XXL Nutrition

Tomorrowland - Boom

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
jo de manne

wie weet er wat dat grapke gaat kosten? wou vorig jaar ook al gaan, tot ik de prijs ontdekte onderdaan die affiche :mad:

nog nooit eigenlijk op een mega-house feest geweest , moet wel s de moeite waard zijn...
en volgens mij loopt dat daar vol met lekkere grieten :eek:

Dagtickets: Zaterdag: 46 euro, Zondag: 46 euro
Combitickets: 68 euro
Campingtickets: 15 euro

Week ervoor is het trouwens Neverland in Hengelhoef

[Link niet meer beschikbaar]

morgen begint de voorverkoop

boeien, we gaan toch allemaal naar dour festival

Ben vorig jaar voor 2 dagen geweest (wel thuis geslapen dus heen en weer gereden) en was ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring. (vooral de afsluiter moby met het vuurwerk en zo was de kers op de taart)

Laatst bewerkt:
Ik ga eerst 5 dagen naar Amsterdam, in het terugkeren nog een dagje Tomorrowland :D

Wat een ongelofelijk vette line up al so far en daar moeten nog veel namen bijkomen... Betaal ik graag 68 euro voor. Vorig jaar eerst TL en dan laundry day gedaan. Je merkte meteen dat laundry day meer low budget was aan de afwerking. TL is gewoon af

vorig jaar was echt nice
moeite waard
maar idd het grapje koste me toch wel zo'n 200 euro

Tot nu toe boeit vooral zondag me, en zaterdag vind ik nét iets minder... Denk dat ik dit jaar dus enkel de zondag ga...

• Topic Starter Topic Starter
k zit toch dikwijls stiekem te fantaseren om mijn madam buiten te zetten, terug bij mijn pa te gaan wonen en nog n paar jaar van t leven te genieten ze....

TL klinkt goed, maar is finacieel gezien ni te dun :( :(

k zit toch dikwijls stiekem te fantaseren om mijn madam buiten te zetten, terug bij mijn pa te gaan wonen en nog n paar jaar van t leven te genieten ze....

TL klinkt goed, maar is finacieel gezien ni te dun :( :(

Rare manier om van het leven te genieten :)

Elke editie aanwezig geweest tot verleden jaar ging het steeds in stijgende lijn. Laatste jaar was te druk als je op de camping lag, de wei zelf was nog te doen :thumbs:

Rare manier om van het leven te genieten :)

Elke editie aanwezig geweest tot verleden jaar ging het steeds in stijgende lijn. Laatste jaar was te druk als je op de camping lag, de wei zelf was nog te doen :thumbs:

Even gaan chillen aan dat rustig en tof beekje hé... Goeie herinneringen aan zeker?

Is idd wel prijzig van deze keer. Vorig jaar was het volgens mij 45€ en nu al 55€ per dag :scratch:

Voor combi ticket met camping ist gewoon 100€ :eek:
15 euro bij op een jaar.. SCHANDALIG ! :fuu:
En toch: AANWEZIG WOOP WOOP ! :cool:

voor zo een line up is da dus geen geld eh ... ga eens 2 dagen naar Werchter ...

Het geen geld noemen is nu ook wel beetje overdreven maar soit

Dringend ticket halen, vorig jaar 1e maal en dat was super. :)

Nog:

50 dagen 17 uur 54 min en 30 sec

te gaan. :cool:

Terug
Naar boven