XXL Nutrition

Tomorrowland - Boom

Damn was weer geweldig, de sfeer bij David Guetta was echt te zot. :)

waar zijn die handjes, en van links naar rechts :p regi in het tienvoud :D

Was idd terug enorm de moeite. Ze hadden ook weer een stuk uitgebreid (aan de mainstage oa).

Beste vond ik Marco Remus.
Vanaf 9u altijd op de berg gestaan bij David Guetta en daarna Chuckie. (verplaatsen zat er niet meer bij vanwege de immense drukte) Guetta vond ik gewoon veel te commerciaal, en daarom niet zo goed, zelfs redelijk saai het eerste anderhalf uur. Alleen op het laatste als hij minder commercieel begon te draaien vond ik hem goed. Chuckie vond ik wel de moeite en drm een stuk beter dan Chetta.

Laatst bewerkt:
waar zijn die handjes, en van links naar rechts :p regi in het tienvoud :D

Wou het zelf ook nog zeggen maar dacht dat de meesten Regi hier niet gingen kennen :p

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Vanaf 9u altijd op de berg gestaan bij David Guetta en daarna Chuckie. (verplaatsen zat er niet meer bij vanwege de immense drukte) Guetta vond ik gewoon veel te commerciaal, en daarom niet zo goed, zelfs redelijk saai het eerste anderhalf uur. Alleen op het laatste als hij minder commercieel begon te draaien vond ik hem goed.

Ik dacht net hetzelfde!
Eerste deel enorm saai, veel bekende nummers maar echt geen samenhang of een echte dj-mix, maar meer dat Regi-gedoe zoals met je armen zwaaien, op en neer enz. Is best leuk voor de sfeer, maar zat wel constant te denken, is dit David Guetta live? Djeez this sucks!

Maar Armin Van Buuren heeft alles goed gemaakt voor mij! Machtige dj-set en een heeeel stuk beter en harder dan een week geleden toen ik hem zag op Papaya Club Kroatië.

Baal een beetje dat ik niet naar Armin ben aan kijken,
Manu kenton was da bomb!

Het festival was alweer erg mooi afgewerkt. Main heb ik in totaal maar half uurtje op doorgebracht om decor eens te checken om daarna mijn tijd door te brengen op de techno / minimal / techhouse / progressive / psytrance stages. Het blijft enorm spijtig dat alles zo vroeg stopt. Al een geluk dat ik zondagmorgen naar afterparty in centrum van Boom van Ketaloco kon gaan en maandagmorgen met bende Engelsen nog een tijdje heb kunnen afteren. Ik ben nu redelijk kapot na 3a4 uur slaap op 60 uur tijd, zo meteen lekker crashen :)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Wou het zelf ook nog zeggen maar dacht dat de meesten Regi hier niet gingen kennen :p
Eerste deel enorm saai, veel bekende nummers maar echt geen samenhang of een echte dj-mix, maar meer dat Regi-gedoe zoals met je armen zwaaien, op en neer enz. Is best leuk voor de sfeer, maar zat wel constant te denken, is dit David Guetta live? Djeez this sucks!

Whehe kon je toch op voorhand raden. Guetta staat nu niet bepaald bekend voor z'n live dj skills :D

Ik dacht net hetzelfde!

Idd. De sfeer zat weer goed, vond het alleen jammer van de muziek. Vorig jaar vond ik het einde met Moby als laatste act daarom een heel stuk beter, specialer. Gelukkig zal Guetta nu wel de volgende jaren 's avonds niet meer op de Mainstage draaien.

Idd. De sfeer zat weer goed, vond het alleen jammer van de muziek. Vorig jaar vond ik het einde met Moby als laatste act daarom een heel stuk beter, specialer. Gelukkig zal Guetta nu wel de volgende jaren 's avonds niet meer op de Mainstage draaien.

99% van de bezoekers van de main stage op TL staan er niet voor de dj skills en opbouw van de set. Ze gaan wel voor sfeer, naam van dj (zijn z'n produces bekend?) en liedjeskeuze, hoe die gemixt worden is van minder belang. Guetta heeft nooit bekend gestaan voor zijn dj skills en daar zal dit weekend niet veel aan veranderd zijn. Toch hoor ik er alleen positieve dingen over van de mensen die hem zijn gaan bekijken en het stond vol. Geen idee waarom ze hem in de toekomst niet meer zouden boeken op dat stage want hij geeft de mensen wat ze willen daar.

99% van de bezoekers van de main stage op TL staan er niet voor de dj skills en opbouw van de set. Ze gaan wel voor sfeer, naam van dj (zijn z'n produces bekend?) en liedjeskeuze, hoe die gemixt worden is van minder belang. Guetta heeft nooit bekend gestaan voor zijn dj skills en daar zal dit weekend niet veel aan veranderd zijn. Toch hoor ik er alleen positieve dingen over van de mensen die hem zijn gaan bekijken en het stond vol. Geen idee waarom ze hem in de toekomst niet meer zouden boeken op dat stage want hij geeft de mensen wat ze willen daar.

Idd. Alleen kan ik die muziek van Guetta amper uitstaan terwijl ik bv Moby wel graag hoor. Had daarom ook liever naar een andere zaal gegaan, Kvitta had ik bv een pak liever gehoord, had alleen geen zin om helemaal alleen naar hem te gaan. Hoop gewoon dat ze in het vervolg een dj zullen nemen die ik wel goede platen vind hebben aangezien ik de mainstage toch nog altijd de beste, meest sfeervolle afsluiter vind indien die natuurlijk gepaard gaat met goede muziek.

Het festival was alweer erg mooi afgewerkt. Main heb ik in totaal maar half uurtje op doorgebracht om decor eens te checken om daarna mijn tijd door te brengen op de techno / minimal / techhouse / progressive / psytrance stages. Het blijft enorm spijtig dat alles zo vroeg stopt. Al een geluk dat ik zondagmorgen naar afterparty in centrum van Boom van Ketaloco kon gaan en maandagmorgen met bende Engelsen nog een tijdje heb kunnen afteren. Ik ben nu redelijk kapot na 3a4 uur slaap op 60 uur tijd, zo meteen lekker crashen :)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Whehe kon je toch op voorhand raden. Guetta staat nu niet bepaald bekend voor z'n live dj skills :D

je had maandagochtend naar larocca moeten komen afteren, was space afterparty in de ballroom

je had maandagochtend naar larocca moeten komen afteren, was space afterparty in de ballroom

Was inderdaad het plan maar mijn maat die met auto was, had de after van de dag ervoor wat te bont gemaakt en die was helemaal kapot op zondagavond. Daardoor was hij al om 22u naar huis gegaan. Ik ben dan gewoon op camping gebleven om dag erna op goed geluk rond te beginnen lopen en bekenden te zoeken om vervolgens te vragen of ze nog plaats hadden. Gelukkig niet al te lang geduurd en goed afgelopen :D Anders zou het nog trein geworden zijn.

Ook setjes van M-nus, kozzmozz, Café d'Anvers, Ketaloco, ... ?

Ook setjes van M-nus, kozzmozz, Café d'Anvers, Ketaloco, ... ?

nog niet, commercielere setjes zijn altijd eerst omdat die meestal van stubru ofzo zijn opgenomen:p maar van ketaloco & cda zullen er zeker wel nog komen denk ik, tegen dat die mannen wat ontnuchterd zijn :p

ik vond het bij david guetta wel overdreven goed, maar ik heb het dan ook wel voor commerciele muziek... the opposites vond ik ook wel in orde!

Idd. Alleen kan ik die muziek van Guetta amper uitstaan terwijl ik bv Moby wel graag hoor. Had daarom ook liever naar een andere zaal gegaan, Kvitta had ik bv een pak liever gehoord, had alleen geen zin om helemaal alleen naar hem te gaan. Hoop gewoon dat ze in het vervolg een dj zullen nemen die ik wel goede platen vind hebben aangezien ik de mainstage toch nog altijd de beste, meest sfeervolle afsluiter vind indien die natuurlijk gepaard gaat met goede muziek.
Gast.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=iprJkgvTHSE&feature=player_embedded#!

Weet iemand het nummertje van op de Q-base stand waar ze swedish house mafia - one hermixten tot een agressief geheel :D
Man wat was dit scheef gaan :D

:roflol::roflol:

Herinner dit mij nog goed, kreeg toen echt het vliegend schijt van dat gezamelijk feel good gedoe. Heb er geen probleem mee om even dom te doen, alleen als het mij op zo'n manier wordt opgelegd, dan heb ik er gewoon geen zin meer in.

Whaha ja die blije move zie je echt voort op steeds meer feesten. Ik snap het ook niet echt, maarja, sommige mensen worden er helemaal vrolijk van.

Feestje ziet er verder wel cool uit, jammer van de muziek :p

Terug
Naar boven