- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Goed werk Vergil!
Dat hoekje dat je aangeeft op je laatste foto moet je idd wel even erbij maken. Maar die kleine details moet je bewaren voor het laatst.
Neem aan dat de geleider verzekerd is dmv een gat van dezelfde diameter in de bovenste buis? (waar nu de lijmklemmen zitten) Dan zijn ze nog makkelijk uitneembaar, mocht het nog een keer nodig zijn.
Voor het press gedeelte is het wel mooi als je aan een stuk traanplaat kunt komen. Let er ook op dat de schijven niet in de weg zitten bij bijv. calf raises ( je hiel komt misschien tegen de schijven aan bedoel ik dan)
Verder natuurlijk nog een veilig verzekeringssysteem bedenken voor de slee, die je ook op de commerciele producten ziet. Zo'n stang die je dan naar binnen draait wanneer je wil stoppen met de oefening, bijv halverwege je ROM.
![]()
de geleiders zitte idd door de koker heen moet nog ff 2 dikke ringen draaien die ik dan op de koker vast las en dan de geleiders met een boutje vast zet zodat ik ze der idd altijd uit kan halen.
traanplaat heb ik al ligge moet het er alleen nog ff op maken dan ziet het er al gelijk uit al een leg press

en verzekerings systeem ga ik vandaag aan beginne ga ik presies zo maken als jij zegt dat is iig het makkelijkst

er ruikt er een concurrentie? Snel in de kiem smoren en preview posten