AndroidHealthClinic

Tomorrowland ~ 2012

Moet je eig regelmatig vernieuwen? Hoor hier op facebook dat mensen zogezegd blaren hebben op hun vingers van steeds op vernieuwen te klikken..

yea i got it! vanavond om het te vieren een preview inlassen!!

Moet je eig regelmatig vernieuwen? Hoor hier op facebook dat mensen zogezegd blaren hebben op hun vingers van steeds op vernieuwen te klikken..

Lijkt me net van niet. Ze zullen wel degene die er het langst instaan voornemen en als je refreshd kom je wss terug later op de lijst. Tenzij je al gehoord hebt van die mensen dat ze hun ticket hebben?

Gvd zit hier al een uur te wachten me zo weer. zijn er al mensen die hun ticket hebben van 13 uur?

Lijkt me net van niet. Ze zullen wel degene die er het langst instaan voornemen en als je refreshd kom je wss terug later op de lijst. Tenzij je al gehoord hebt van die mensen dat ze hun ticket hebben?

Nope, hebben ook nog geen en zou idd wel kunnen. Staat ook nergens op de pagina ofzo dat je het moet doen, dus zal idd wel niet.

3u aan het wachten en nog steeds niets....

k*tzooi

• Topic Starter Topic Starter
na 4 u wachten, heb ik ze eindelijk

nu hopelijk derest van mijn kameraden nog :)

Dan kan ik in eindelijk inloggen, ga ik naar koop tickets en staat daar leuk: Er is op dit moment geen evenement beschikbaar. Zeer grapppig.

Edit, ga even op de site en klik op presale belgium en daar kan je ze meteen kopen:roflol::roflol: Had wss een uur geleden ook al gelukt. Die virtual waiting line lijkt me dus onzin.

Laatst bewerkt:
Dan kan ik in eindelijk inloggen, ga ik naar koop tickets en staat daar leuk: Er is op dit moment geen evenement beschikbaar. Zeer grapppig.

Edit, ga even op de site en klik op presale belgium en daar kan je ze meteen kopen:roflol::roflol: Had wss een uur geleden ook al gelukt. Die virtual waiting line lijkt me dus onzin.

als ik op de site van tomorrowland op presale belgium klik word ik naar de virtual waiting line gestuurd -_-"

Aesthetics crew komt ook wrs !!!!! alleen daarvr zou ik al gaan :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol. Wat gaan jullie dan doen als je de Athestic crew ziet? Alleen staren? Praatje maken? Handtekening vragen?

Spannend zeg; je internet idolen op een festival zien!

Hoe weet je eigenlijk dat er iets gebeurt
ik zie nu een balkje maar dat staat precies al EEUWen op 6%

Terug
Naar boven