje maken, zn schoenen kussen, buigen, knielen,... U mad brah?Handtekening op mn sixpackPraatje maken, zn schoenen kussen, buigen, knielen,... U mad brah?

Spannend zeg; je internet idolen op een festival zien!
ik heb er zelf zo'n aftrekkalender voor gemaakt 
Hoe weet je eigenlijk dat er iets gebeurt
ik zie nu een balkje maar dat staat precies al EEUWen op 6%