MuscleMeat

Tomorrowland - Boom

Wat een ongelofelijk vette line up al so far en daar moeten nog veel namen bijkomen... Betaal ik graag 68 euro voor. Vorig jaar eerst TL en dan laundry day gedaan. Je merkte meteen dat laundry day meer low budget was aan de afwerking. TL is gewoon af

Is altijd zo geweest!
€20 voor een hele dag supervette namen, is echt geen geld he!

Maar €46 Tomorrowland? Ik heb in de Free Record shop iets van €52 betaald?? WTF?

Ik ga naar TL en naar Beachland(.be)

zoals het er nu naar uitziet present op zaterdag $$

Weet iemand of het nog steeds gaat om tickets te kopen?
Want wil met paar vrienden & vriendinnen gaan, maar we hebben ng geen tickets :p

Probeer het zelf zou ik zeggen?

Erg dikke line-up trouwens , veel van mijn favorieten staan op dit festival dus wellicht aanwezig!

Weet iemand of het nog steeds gaat om tickets te kopen?
Want wil met paar vrienden & vriendinnen gaan, maar we hebben ng geen tickets :p
Zijn nog niet uitverkocht, kameraad heeft er vandaag besteld. Maar ik zou er niet te lang meer mee wachten. ;)

Al genoeg vette feestjes gehad deze zomer maar nu mag het aftellen naar TL toch beginnen :D

countdown to sunday!

als iemand nog iemand kent met twee tickets te veel, pm me :)

mainstage en q-stage in opbouw:

Afb0033.jpg

Afb0036.jpg

Laatst bewerkt:
Ik kijk er toch ook ontzettend naar uit: schoon vrouwvolk, goeie muziek en hopelijk ook zo'n goed weer als vorig jaar. :cool: :dance:

Jaja dit wordt een goed weekend gasten, als er iemand van dbb eens graag meet om een klapke te doen. Pm effe dan geef ik me tel nr. (verwacht wel een ecto, want train al effe niet meer)

Laatst bewerkt:
almost there

http://www.youtube.com/watch?v=C3qdlyHw2rc

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

ajnrwj.jpg

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

2yxn7r8.jpg

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

2le1m4g.jpg

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

208xjf9.jpg

Thx voor die foto's!

Ik kijk er toch ook ontzettend naar uit: schoon vrouwvolk, goeie muziek en hopelijk ook zo'n goed weer als vorig jaar. :cool: :dance:

Jaja dit wordt een goed weekend gasten, als er iemand van dbb eens graag meet om een klapke te doen. Pm effe dan geef ik me tel nr. (verwacht wel een ecto, want train al effe niet meer)

je gamed teveel Kane! :p
Maar er zal nog een ecto lopen, operaties geweest he! ;)
ik ga wel enkel zondag, maar ik vrees voor lekker weer infeite.

Blijf je op camping? Ik probeer overdag met niet te veel met mensen want zo kan je hele dag bezig blijven, ken te veel mensen die gaan. 's Nachts op afters is iets anders, gaan kleinere groepen zijn die zich niet al te veel verplaatsen.

THIS WAS MADNESS!!! Gek feestje!

Topper: Armin Van Buuren + handtekening

Het was zalig zaterdag! ;)

Terug
Naar boven