MuscleMeat

Tonijn op brood vrij droog

Heras84

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik eet dagelijks 2 stukken brood belegd met tonijn maar ik vind dit vrij droog. Ook al doe ik er wel eens een tomaat overheen dan nog gaat het me steeds meer tegen staan.

Wat gooien jullie er over of doorheen om het wat smakelijker te maken?

Alvast bedankt!

beetje spuug doet wonderen

wat echt lekker is wat ik zelf doe is:
koop een bakje tonijnsalade.
dat is natuurlijk veel natter enzo,
smeer daar je broodje beetje mee in,
extra tonijn eroverheen en voila zo heb jij je tonijn weer binnen en wat tonijn die ook nog in de salade zit. en echt lekker!

Beetje sladressing is ook lekker, of light-mayo (érg weinig!).

boterham insmeren met ketchup (rode saus) erg lekker. niet te dik insmeren natuuurlijk

mayonaise :)

(of neem gewoon zalm)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties.

Eerst ga ik eens de höttenkase uitproberen en daarna zie ik wel verder, ketchup of mayo ofzo (maar heb liever niet te vet)

Heel simpel: Tonijn even in een pannetje met goede olijflolie verhitten, beetje kruiden, en op je brood of op je pasta knallen. WERELD VAN VERSCHIL!!!

Bedankt voor alle reacties.

Eerst ga ik eens de höttenkase uitproberen en daarna zie ik wel verder, ketchup of mayo ofzo (maar heb liever niet te vet)

In de meeste supermarkten is er wel een goede light mayonaise te vinden met maximaal 3-5gr per 100gr.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een potje hier van remia, 3gr vet, 0.5gr verzadigd, dus dat is goed te doen. Helemaal omdat je op je brood misschien 10-20gr(?) doet dus dat is minder dan 1gr vet;)

Weet je ook hoe die precies heet? want ik heb even gekeken maar zag alleen maar met 20gram vet enzo

Terug
Naar boven